To bo pogojno delovalo na dolge razdalje... Pri SŽ so problem kronične dnevne zamude... Za katere vedo praktično vnaprej, ampak voznih redov ne prilagajajo. SŽ načeloma izplača zamudo... AMPAK razen, ko ne! :D Primer kolegice: gre na jutranji MV vlak… ...prikaži večk v do Kranja, zamuda preko 60 min.
V njegovem primeru bi ji pripadalo 25% cene vozovnice (od 6,7€ je to 1,67€).
Minimalen znesek vračila denarja na SŽ pa je 4€.
Dobila ni nič, razen "Opravičujemo se vam za zamudo".
Odbitna franšiza, kot pri nadomestilu za prevoz k zdravniku a(li pri zavarovanju avta) ki je v drugem kraju: Odbitek 3% minimalne plače.. cerka 35 € ne dobiš nič..
Problem SŽ je, da se obnašajo kot država v državi. Njihova služba za pritožbe in pohvale se sploh ne zmeni za pritožbe. Tudi, če se kaj dogovoriš ne držijo besede. Zato je treba proti SŽ sprejeti ukrepe, da se v… ...prikaži več primeru zamude več kot pol ure odkloni plačilo storitev! Žal brez teh radikalnih ukrepov ne bo spremenilo nič! SŽ ne spoštujejo potnikov! P.s. odklon plačila delate na lastno odgovornost!
Torej po tem takem lahko pričakujemo enormni porast potniškega prometa SŽ, ker po novih kriterijih, ki se obetajo ne bi več potniki SŽ plačevali za vožnjo, ampak bi le te potnikom plačevale za zamudnino!? No možno je tudi, da iz… ...prikaži več te moke ne bo kruha, ker bodo SŽ kar naenkrat ugotovile, da sploh ne rabijo več zamujat, ampak lahko svoje vozne rede celo prehitevajo!?
Zahtevamo, da v primeru zamude mora železnica nam plačati, da se peljemo! Sicer mora strojevodja storiti japonski obredni samomor, kot na Japonskem. Krmilo vlaka pa prevzeti kondukter!
Ti si ekstremist. Ne upoštevaš, da je tu ponavadi največ krivo vodstvo SŽ. Pri njih namreč je urejeno zelo malo stvari. Če gledaš od informacijske podpore, do urejanja voznih redov, kakovosti same storitve. Imajo precej prostora za izboljšanje ampak kako… ...prikaži več bo prišlo do tega, če vlada nepotizem namesto strokovnosti.
Pri nas bodo vlake prej ukinili, kot pa jih naredili bolj točne.
Če bo to res, bodo slovenske železnice, bankrotirala.
ah kje ne bo zeleznica bankrotirala le pri registraciji avtomobila bomo placevali drazjo cestnino in s tem pokrivali izgubo ajzentponarjem
Noben vlak ne bo imel več predrte gume. Do zdaj so jo imeli vsi....:):):):):)
To bo pogojno delovalo na dolge razdalje... Pri SŽ so problem kronične dnevne zamude... Za katere vedo praktično vnaprej, ampak voznih redov ne prilagajajo. SŽ načeloma izplača zamudo... AMPAK razen, ko ne! :D Primer kolegice: gre na jutranji MV vlak… ...prikaži večk v do Kranja, zamuda preko 60 min. V njegovem primeru bi ji pripadalo 25% cene vozovnice (od 6,7€ je to 1,67€). Minimalen znesek vračila denarja na SŽ pa je 4€. Dobila ni nič, razen "Opravičujemo se vam za zamudo".
Odbitna franšiza, kot pri nadomestilu za prevoz k zdravniku a(li pri zavarovanju avta) ki je v drugem kraju: Odbitek 3% minimalne plače.. cerka 35 € ne dobiš nič..
Super, se bomo zastonj vozili...
Problem SŽ je, da se obnašajo kot država v državi. Njihova služba za pritožbe in pohvale se sploh ne zmeni za pritožbe. Tudi, če se kaj dogovoriš ne držijo besede. Zato je treba proti SŽ sprejeti ukrepe, da se v… ...prikaži več primeru zamude več kot pol ure odkloni plačilo storitev! Žal brez teh radikalnih ukrepov ne bo spremenilo nič! SŽ ne spoštujejo potnikov! P.s. odklon plačila delate na lastno odgovornost!
Torej po tem takem lahko pričakujemo enormni porast potniškega prometa SŽ, ker po novih kriterijih, ki se obetajo ne bi več potniki SŽ plačevali za vožnjo, ampak bi le te potnikom plačevale za zamudnino!? No možno je tudi, da iz… ...prikaži več te moke ne bo kruha, ker bodo SŽ kar naenkrat ugotovile, da sploh ne rabijo več zamujat, ampak lahko svoje vozne rede celo prehitevajo!?
Kateri vlak SŽ je najbolj točen? Tisti, ki vseskozi stoji na peronu...
Pri nas vlaki zamujajo iz dveh razlogov: Pumpajo jim zračnice in nakladami kolem. Ko ugotovijo, da ne rabijo premoga ga spet razkladajo...
Pa v dizel nalivajo vodo, ker menijo, da so parne lokomotive!
Zahtevamo, da v primeru zamude mora železnica nam plačati, da se peljemo! Sicer mora strojevodja storiti japonski obredni samomor, kot na Japonskem. Krmilo vlaka pa prevzeti kondukter!
Ti si ekstremist. Ne upoštevaš, da je tu ponavadi največ krivo vodstvo SŽ. Pri njih namreč je urejeno zelo malo stvari. Če gledaš od informacijske podpore, do urejanja voznih redov, kakovosti same storitve. Imajo precej prostora za izboljšanje ampak kako… ...prikaži več bo prišlo do tega, če vlada nepotizem namesto strokovnosti.
No, moje izkušnje s podtaknili načelnik je tak, da jim za pritožbe potnikov dol visi...zato je treba sprejeti radikalne ukrepe!