Res je, da je prehitela Kia s prodajo nemške avtomobile, le zaradi cene. Ampak...sem julija vseeno kupila Golf :). Kia je še vedno Kia, neglede na ceno.... Golf je pa Golf.
To, da je Kia s cee'dom prehitela golfa in vse ostale, se mi sploh ne zdi nič pretresljivega. Francoski in italijanski predstavniki lahko v tem razredu s svojimi zastarelimi modeli večinoma le nemočno opazujejo dogajanje na sceni. Nemci so pa… ...prikaži več za slovenske denarnice s svojim zasoljenim golfom predragi, zato jih na debelo vozijo v izvoz in si s tem vsaj malce navzven popravljajo okrnjen ugled. Opel in Ford sta pa tudi že out - astra sploh, forda pa delno rešujejo pri focusu le še dobre vozne lastnosti. In kaj kupiš konec dneva: kio cee'd, saj ima daleč najdaljšo garancijo, zaradi katere izgublja avto na ceni manj kot ostali, in ker je tehnično cee'd zelo soliden in oblikovno lep. Zadeva je v bistvu silno preprosta.
Res je, da je prehitela Kia s prodajo nemške avtomobile, le zaradi cene. Ampak...sem julija vseeno kupila Golf :). Kia je še vedno Kia, neglede na ceno.... Golf je pa Golf.
To, da je Kia s cee'dom prehitela golfa in vse ostale, se mi sploh ne zdi nič pretresljivega. Francoski in italijanski predstavniki lahko v tem razredu s svojimi zastarelimi modeli večinoma le nemočno opazujejo dogajanje na sceni. Nemci so pa… ...prikaži več za slovenske denarnice s svojim zasoljenim golfom predragi, zato jih na debelo vozijo v izvoz in si s tem vsaj malce navzven popravljajo okrnjen ugled. Opel in Ford sta pa tudi že out - astra sploh, forda pa delno rešujejo pri focusu le še dobre vozne lastnosti. In kaj kupiš konec dneva: kio cee'd, saj ima daleč najdaljšo garancijo, zaradi katere izgublja avto na ceni manj kot ostali, in ker je tehnično cee'd zelo soliden in oblikovno lep. Zadeva je v bistvu silno preprosta.