itak da se bo povišala, sej za nižjo ceno lahko prodajajop že od pamtiveka, ker spodnja cena NI regulirana, regulirana je samo NAJVIŠJA, in kako priročno VSI prodajajo po NAJVIŠJI, no nekateri nekaj centov nižje, 20 centov nižje pa noben, pa bi lahko.
Ker pri nas ze 25 let ne deluje agencija za konkurencnost in ker smo majhen neprozen trg, konkurenca ne obstaja. Imamo 2 velikana in to je to. Minister je podkupljen ce zagovarja popolno deregulacijo. Za obcane bo topomenilo precejsen dvig.… ...prikaži več sedaj umetno drzijo dol AC. V primeru popolne deregulacije nimamo vec referencne cene, kar bi prvo zimo pomenilo precejsen dvig cen.
Kozjnski runkel ( do sedaj se ni javno opravičil močvirnikom ) ne zna pojasniti pozitivne učinke deregulacije cen goriva. Ne zna našteti na prst ene roke kolikokrat so trgovci znižali cene goriva.
Pravilno. V Sloveniji rabimo nujno regulacijo. Ko ne bo regulacije, se bo cena povišala.
Točno tako.
itak da se bo povišala, sej za nižjo ceno lahko prodajajop že od pamtiveka, ker spodnja cena NI regulirana, regulirana je samo NAJVIŠJA, in kako priročno VSI prodajajo po NAJVIŠJI, no nekateri nekaj centov nižje, 20 centov nižje pa noben, pa bi lahko.
Ker pri nas ze 25 let ne deluje agencija za konkurencnost in ker smo majhen neprozen trg, konkurenca ne obstaja. Imamo 2 velikana in to je to. Minister je podkupljen ce zagovarja popolno deregulacijo. Za obcane bo topomenilo precejsen dvig.… ...prikaži več sedaj umetno drzijo dol AC. V primeru popolne deregulacije nimamo vec referencne cene, kar bi prvo zimo pomenilo precejsen dvig cen.
O konkurenci veliko pove deregulirana cena KO: pri obeh ponudnikih je do desetinke centa enaka ter se postopno približuje ceni reguliranega dizla.
Kozjnski runkel ( do sedaj se ni javno opravičil močvirnikom ) ne zna pojasniti pozitivne učinke deregulacije cen goriva. Ne zna našteti na prst ene roke kolikokrat so trgovci znižali cene goriva.