zakaj?????1. ali ne bi že enkrat dobili podatke iz DARS-a na katerih uvozih so ga polomili šoferji in tako enoumno ugotovili, da je napaka v ceneni izvedbi ceste, kjer sta UVOZ in IZVOZ izvedena na eni cesti, na enem… ...prikaži več mestu, sicer z označbami, vendar je anatomija ceste taka, da te zapelje potek uvoza v avto cesto!!?2. Zaradi napovedane kazni naj navedejo pri policiji podatek, koliko ljudi se ozira na višino kazni takrat ko zmeden šofer zapelje v avto cesto, zabloda totalna, !! kasneje je vseeno, saj so in imamo smrtne žrtve, kjer te zneski ne pomenijo nič !!3. Verjetno se zavedamo, da so kolaterala nesreč, smrtnih žrtev, etc. v času delovanja avtocestnega križa, že močno presegli stroške, ki bi bili ob spremembi uvoznih pasov v avtoceste z samostojnim uvozom z anatomijo, ki logično ne omogoča napačnega uvoza??MAL MATEMATKE PROSIM, NE SAMO KAZNI PA PREPOVEDI, PA PROMETNI ZNAKI, ETC3.
zanimivo... v mariboru je v zadnjih 5 letih bilo 11 smrtnih žrtev. od tega 3 zaradi neprilagojene hitrosti, od tega 2 na obvoznici.se pravi, v petih letih 1 mrtev zaradi hitrosti in kangler se odloži, da je potrebno postavit… ...prikaži več 30 radarov v vrednosti 30 milijonov € (ker je hitra vožnja v MB na ZELO kritičnem nivoju)!!! tu pa 10 in več takih primerov na leto!!!!, od česar vsak lahko z lahkoto za sabo potegne več smrtnih žrtev in ni neke sile po zagotavlanju večje varnosti... nekaj ne štima! ali se tu samo kasirat ne da tolko? morda pa ima "strokovnjak" Brane Legan pojasnilo.
zakaj?????1. ali ne bi že enkrat dobili podatke iz DARS-a na katerih uvozih so ga polomili šoferji in tako enoumno ugotovili, da je napaka v ceneni izvedbi ceste, kjer sta UVOZ in IZVOZ izvedena na eni cesti, na enem… ...prikaži več mestu, sicer z označbami, vendar je anatomija ceste taka, da te zapelje potek uvoza v avto cesto!!?2. Zaradi napovedane kazni naj navedejo pri policiji podatek, koliko ljudi se ozira na višino kazni takrat ko zmeden šofer zapelje v avto cesto, zabloda totalna, !! kasneje je vseeno, saj so in imamo smrtne žrtve, kjer te zneski ne pomenijo nič !!3. Verjetno se zavedamo, da so kolaterala nesreč, smrtnih žrtev, etc. v času delovanja avtocestnega križa, že močno presegli stroške, ki bi bili ob spremembi uvoznih pasov v avtoceste z samostojnim uvozom z anatomijo, ki logično ne omogoča napačnega uvoza??MAL MATEMATKE PROSIM, NE SAMO KAZNI PA PREPOVEDI, PA PROMETNI ZNAKI, ETC3.
zanimivo... v mariboru je v zadnjih 5 letih bilo 11 smrtnih žrtev. od tega 3 zaradi neprilagojene hitrosti, od tega 2 na obvoznici.se pravi, v petih letih 1 mrtev zaradi hitrosti in kangler se odloži, da je potrebno postavit… ...prikaži več 30 radarov v vrednosti 30 milijonov € (ker je hitra vožnja v MB na ZELO kritičnem nivoju)!!! tu pa 10 in več takih primerov na leto!!!!, od česar vsak lahko z lahkoto za sabo potegne več smrtnih žrtev in ni neke sile po zagotavlanju večje varnosti... nekaj ne štima! ali se tu samo kasirat ne da tolko? morda pa ima "strokovnjak" Brane Legan pojasnilo.