Ha ha ha DARS in odgovornost , tega ne boste nikoli videli. Še hvalijo se, da vzpostavijo normalen promet po nesreči , prej kot po 12 urah. Zato si delijo nagrade za nadpovprečno delovno uspešnost.
Tendenciozen bedast članek v stilu "kaj bi, če bi". To je najbolj nesmiselno izreči in se zmeraj znova izreka ob takih dogodkih. Če ne bi nihče vozil avtomobila, ne bi bilo nesreč z avtomobili. Bi pa bile s kolesi, konji,… ...prikaži več peš itd. Nesreče so bile, so in bodo. To je sestavni del življenja kot takega.
Ampak, tam je omejitev precej smiselna glede na konfiguracijo ceste. In všeč mi je, da se razmišlja v smeri "krivda je TUDI na DARSU IN POLICIJI". Namreč ti dve organizaciji naredita veliko manj, kot bi dejansko lahko. Mogoče bi bilo… ...prikaži večo potrebno dodati tukaj še vlado v nekem malem deležu, ker sprejemajo nestrokovne odločitve.
Ceste so nepravilno zgrajene. Da ne omenjam slabo vzdrževanje z luknjami. Pa nepotrebni prometni znaki. Ko voziš moraš gledati le na prometne znake, ceste komaj kaj vidiš!
Ljudje (vozniki, potniki...) zakaj ne gremo v referendum, da se dogradijo slovenske AC in medmestne ceste (npr. Želodnik-Vodice)??? Z referendumom zahtevajmo takojšno dograditev 3 voznega pasu. Lokacija je znana, vplivi na okolje tudi, časovnica-takoj. V tem konkretnem primeru je na… ...prikaži več desno gozd, nobene bajte, nobenega naselja...zakaj se ne potegne teh 5 km tretjega pasu??? Da o ljubljanskem obroču ne govorim...in združite tele DARSE in Družbe za državne ceste...
Noben ni odgovpren, na DARSU pa luksus, kot v pravljici. In Bratuškova je popolnoma nesposobna, sem mislil, da je vsaj povprečna, pa ni...vzdrževanje in gradnja kritičnih odsekov bi morala biti tudi ponoči.
Mene so v šoli vožnje učili, da moram hitrost prilagoditi razmeram na cesti....torej, če je cesta slaba ni kriva cesta za nesrečo ampak voznik...pa tudi policija ni kriva...saj ne vozi policist naših avtomobilov...
Slovenija je ena od najnevarnejših držav za voznike. Kdor ni vozil po zahodnih državah se tega ne zaveda. Dars je pa seveda posredno kriv za večino nesreč zaradi slabe signalizacije!
Glede na kaskadestvo na naših cestah je še dobro, da nesreč ni veliko več. Kar se pa Darsa in Policije tiće pa verjetno ne bo nihče odgovarjal. Najbolj važno pa je, da za ene in druge palačujemo enormno denarja, zanesti… ...prikaži več na njih pa se ne moremo.
Tam dejansko manjka 3tji pas. Da bom dočakal kulturo na naših avtocestah je pa enako kot pričakovati od Darsa priznanje krivde za prekratke uvoze, zanic oprijem v tunelih... Naša draga vlada pa vse to podkrepi še z ukrepom ukinitve avtocestne… ...prikaži več policije. Bravo vsi "odgovorni", s šoferji vozil vred.
Zakaj butast? Zato ker voziš prehitro? Butasto je meriti v točki, ker lahko povzroči nepotrebna zaviranja in seveda ni učinkovito, ker "poznavalci" tam zmanjšajo, potem pa "expedite" na one five zero + . Pa se še nekateri ulovijo. Tukaj pa… ...prikaži veča je težje ohranjati dovoljeno hitrost, če drugače divjaš po AC. Na koncu pa se dogaja, da vozim 130-140 in pridem na cilj za kolegom, ki je gnal 150. Večinoma pa pridobi zgolj nekaj nekaj minut. Ne splača se voziti hitro, še manj pa dirkati. So pa izjeme.
zelo podpiram prometne nesreče, saj so si udeleženci le-teh zanje sami krivi, se pa strinjam, da bi morali postoma začeti ukinjati osebne avtomobile, začenši s prepovedo vožnje za vse nad 70 let
Kaj ko bi začeli kaznovati vse ki uporabljajo mobilne telefone med vožnjo ? Zaenkrat je kamen spotike dokazovanje dejanske uporabe saj je zakonodaja pisana tako, da nihče ni kriv . Alkohol,droge ..............vse je treba upoštevati .
Ha ha ha DARS in odgovornost , tega ne boste nikoli videli. Še hvalijo se, da vzpostavijo normalen promet po nesreči , prej kot po 12 urah. Zato si delijo nagrade za nadpovprečno delovno uspešnost.
Tendenciozen bedast članek v stilu "kaj bi, če bi". To je najbolj nesmiselno izreči in se zmeraj znova izreka ob takih dogodkih. Če ne bi nihče vozil avtomobila, ne bi bilo nesreč z avtomobili. Bi pa bile s kolesi, konji,… ...prikaži več peš itd. Nesreče so bile, so in bodo. To je sestavni del življenja kot takega.
Ampak, tam je omejitev precej smiselna glede na konfiguracijo ceste. In všeč mi je, da se razmišlja v smeri "krivda je TUDI na DARSU IN POLICIJI". Namreč ti dve organizaciji naredita veliko manj, kot bi dejansko lahko. Mogoče bi bilo… ...prikaži večo potrebno dodati tukaj še vlado v nekem malem deležu, ker sprejemajo nestrokovne odločitve.
In koga bodo tožili oškodovani ? PV dr.Goloba ?
Ceste so nepravilno zgrajene. Da ne omenjam slabo vzdrževanje z luknjami. Pa nepotrebni prometni znaki. Ko voziš moraš gledati le na prometne znake, ceste komaj kaj vidiš!
Ljudje (vozniki, potniki...) zakaj ne gremo v referendum, da se dogradijo slovenske AC in medmestne ceste (npr. Želodnik-Vodice)??? Z referendumom zahtevajmo takojšno dograditev 3 voznega pasu. Lokacija je znana, vplivi na okolje tudi, časovnica-takoj. V tem konkretnem primeru je na… ...prikaži več desno gozd, nobene bajte, nobenega naselja...zakaj se ne potegne teh 5 km tretjega pasu??? Da o ljubljanskem obroču ne govorim...in združite tele DARSE in Družbe za državne ceste...
Noben ni odgovpren, na DARSU pa luksus, kot v pravljici. In Bratuškova je popolnoma nesposobna, sem mislil, da je vsaj povprečna, pa ni...vzdrževanje in gradnja kritičnih odsekov bi morala biti tudi ponoči.
Čakaj vse v lj ostalo pa ,ah saj ne rabite ...tako je tudi z tem odsekom ,ki ni avtocesta ,ampak ostanek hitre ceste ....
Mene so v šoli vožnje učili, da moram hitrost prilagoditi razmeram na cesti....torej, če je cesta slaba ni kriva cesta za nesrečo ampak voznik...pa tudi policija ni kriva...saj ne vozi policist naših avtomobilov...
Ko se oglaša Leban, se primem za glavo, ….
Na cesti je vsak dan več prometa, ceste in zakoni pa isti že 50 let
Če ne zaradi nespšosobnosti bi moral zaradi objektivne odgovornosti prvi odleteti Hajdinjak.
Kaki Hajdinjak, kaj ima on s prometom, kriv je minister plesoči levakđija
Slovenija je ena od najnevarnejših držav za voznike. Kdor ni vozil po zahodnih državah se tega ne zaveda. Dars je pa seveda posredno kriv za večino nesreč zaradi slabe signalizacije!
Glede na kaskadestvo na naših cestah je še dobro, da nesreč ni veliko več. Kar se pa Darsa in Policije tiće pa verjetno ne bo nihče odgovarjal. Najbolj važno pa je, da za ene in druge palačujemo enormno denarja, zanesti… ...prikaži več na njih pa se ne moremo.
Krivi so židi.
Čista sabotaža . Kdo bi odgovarjal ?
Tam dejansko manjka 3tji pas. Da bom dočakal kulturo na naših avtocestah je pa enako kot pričakovati od Darsa priznanje krivde za prekratke uvoze, zanic oprijem v tunelih... Naša draga vlada pa vse to podkrepi še z ukrepom ukinitve avtocestne… ...prikaži več policije. Bravo vsi "odgovorni", s šoferji vozil vred.
Kaj vam ni jasno, da bo to najbolj butast, butast, butast ukrep brez učinka. Vprašajte Urško ona že ve.
Zakaj butast? Zato ker voziš prehitro? Butasto je meriti v točki, ker lahko povzroči nepotrebna zaviranja in seveda ni učinkovito, ker "poznavalci" tam zmanjšajo, potem pa "expedite" na one five zero + . Pa se še nekateri ulovijo. Tukaj pa… ...prikaži veča je težje ohranjati dovoljeno hitrost, če drugače divjaš po AC. Na koncu pa se dogaja, da vozim 130-140 in pridem na cilj za kolegom, ki je gnal 150. Večinoma pa pridobi zgolj nekaj nekaj minut. Ne splača se voziti hitro, še manj pa dirkati. So pa izjeme.
zelo podpiram prometne nesreče, saj so si udeleženci le-teh zanje sami krivi, se pa strinjam, da bi morali postoma začeti ukinjati osebne avtomobile, začenši s prepovedo vožnje za vse nad 70 let
*prepovedjo
50% 70letnikov je sposobnejših od tebe smrkavec ki misliš da boga za jajce držiš,ampak tudi ti se boš postaral.
Kaj ko bi začeli kaznovati vse ki uporabljajo mobilne telefone med vožnjo ? Zaenkrat je kamen spotike dokazovanje dejanske uporabe saj je zakonodaja pisana tako, da nihče ni kriv . Alkohol,droge ..............vse je treba upoštevati .
Ko boš imel ti 70 let, če si sploh človek, ali si samo kretenski osebek, kaj porečeš pa takrat. Ne nekaj na pamet pametovati, ker nisi dorasel temu...