Glavni problem so lih varnostni standardi,katerih pa pi baterijah EVjev ni!!! Npr. letalske družbe se zelo zavedajo varnostnega rizika baterij...na letalo snemalna ekipa ne sme nesti več kot eno baterijo za profi kamero po osebi...to je velik problem za snemalce...a… ...prikaži več EV lahko parkiraš kjer hočeš...tudi po več deset ali sto na kup...tudi na ladjah...za to je pa ena lih kar potonila (spet VW🧐👎)...
In "nikomu ništa"...pa da si to postavim pred hišo...kaj šele v garažo...in ni šanse da pogasiš🤨
Ja prav imaš...npr baterija za profi kamero JVCGY-HC900CHE ima kapaciteto 6,3Ah...in kaj ti nuca,če smeš sam eno...pa rabiš najmanj dve,pa osvetlitev in laptop in še marsikaj...in kam boš dal baterije...a boš povabil pevski zbor na potovanje,da bo vsak nesel eno… ...prikaži več baterijo?
In spet imaš prav...doma ponoci spiš,v garazi ti pa EV gori med filanjem😃👍...in ni ga gasilca,k bi lahko pogasil pozar,dokler ne zgori kompletna baterija😂
Ne..z drugimi...npr. lih pred kratkim ko je sodelavec tudi strojevodja z Stadler garnituro uvazal v Ljubljano...in komaj-komaj z zaletom v postajo,k se je eni gospe vžgal laptop. Baterija seveda...vsa vrata zablokirana in komaj,da se je situacij resila...če bi to bilo… ...prikaži več na progi...ne vem🙄...gost dim,da nič ne
vidiš...folk pa k ovce....
Ti-to so resne stvari🤨..ti pa se tukaj norca delaš.
Pretiran ni utemeljen, strah pa je utemeljen. Posledično upoštevanje določenih zakonitosti in s tem določenih postopkov pri uporabi pa kar precej pomembno.
Pravice otrok, ki kopljejo kovine za baterije niso pomembne, važno je, da lgbt več ne vejo kaj bi si zmislili. Danes bom narital mamo, pa grem z rdečo zastavo na ulico.
Kateri proizvajalci uporabljajo NiMH akumulatorje, kot je zapisano v članku? Če se spomnite vseh slabih lastnosti, od takšnih baterij v mobitelih? Akumulator je bilo potrebno ob prvem polnjenju napolniti do konca(6-12h), in izprazniti do konca pred naslednjim polnjenjem. Zaradi "spominskega… ...prikaži več efekta". Da o večji masi NiMH baterij niti ne pišem.
Glavne prednosti niso niti omenili: veliko shranjene energije glede na težo akumulatorja, zato lahko tudi letala letijo na elektriko. Glede samopraznjenja pa je celo običajni 12V svinčeni akumulator iz vsakega avta boljši!
Seveda te bo počakala ampak čakanje na uporabo ob veliki napolnjenost ji najhitreje jemlje (trajno) kapaciteto! Zato tudi dobimo ob nakupu novih aparatov kakšnih 50% napolnjenosti. Sedaj ne vem, kje sem pobral tisto o svinčenih ampak pri Wikiju so svinčeni… ...prikaži več koj za litijevimi s tem, da jim 100% napolnjenost prej koristi kot škodi!
Toma, tukaj si pa mimo vžgal. Pri Li-Ion je bolje da ne polniš do konca in ne prazniš do konca. Nova je pa do polovice napolnjena zato, da se slučajno preveč ne izprazni.
@Toma, zato, pa napolnim delno ali pa do konca in potem nekaj spraznim. @Blayo Ampak v delavski sferi je prepripčanje, da se morajo hraniti polne (Li-ion). Ameriška vojska, pa tudi kakovostni proizvajalci liion uporabljajo v 20 do 80 %. Pomeni,… ...prikaži večni, 80% fzične napolnjenosti pokaže indikator 100% In potem se samo čudimo, da baterija vzdrži 10+ let.
v čem je ralika med natrijem in litijem ? nobene! oba sta kovini, ki gorita pod vodo. natrij se uporablja za varjenje pod vodo, torej iz dežja pod kap. edina razlika da je natrija malo več kot litija. težava pa… ...prikaži več ni v samih baterijah ampak v kontrolni logiki. ki mora skrbeti za polnjenje vse večjih kapacitet v vse krajšem času ob vse manjši teži te elektronike. pa si vi mal oglejte, kako izgleda par 10 kW krmilje. ja če ni res kvaliteten izdelek, bo kmalu sranje. novo bo šlo, po par letih pa krsta
Glavni problem so lih varnostni standardi,katerih pa pi baterijah EVjev ni!!! Npr. letalske družbe se zelo zavedajo varnostnega rizika baterij...na letalo snemalna ekipa ne sme nesti več kot eno baterijo za profi kamero po osebi...to je velik problem za snemalce...a… ...prikaži več EV lahko parkiraš kjer hočeš...tudi po več deset ali sto na kup...tudi na ladjah...za to je pa ena lih kar potonila (spet VW🧐👎)... In "nikomu ništa"...pa da si to postavim pred hišo...kaj šele v garažo...in ni šanse da pogasiš🤨
Na avijon lahko neseš powerbank do 27Ah brez problema, samo v ročni prtljagi mora biti. Rokobert takim kot si ti odsvetujem EV, ker lahko umrejo 😂
Ja prav imaš...npr baterija za profi kamero JVCGY-HC900CHE ima kapaciteto 6,3Ah...in kaj ti nuca,če smeš sam eno...pa rabiš najmanj dve,pa osvetlitev in laptop in še marsikaj...in kam boš dal baterije...a boš povabil pevski zbor na potovanje,da bo vsak nesel eno… ...prikaži več baterijo? In spet imaš prav...doma ponoci spiš,v garazi ti pa EV gori med filanjem😃👍...in ni ga gasilca,k bi lahko pogasil pozar,dokler ne zgori kompletna baterija😂
Mater maš ti probleme. Najbolj s samim sabo 😂😂
Ne..z drugimi...npr. lih pred kratkim ko je sodelavec tudi strojevodja z Stadler garnituro uvazal v Ljubljano...in komaj-komaj z zaletom v postajo,k se je eni gospe vžgal laptop. Baterija seveda...vsa vrata zablokirana in komaj,da se je situacij resila...če bi to bilo… ...prikaži več na progi...ne vem🙄...gost dim,da nič ne vidiš...folk pa k ovce.... Ti-to so resne stvari🤨..ti pa se tukaj norca delaš.
Veliko manj resne kot mrtvi na cestah zaradi divjakov in pijancev.
Ko berem kaj se je problem z gašenjem in kasneje so besede "pretiran strah pred električnimi avtomobili ni utemeljen" čista laž.
Pretiran ni utemeljen, strah pa je utemeljen. Posledično upoštevanje določenih zakonitosti in s tem določenih postopkov pri uporabi pa kar precej pomembno.
Teh Li-Ion baterij v parih letih ne bo več v avtomobilih, tako da nobene panike.
Pravice otrok, ki kopljejo kovine za baterije niso pomembne, važno je, da lgbt več ne vejo kaj bi si zmislili. Danes bom narital mamo, pa grem z rdečo zastavo na ulico.
Ja ja, LGBTQ+ so krivi za vse to 😂😂😂
Kateri proizvajalci uporabljajo NiMH akumulatorje, kot je zapisano v članku? Če se spomnite vseh slabih lastnosti, od takšnih baterij v mobitelih? Akumulator je bilo potrebno ob prvem polnjenju napolniti do konca(6-12h), in izprazniti do konca pred naslednjim polnjenjem. Zaradi "spominskega… ...prikaži več efekta". Da o večji masi NiMH baterij niti ne pišem.
Glavne prednosti niso niti omenili: veliko shranjene energije glede na težo akumulatorja, zato lahko tudi letala letijo na elektriko. Glede samopraznjenja pa je celo običajni 12V svinčeni akumulator iz vsakega avta boljši!
Kaj glede samo praznenja? Koliko vem, dobre liion celice ga skoraj nimajo. Pustim skoraj leto dni in še lahko uporabim. Svinec, ta bo težka.
Seveda te bo počakala ampak čakanje na uporabo ob veliki napolnjenost ji najhitreje jemlje (trajno) kapaciteto! Zato tudi dobimo ob nakupu novih aparatov kakšnih 50% napolnjenosti. Sedaj ne vem, kje sem pobral tisto o svinčenih ampak pri Wikiju so svinčeni… ...prikaži več koj za litijevimi s tem, da jim 100% napolnjenost prej koristi kot škodi!
Toma, tukaj si pa mimo vžgal. Pri Li-Ion je bolje da ne polniš do konca in ne prazniš do konca. Nova je pa do polovice napolnjena zato, da se slučajno preveč ne izprazni.
@Toma, zato, pa napolnim delno ali pa do konca in potem nekaj spraznim. @Blayo Ampak v delavski sferi je prepripčanje, da se morajo hraniti polne (Li-ion). Ameriška vojska, pa tudi kakovostni proizvajalci liion uporabljajo v 20 do 80 %. Pomeni,… ...prikaži večni, 80% fzične napolnjenosti pokaže indikator 100% In potem se samo čudimo, da baterija vzdrži 10+ let.
v čem je ralika med natrijem in litijem ? nobene! oba sta kovini, ki gorita pod vodo. natrij se uporablja za varjenje pod vodo, torej iz dežja pod kap. edina razlika da je natrija malo več kot litija. težava pa… ...prikaži več ni v samih baterijah ampak v kontrolni logiki. ki mora skrbeti za polnjenje vse večjih kapacitet v vse krajšem času ob vse manjši teži te elektronike. pa si vi mal oglejte, kako izgleda par 10 kW krmilje. ja če ni res kvaliteten izdelek, bo kmalu sranje. novo bo šlo, po par letih pa krsta