Delal je rezervni sistem kontranaletu , pa jo je , ko se je izklopila elektrijka , tale cepec dvakrat na novo vključil , ker je mislil , da gre za napako senzorjev !
Vse jasno . Meni je bilo takoj , ko sem videl po velikosti razdejanja , da vlaka niti slučajno nista vozila s predpisano in dovoljeno hitrostjo eden proti drugemu -skupaj 200km /h , ampak , da je bila skupna hitrost… ...prikaži več ob trku med 60 in 70km. Se pravi , da je nekaj kompoziciji prej zaustavilo . Dvakratni samodejni izklop napetosti , zaradi delovanja senzorjev proti naletu , ki jo je pa nadzorni - ne odpravnik - samovoljno zopet vključil. Prišlo pa je do tehnične napake na samem začetku - odprta proga za oba vlaka-, ki je omogočila odpravniku tudi poslati vlak na progo.
In zakaj ni delala signalizacija..............
Delal je rezervni sistem kontranaletu , pa jo je , ko se je izklopila elektrijka , tale cepec dvakrat na novo vključil , ker je mislil , da gre za napako senzorjev !
Vse jasno . Meni je bilo takoj , ko sem videl po velikosti razdejanja , da vlaka niti slučajno nista vozila s predpisano in dovoljeno hitrostjo eden proti drugemu -skupaj 200km /h , ampak , da je bila skupna hitrost… ...prikaži več ob trku med 60 in 70km. Se pravi , da je nekaj kompoziciji prej zaustavilo . Dvakratni samodejni izklop napetosti , zaradi delovanja senzorjev proti naletu , ki jo je pa nadzorni - ne odpravnik - samovoljno zopet vključil. Prišlo pa je do tehnične napake na samem začetku - odprta proga za oba vlaka-, ki je omogočila odpravniku tudi poslati vlak na progo.