Ej pri nas v ulici ni bilo nikoli nesreče dajmo odstranit ležeče policaje, pa čeprav je šolska pot in norci gonijo včasih tudi 80 ali 100 med posameznimi ovirami. Pa dajmo povsod kje rni bilo nesreč odstranit stop znake. Pa… ...prikaži več v tistih predorih kjer ni bilo nesreč kar luči odstranimo...
Kakšno bedasto razmišljanje in dodaten argument za postavitev količkov. Ravni ti si eden od tistih, ki se na tem priključku redno naselijo na levem pasu in se preko polne črte vsiljujejo prednostno na vozni pas in s tem izsiljujejo in… ...prikaži več ogrožajo vse druge.Želim ti čimprejšnje bližnje srečanje s količki.
Meni se ne zdi da bi nekdo hotel služit s količki, prej obratno, da so hoteli najt poceni rešitev za opaženi problem. In kaže da so ga z njo očitno pihnili in gredo back to the drawing board. Jbg, več uspeha prihodnjič.
Ti tole kar na pamet pišeš. Nesreč je sedaj veliko več. Promet stoji. Predvsem zaradi uvoza/izvoza. Tisti, ki so arogantni in prehitevajo čez belo črto res pijejo kri, a vsaj omogočijo hitro praznjenje križišča. Verjetno bo potrebno narediti kaj več… ...prikaži večč kot stebričke postavit.
Se strinjam s tvojim zadnjim stavkom. Ampak, začeti bomo morali vsak pri sebi. Mimogrede, niti na misel mi ne pride, da bi prehitevala v križišču in čez dve polni beli črti. Ne na tem krišišču, niti kjerkoli drugje. Smrt ali… ...prikaži več invalidnost ni "dobitna kombinacija".
Če DARS nebi zanimal samo, da nekdo nekaj zasluži, bi to storili že prej. Toda, nekdo je moral služiti s količki in so jih zato postavili. Vse kar bi morali storiti je, da bi prej zarisali črtkano črto. Vozniki so… ...prikaži več že prej pokazali, da se lahko brez problema zapeljejo veliko prej na drug pas in pri tem ne ovirajo nikogar in tudi ogrožajo nikogar, saj je preglednost na tem delu čisto vredu. Prav neumno je, da v Sloveniji vozniki dobesedno morajo kršiti predpise, da je lahko promet malo bolj tekoč. Lep primer je tukaj, še lepši pa v primeru reševalnega pasa, kjer je logično da se postaviš na odstavni pas, ker s tem daš vozilom na nujni vožnji precej več prostora, kot pa da stojiš na robu voznega.
na tem DARSu so sami troli. Prej nikoli ni bilo zastojev že v tunelu 500m nazaj. kolikor je meni znano zaradi vključevanja malo na divje tam nikoli ni bilo kakšne strašne nesreče. V bistvu sploh ne vem če je kdaj… ...prikaži več bila. In potem se najde en zblojen penzionist ki tam obrne v napačno smer, pa takoj postavljat količke in naredit celo sranje.
Ko smo že pri DARSu naj mi nekdo razloži zakaj so v Mednem za obvoz za 14 dni naredili dva pasova in potem enega podrli. Sedaj pa se je sredi zoprnega ovinka znašlo še levo zavijanje, ki je v nevem čigavem interesu.
Kaj tu ni jasno? Morebiti to, da si Slovencelj tradicionalno vzame pravico in prikroji CCP po svojih potrebah. Če polna bela črta pomeni prepoved menjave voznega pasu, to za dve polni beli črti velja še toliko bolj. Na spornem odcepu… ...prikaži več se združujeta dva kraka avto ceste in ne kolovoza ! In zato so tudi hitrosti toliko višje. .... ...... .... Ker pa voznikom/voznicam ni dovolj polna bela črta so postavili količke. Hudujejo se tisti, ki ne morejo več "po kavbojsko" zapeljati na dolenjski krak. ............. ............... ....... Ne zagovarjam DARS in njihovega načina dela, ker to ni tema prispevka in mnoge stvari, ki jih počno ne odobravam, ampak tu so dolžni fizično ustaviti tiste, ki jih število prometnih nesreč in število smrtnih žrtev ne gane. Vzemite si čas, ne življenja, ko sedete za volan!
V pravnih in demokratičnih državah obstajajo zakoni ,ki urejajo pravila vožnje in sankcije za kršitelje ! Iz tega izhaja ,da mora DARS zaradi peščice posebnežev ,ki kršijo (in niso kaznovani) zapravljati denar za razne "dodatke" ! Enako je z ustavljanjem… ...prikaži več v predorih ob toči ,kot je pokazal zadnji primer ! Seveda, država ne funkcionira !
Mogoče se motim, ampak ponavadi iz smeri dolenjske ni nikoli toliko prometa kot s smeri štajerske. Raje bi naredili zožanje v en pas iz smeri dolenjske in dva pasova iz smeri štajerske. Sam potem je vključevanje na prehitevalen pas. Ne… ...prikaži več vem pa kako je s pravili.
Samo Dars umika količke, da bo povečal pretočnost prometa. Torej podpira, da kršiš pravila. Enako je z merjenjem varnostne razdalje. Pretočnost obvoznice je v 24h z pravilno varnostno manjša kolikor se zvrsti vozil. Pretočnost je nekje 70.000 vozil v 24… ...prikaži več urah prometa pa je 84.000 in to ne v 24 urah ampak med 5-22h.
In bedaki bodo spet kršili zakon, kot prej.
Ej pri nas v ulici ni bilo nikoli nesreče dajmo odstranit ležeče policaje, pa čeprav je šolska pot in norci gonijo včasih tudi 80 ali 100 med posameznimi ovirami. Pa dajmo povsod kje rni bilo nesreč odstranit stop znake. Pa… ...prikaži več v tistih predorih kjer ni bilo nesreč kar luči odstranimo...
Kakšno bedasto razmišljanje in dodaten argument za postavitev količkov. Ravni ti si eden od tistih, ki se na tem priključku redno naselijo na levem pasu in se preko polne črte vsiljujejo prednostno na vozni pas in s tem izsiljujejo in… ...prikaži več ogrožajo vse druge.Želim ti čimprejšnje bližnje srečanje s količki.
Meni se ne zdi da bi nekdo hotel služit s količki, prej obratno, da so hoteli najt poceni rešitev za opaženi problem. In kaže da so ga z njo očitno pihnili in gredo back to the drawing board. Jbg, več uspeha prihodnjič.
pojma nimajo in do amena so koruptivni (preverjeno) rezultat pa je tole!!
Problem je izvoz/uvoz na dolenko.
itak. pa take trole kot si ti damo ležat na vsakih 10 metrov na cesto.
Ti tole kar na pamet pišeš. Nesreč je sedaj veliko več. Promet stoji. Predvsem zaradi uvoza/izvoza. Tisti, ki so arogantni in prehitevajo čez belo črto res pijejo kri, a vsaj omogočijo hitro praznjenje križišča. Verjetno bo potrebno narediti kaj več… ...prikaži večč kot stebričke postavit.
Se strinjam s tvojim zadnjim stavkom. Ampak, začeti bomo morali vsak pri sebi. Mimogrede, niti na misel mi ne pride, da bi prehitevala v križišču in čez dve polni beli črti. Ne na tem krišišču, niti kjerkoli drugje. Smrt ali… ...prikaži več invalidnost ni "dobitna kombinacija".
Naslednjič te bo nekdo sicer arogantno zbil s ceste, a jo bo vsaj hitro spraznil.Bedasta logika!
Tako pač delajo Butalci! Kaj bi se čudili?
Če DARS nebi zanimal samo, da nekdo nekaj zasluži, bi to storili že prej. Toda, nekdo je moral služiti s količki in so jih zato postavili. Vse kar bi morali storiti je, da bi prej zarisali črtkano črto. Vozniki so… ...prikaži več že prej pokazali, da se lahko brez problema zapeljejo veliko prej na drug pas in pri tem ne ovirajo nikogar in tudi ogrožajo nikogar, saj je preglednost na tem delu čisto vredu. Prav neumno je, da v Sloveniji vozniki dobesedno morajo kršiti predpise, da je lahko promet malo bolj tekoč. Lep primer je tukaj, še lepši pa v primeru reševalnega pasa, kjer je logično da se postaviš na odstavni pas, ker s tem daš vozilom na nujni vožnji precej več prostora, kot pa da stojiš na robu voznega.
na tem DARSu so sami troli. Prej nikoli ni bilo zastojev že v tunelu 500m nazaj. kolikor je meni znano zaradi vključevanja malo na divje tam nikoli ni bilo kakšne strašne nesreče. V bistvu sploh ne vem če je kdaj… ...prikaži več bila. In potem se najde en zblojen penzionist ki tam obrne v napačno smer, pa takoj postavljat količke in naredit celo sranje.
Ko smo že pri DARSu naj mi nekdo razloži zakaj so v Mednem za obvoz za 14 dni naredili dva pasova in potem enega podrli. Sedaj pa se je sredi zoprnega ovinka znašlo še levo zavijanje, ki je v nevem čigavem interesu.
Kaj tu ni jasno? Morebiti to, da si Slovencelj tradicionalno vzame pravico in prikroji CCP po svojih potrebah. Če polna bela črta pomeni prepoved menjave voznega pasu, to za dve polni beli črti velja še toliko bolj. Na spornem odcepu… ...prikaži več se združujeta dva kraka avto ceste in ne kolovoza ! In zato so tudi hitrosti toliko višje. .... ...... .... Ker pa voznikom/voznicam ni dovolj polna bela črta so postavili količke. Hudujejo se tisti, ki ne morejo več "po kavbojsko" zapeljati na dolenjski krak. ............. ............... ....... Ne zagovarjam DARS in njihovega načina dela, ker to ni tema prispevka in mnoge stvari, ki jih počno ne odobravam, ampak tu so dolžni fizično ustaviti tiste, ki jih število prometnih nesreč in število smrtnih žrtev ne gane. Vzemite si čas, ne življenja, ko sedete za volan!
V pravnih in demokratičnih državah obstajajo zakoni ,ki urejajo pravila vožnje in sankcije za kršitelje ! Iz tega izhaja ,da mora DARS zaradi peščice posebnežev ,ki kršijo (in niso kaznovani) zapravljati denar za razne "dodatke" ! Enako je z ustavljanjem… ...prikaži več v predorih ob toči ,kot je pokazal zadnji primer ! Seveda, država ne funkcionira !
Mogoče se motim, ampak ponavadi iz smeri dolenjske ni nikoli toliko prometa kot s smeri štajerske. Raje bi naredili zožanje v en pas iz smeri dolenjske in dva pasova iz smeri štajerske. Sam potem je vključevanje na prehitevalen pas. Ne… ...prikaži več vem pa kako je s pravili.
Samo Dars umika količke, da bo povečal pretočnost prometa. Torej podpira, da kršiš pravila. Enako je z merjenjem varnostne razdalje. Pretočnost obvoznice je v 24h z pravilno varnostno manjša kolikor se zvrsti vozil. Pretočnost je nekje 70.000 vozil v 24… ...prikaži več urah prometa pa je 84.000 in to ne v 24 urah ampak med 5-22h.