ah dajte no. TO JE LOBIJ AVTOŠOL. PA KAJ SI TI NOR 80 EUR NA URO VOŽNJE. to svet ni videl. služijo kot prasci in odirajo folk. Kdo od vas dela za 80 EUR na uro?????
Jansa je se enkrat poskrbel za presezne smrti. Njegovi volivci osnovnosolci so presrecni, da jim knjige ne bo treba odpret. Ker odprta knjigo, to bolijo mozgani. Pa jankovicevi volivci tud. Pac jih bojo praskal z asfalta. Upam da nova vlada… ...prikaži veča cimprej ukine to norost. B kategornikom bi smel prodati samo skuterje z dvemi kolesi spredaj. Pa se to je vprasljivo
Mnogi ne obvladajo niti štirih koles na cesti, kaj bo šele z dvema...Da nima prste vmes lobij slovenskih pogrebnih društev ?!....Včasih smo preko "tomosov" počasi prešli na "težje" motorje, seveda s praktično vožnjo tudi pri upravljanju izpita...Sedaj pa bo nekdo… ...prikaži več praktično z bicikla sedel na 125 ccm, ki že razvijejo pospeške in hitrosti primerne za srečanje z Matildo..Toliko z vidika varnosti, o ostalem pa niti nima smisla izgubljati besed..
torej grem v avto šočo plačam tiste ure in evo imam izpit. brez testa ! zakaj pa ni obratno. grem delat test brez ur. če padem- padem. če drugič padem padem, plačam komisijo in takse, ko trtetjič padem pa evo… ...prikaži večo zdej pa vsega dost, pejd delat ure pod inštruktorjem. ampak ne. me zanima kolk teh mopedistv bo resnično preživelo te ure z inštruktorjem. res me zanima. to je tako kot bi rekli pejd v šolo učitelj ti našiše da si bil v učilnici , pa nobenega testa, dobiš pa spričevalo.
Vsi vpleteni so s tem pokazali, da jim je pomemben izključno denar. Tudi za ceno človeških življenj. Kmalo bo 1000ccm lahko vozil osnovnošolec, če bo le kdo zanj plačal vse kar si izmislijo. Že sedaj polovica t.i. motoristov po svojih… ...prikaži več vozniških sposobnostih ni niti za na kolo.
Zakaj se vrli kritiki in pisuni raje ne razpišejo o pogojih za pridobitev raznih vozniških dovoljenj, ki veljajo drugod v Evropi in zahod nem svetu? Pri pem pa se morajo ozirati na Nemčijo, Francijo, Benelux itd, nikakor pa ne po… ...prikaži večo običaju na vzhodnoevropske! Le to bo realna slika.
kaj zdaj bi ze za to da gremo srat rabli 8 celoletnih tecajev in 12 inspekcij? komu pase se naj vozi in mir. sploh ne vem kako smo ljubje preziveli skozi prejsnja stoletja ali tisocletja brez vse te silne birokracije,… ...prikaži več nadzora, milijona zakonov ter pravil...
Ves štos je v tem, da so vozniki motorjev zelo ogroženi in precej umirajo ali postanejo invalidi in to mladi. Vsi omejevalni zakoni so zato, da pridejo do izpita samo najbolj vztrajni, za ostale je bolje da se vozijo z… ...prikaži več avti. Všečno je omejitve odpravljat, posledice bodo na britofih.
100% nadzora ne moreš vršit. Je pa potrebno močno povečati kazni za AŠ in posameznike, ki so izigrali sistem. Jaz bi uvedel tudi obveznih 6 ur vožnje z trikolesnikom , ki ga lahko voziš z B kategorijo. (pogoj za nakup)
ah dajte no. TO JE LOBIJ AVTOŠOL. PA KAJ SI TI NOR 80 EUR NA URO VOŽNJE. to svet ni videl. služijo kot prasci in odirajo folk. Kdo od vas dela za 80 EUR na uro?????
Jansa je se enkrat poskrbel za presezne smrti. Njegovi volivci osnovnosolci so presrecni, da jim knjige ne bo treba odpret. Ker odprta knjigo, to bolijo mozgani. Pa jankovicevi volivci tud. Pac jih bojo praskal z asfalta. Upam da nova vlada… ...prikaži veča cimprej ukine to norost. B kategornikom bi smel prodati samo skuterje z dvemi kolesi spredaj. Pa se to je vprasljivo
Mnogi ne obvladajo niti štirih koles na cesti, kaj bo šele z dvema...Da nima prste vmes lobij slovenskih pogrebnih društev ?!....Včasih smo preko "tomosov" počasi prešli na "težje" motorje, seveda s praktično vožnjo tudi pri upravljanju izpita...Sedaj pa bo nekdo… ...prikaži več praktično z bicikla sedel na 125 ccm, ki že razvijejo pospeške in hitrosti primerne za srečanje z Matildo..Toliko z vidika varnosti, o ostalem pa niti nima smisla izgubljati besed..
torej grem v avto šočo plačam tiste ure in evo imam izpit. brez testa ! zakaj pa ni obratno. grem delat test brez ur. če padem- padem. če drugič padem padem, plačam komisijo in takse, ko trtetjič padem pa evo… ...prikaži večo zdej pa vsega dost, pejd delat ure pod inštruktorjem. ampak ne. me zanima kolk teh mopedistv bo resnično preživelo te ure z inštruktorjem. res me zanima. to je tako kot bi rekli pejd v šolo učitelj ti našiše da si bil v učilnici , pa nobenega testa, dobiš pa spričevalo.
Vsi vpleteni so s tem pokazali, da jim je pomemben izključno denar. Tudi za ceno človeških življenj. Kmalo bo 1000ccm lahko vozil osnovnošolec, če bo le kdo zanj plačal vse kar si izmislijo. Že sedaj polovica t.i. motoristov po svojih… ...prikaži več vozniških sposobnostih ni niti za na kolo.
Če vam pa negre zgol za zaslužek pa naredite zastojn tečaj varne vožnje, da dokaže te da vam negre za denar.
Zakaj se vrli kritiki in pisuni raje ne razpišejo o pogojih za pridobitev raznih vozniških dovoljenj, ki veljajo drugod v Evropi in zahod nem svetu? Pri pem pa se morajo ozirati na Nemčijo, Francijo, Benelux itd, nikakor pa ne po… ...prikaži večo običaju na vzhodnoevropske! Le to bo realna slika.
kaj zdaj bi ze za to da gremo srat rabli 8 celoletnih tecajev in 12 inspekcij? komu pase se naj vozi in mir. sploh ne vem kako smo ljubje preziveli skozi prejsnja stoletja ali tisocletja brez vse te silne birokracije,… ...prikaži več nadzora, milijona zakonov ter pravil...
Ves štos je v tem, da so vozniki motorjev zelo ogroženi in precej umirajo ali postanejo invalidi in to mladi. Vsi omejevalni zakoni so zato, da pridejo do izpita samo najbolj vztrajni, za ostale je bolje da se vozijo z… ...prikaži več avti. Všečno je omejitve odpravljat, posledice bodo na britofih.
100% nadzora ne moreš vršit. Je pa potrebno močno povečati kazni za AŠ in posameznike, ki so izigrali sistem. Jaz bi uvedel tudi obveznih 6 ur vožnje z trikolesnikom , ki ga lahko voziš z B kategorijo. (pogoj za nakup)
Evo, s kolegi je zmenjeno: plačam ure, vpišejo nam v evidence in imam izpit. So rekli v avtošoli - saj znate vozit, a ne?
Zapuščina KOPRIV!!!
preveč se ponavljas!!!