Nobeden hudič v tej državi pa ne naredi študijo o ekonomski upravičenosti izgradnje te infrastrukture. Tudi, če bi bila investicija pol cenejša od prvotno predvidene, se mora ekonomska upravičenost argumentirat z številkami. Ali so današnje razpoložljive kapacitete železniškega transporta resnično… ...prikaži več 100% izkoriščene-zasedene ? In kaj bo to v prihodnosti, če se bo gospodarstvo še naprej krčilo v državi ? Kakšna bo doba amortizacije vloženih sredstev ? Se bo zopet skakalo v vodo na glavo in pri tem sploh ne vemo kako globoka je ? Bo to še en TEŠ 6 ? Ali lobiji, ki bi mastno zaslužili pri tej gradnji, že lobirajo-podkupujejo politike, ki o tem odločajo ? Ali bo to še en projekt pretakanja davkoplačevalskega denarja v privat žepe ?Če domača stroka ne zna in ni sposobna opravit neodvisno študijo o ekonomski upravičenosti, naj to za naš naredijo Nemci.
In vi tej "državi" verjamete??? kaj pa naše izkušnje iz preteklosti????
Še en TEŠ. Tisti ki to zagotavljajo naj garantirajo s svojim premoženjem in svobodo. V 1,4 mrd so všteta tudi svetovanja, pa so jih sedaj odstranili.
Nobeden hudič v tej državi pa ne naredi študijo o ekonomski upravičenosti izgradnje te infrastrukture. Tudi, če bi bila investicija pol cenejša od prvotno predvidene, se mora ekonomska upravičenost argumentirat z številkami. Ali so današnje razpoložljive kapacitete železniškega transporta resnično… ...prikaži več 100% izkoriščene-zasedene ? In kaj bo to v prihodnosti, če se bo gospodarstvo še naprej krčilo v državi ? Kakšna bo doba amortizacije vloženih sredstev ? Se bo zopet skakalo v vodo na glavo in pri tem sploh ne vemo kako globoka je ? Bo to še en TEŠ 6 ? Ali lobiji, ki bi mastno zaslužili pri tej gradnji, že lobirajo-podkupujejo politike, ki o tem odločajo ? Ali bo to še en projekt pretakanja davkoplačevalskega denarja v privat žepe ?Če domača stroka ne zna in ni sposobna opravit neodvisno študijo o ekonomski upravičenosti, naj to za naš naredijo Nemci.