Čisti nesmisel, prepovedat oz. omejit tovorni promet, prenehat kuriti z premogom, povsod, pa res povsod in smo zmagali. Kaj pa eliktrična vozila, zanje bo tudi veljala omejitev? zakaj že?
Upočasniti slovenca, ki i a težko nogo na gasu je tako kot bi mu nekdo še v maminem trebuhu prevezal popkovino. Pade v asfiksijo. Briga enga francelna za PM10 delce in za vse druge delce in delke tudi. Pridite pogledat… ...prikaži večt čez 80- 120 let, mogoče bo kaj drugače, a je zelo malo verjetno, da bo res. Jasno, omejiti na 110km/h, magari za vse leto. Če je dobro za amerikance in norvežane, bo moralo biti tudi za naše ljudstvo
Dars nč ne verjame, tko kot ne verjame trump, da se zemlja ogreva. Dokler mu nebo začela voda tečt u grlo ,,,ampk njemu ne bo, ker je visoko, usi drugi se bojo prej utopil. Če bo usaka služba naredila svoj… ...prikaži več delež, torej kar mora, se bo poznal rezultat.
Če si mogoče preletel članek (prebral ga gotovo nisi, ker tako malo od prebranega ne razume nihče), si lahko videl, da ima DARS kar nekaj argumentov, ARSO pa 0. Zaenkrat se stanje zraka blizu ceste sploh ne meri.
To je tipični inkasantski ukrep. Nima to veze z ekologijo, kot večina ekoloških obdavčitev. Če ni postavljenih ustreznih merilnih mest na je vse skupaj na nivoju babjih čenč.
pepe DARS MA al nima argumentov dost , dejstvo je da dizelski avti, ki jih ljudje naganjajo okol obvoznce da se kadi za njimi in ogromno kamionov sproščajo v zrak PM2,5 DELCE in ostalo ti delci pa potujejo zelo daleč… ...prikaži več in večji se s prometom ponovno dvigujejo v zrak in tudi če ni merilca ob cesti si poglej kakovost zraka ljubljane al pa nekega neprometnega območja,,res je da je promet samo eden od dejavnikov,ampak če bi bilo samo 1000 vozil za katerimi se sajasto kadi v ljubljani man bi blo ŽeBOL
Kje se pa diplomira iz neumnosti...??? Tako bolje skozi prideš...
Čisti nesmisel, prepovedat oz. omejit tovorni promet, prenehat kuriti z premogom, povsod, pa res povsod in smo zmagali. Kaj pa eliktrična vozila, zanje bo tudi veljala omejitev? zakaj že?
Upočasniti slovenca, ki i a težko nogo na gasu je tako kot bi mu nekdo še v maminem trebuhu prevezal popkovino. Pade v asfiksijo. Briga enga francelna za PM10 delce in za vse druge delce in delke tudi. Pridite pogledat… ...prikaži večt čez 80- 120 let, mogoče bo kaj drugače, a je zelo malo verjetno, da bo res. Jasno, omejiti na 110km/h, magari za vse leto. Če je dobro za amerikance in norvežane, bo moralo biti tudi za naše ljudstvo
Dars nč ne verjame, tko kot ne verjame trump, da se zemlja ogreva. Dokler mu nebo začela voda tečt u grlo ,,,ampk njemu ne bo, ker je visoko, usi drugi se bojo prej utopil. Če bo usaka služba naredila svoj… ...prikaži več delež, torej kar mora, se bo poznal rezultat.
Če si mogoče preletel članek (prebral ga gotovo nisi, ker tako malo od prebranega ne razume nihče), si lahko videl, da ima DARS kar nekaj argumentov, ARSO pa 0. Zaenkrat se stanje zraka blizu ceste sploh ne meri.
To je tipični inkasantski ukrep. Nima to veze z ekologijo, kot večina ekoloških obdavčitev. Če ni postavljenih ustreznih merilnih mest na je vse skupaj na nivoju babjih čenč.
pepe DARS MA al nima argumentov dost , dejstvo je da dizelski avti, ki jih ljudje naganjajo okol obvoznce da se kadi za njimi in ogromno kamionov sproščajo v zrak PM2,5 DELCE in ostalo ti delci pa potujejo zelo daleč… ...prikaži več in večji se s prometom ponovno dvigujejo v zrak in tudi če ni merilca ob cesti si poglej kakovost zraka ljubljane al pa nekega neprometnega območja,,res je da je promet samo eden od dejavnikov,ampak če bi bilo samo 1000 vozil za katerimi se sajasto kadi v ljubljani man bi blo ŽeBOL