točno tako, kot piše Pepe007... trgovske marže pa so ogromne, ker delam pri enem proizvajalcu/dobavitelju, lahko napišem primer ravno za zobne paste, uvažamo štiri različne zobne paste (pa ne Colgate), katerih nabavna cena iz tovarne je med 0,3 in 0,40€,… ...prikaži več na trgovskih policah pa se prodajajo po 2,39€, marže se gibljejo med 400% in 500%...
"Avstrijski DM je s polic vrgel zobno pasto Colgate, ker so zmanjšali tubo, cena pa je ostala enaka"Tam potrošnik dejansko nekaj velja in celo podjetje se kdaj zavzame za potrošnika.
DM skrbi za svoj dobiček. Če bi skrbeli za potrošnika, bi pasto pustili na polici in opozorili, kaj se je zgodilo. Potrošnik pa se naj odloči. Naj napišejo raje, koliko je trgovske marže v posameznem izdelku, da vidimo, če res… ...prikaži več skrbijo za potrošnika.Bolj verjamem, da se je trgovska veriga, ki je "bog i batina" preveč zažrla v profitabilnost proizvajalca s svojimi maržami in se je proizvajalcu zdelo, da je to rešitev za normalno preživetje.
Sem opazil ravno pri tej zobni pasti, da je tuba dosti bolj prazna kot je bila nekoč. Odločil sem se za drugo zobno pasto, tako pač je, kupec je kralj tudi pri nas.
Tako ne deluje posel. Naiven si, če misliš da kakšna firma na tak način "skrbi" za svoje kupce. Cene in marže morajo biti takšne, da so konkurenčne in ne odganjajo kupce, hkrati pa zadosti visoke, da omogočajo dobiček in rast… ...prikaži več podjetja. Tu zadaj ni nobenih zlih ali dobrih namer, je samo matematika.
kaj pa MILKA ČOKOLADA, ko so imeli neko akcijo (ali pa še traja) ko v čokoladi manjka en košček!!? Fora kao akcija, v bistvu so pa prihranili ca.5% pri vsaki čokoladi
Naredili edino pravilno.Veliko je takih primerov, vendar narod še vedno kupuje.
točno tako, kot piše Pepe007... trgovske marže pa so ogromne, ker delam pri enem proizvajalcu/dobavitelju, lahko napišem primer ravno za zobne paste, uvažamo štiri različne zobne paste (pa ne Colgate), katerih nabavna cena iz tovarne je med 0,3 in 0,40€,… ...prikaži več na trgovskih policah pa se prodajajo po 2,39€, marže se gibljejo med 400% in 500%...
DM so CARJI. Tako je prav.
Oh tega je na "tone".. najmanj argeta, pa milka , vsaj pred časom so imeli 80gr čokolade za isto ceno..
Ne , za eno klinčevsko hribovsko vas , bodo še naprej izdelovali stare !!!!! Večje laži pa že dolgo ne !
"Avstrijski DM je s polic vrgel zobno pasto Colgate, ker so zmanjšali tubo, cena pa je ostala enaka"Tam potrošnik dejansko nekaj velja in celo podjetje se kdaj zavzame za potrošnika.
DM skrbi za svoj dobiček. Če bi skrbeli za potrošnika, bi pasto pustili na polici in opozorili, kaj se je zgodilo. Potrošnik pa se naj odloči. Naj napišejo raje, koliko je trgovske marže v posameznem izdelku, da vidimo, če res… ...prikaži več skrbijo za potrošnika.Bolj verjamem, da se je trgovska veriga, ki je "bog i batina" preveč zažrla v profitabilnost proizvajalca s svojimi maržami in se je proizvajalcu zdelo, da je to rešitev za normalno preživetje.
Sem opazil ravno pri tej zobni pasti, da je tuba dosti bolj prazna kot je bila nekoč. Odločil sem se za drugo zobno pasto, tako pač je, kupec je kralj tudi pri nas.
Tako ne deluje posel. Naiven si, če misliš da kakšna firma na tak način "skrbi" za svoje kupce. Cene in marže morajo biti takšne, da so konkurenčne in ne odganjajo kupce, hkrati pa zadosti visoke, da omogočajo dobiček in rast… ...prikaži več podjetja. Tu zadaj ni nobenih zlih ali dobrih namer, je samo matematika.
kaj pa MILKA ČOKOLADA, ko so imeli neko akcijo (ali pa še traja) ko v čokoladi manjka en košček!!? Fora kao akcija, v bistvu so pa prihranili ca.5% pri vsaki čokoladi