Nič pa ne piše, da se bodo takšne baterije tudi ustrezno dlje časa polnile. Dolgotrajno polnjenje je pa večja težava za voznika, kot sam doseg. Kemične baterije nimajo prihodnosti. Razen, če bodo razvili sistem samodejne zamenjave baterije na el. postajah… ...prikaži več po sistemu prazno za polno. Robot bo prečital tip baterije in jo v nekaj minutah zamenjal z ustrezno polno.
Razvili bodo el. statične avtomobilske baterije z napetostjo, naprimer, 10.000 V, ki se bodo napolnile v nekaj minutah iz "zalogovnika" na polnilnih postajah. Teh zalogovnikov bo na polnilnih postajah večje število za polnjenje več avtomobilov hkrati, ki se bodo po… ...prikaži več izpraznjenju ustrezno počasi polnili nazaj zaradi enakomerne obremenitve javnega el. omrežja. Vse to bo opravil robot.
ode, kaj če bi nehal sanjat, a? Več kot očitno nimaš niti blage veze o akumulatorjih, njihovi tehnologiji in glavnem problemu pri hitrem polnjenju: SEGREVANJE. Accu ne sme preko cca. 40-50 stopinj, sicer ga uničiš. Zato imajo že današnji accuji… ...prikaži več vgrajeno aktivno hlajenje med polnjenjem. Pa še to: si v v življenju že videl 10.000V? Vidim, da niti od daleč ne...
Ja, še to: glede "zamenjave" baterij imaš pa delno prav: teoretično je to res najboljša opcija, praktično pa niti ne, saj nikoli ne bi vedel, kakšno baterijo boš dobil - v kakšnem stanju in koliko bo v resnici držala. Poleg… ...prikaži večg tega to ni tako enostavno: baterije imajo 300 in več kil, pa tudi majhne niso. To tako ni enostavno zamenjat. Ne moreš na avtu enostavno naredit "predala", kamor bi zapeljal baterijo...
Ja, Musk je pravi marketingar. Vedno govori o prednostih, nikoli slabostih. Tako lepo sadi rožice na mnogo področjih, da sem ter tja kakšna celo zraste. Vsaj zanj.
Spet nove.... že nekako dvestote po vrsti. Seveda nobena od njih potem ne pride res na tržišče. Namreč, - fantje in punce, dajte si že enkrat dopovedat, da kapaciteta NI prvi in glavni krivec za nerazširjenost električnih avtov, ampak je… ...prikaži več glavni problem POLNJENJE! Kako boste vrli gospodje polnili 200kWh ali večjo baterijo? S kablom 100 in več kvadrat, katerega morajo štirje konkretni dedci prinesti do avta? Z jedrsko elektrarno na vsaki polnilnici? Poleg tega bodo ti avto še bolj veselo goreli...
Nič pa ne piše, da se bodo takšne baterije tudi ustrezno dlje časa polnile. Dolgotrajno polnjenje je pa večja težava za voznika, kot sam doseg. Kemične baterije nimajo prihodnosti. Razen, če bodo razvili sistem samodejne zamenjave baterije na el. postajah… ...prikaži več po sistemu prazno za polno. Robot bo prečital tip baterije in jo v nekaj minutah zamenjal z ustrezno polno.
Razvili bodo el. statične avtomobilske baterije z napetostjo, naprimer, 10.000 V, ki se bodo napolnile v nekaj minutah iz "zalogovnika" na polnilnih postajah. Teh zalogovnikov bo na polnilnih postajah večje število za polnjenje več avtomobilov hkrati, ki se bodo po… ...prikaži več izpraznjenju ustrezno počasi polnili nazaj zaradi enakomerne obremenitve javnega el. omrežja. Vse to bo opravil robot.
ode, kaj če bi nehal sanjat, a? Več kot očitno nimaš niti blage veze o akumulatorjih, njihovi tehnologiji in glavnem problemu pri hitrem polnjenju: SEGREVANJE. Accu ne sme preko cca. 40-50 stopinj, sicer ga uničiš. Zato imajo že današnji accuji… ...prikaži več vgrajeno aktivno hlajenje med polnjenjem. Pa še to: si v v življenju že videl 10.000V? Vidim, da niti od daleč ne...
Ja, še to: glede "zamenjave" baterij imaš pa delno prav: teoretično je to res najboljša opcija, praktično pa niti ne, saj nikoli ne bi vedel, kakšno baterijo boš dobil - v kakšnem stanju in koliko bo v resnici držala. Poleg… ...prikaži večg tega to ni tako enostavno: baterije imajo 300 in več kil, pa tudi majhne niso. To tako ni enostavno zamenjat. Ne moreš na avtu enostavno naredit "predala", kamor bi zapeljal baterijo...
Ja, Musk je pravi marketingar. Vedno govori o prednostih, nikoli slabostih. Tako lepo sadi rožice na mnogo področjih, da sem ter tja kakšna celo zraste. Vsaj zanj.
Spet nove.... že nekako dvestote po vrsti. Seveda nobena od njih potem ne pride res na tržišče. Namreč, - fantje in punce, dajte si že enkrat dopovedat, da kapaciteta NI prvi in glavni krivec za nerazširjenost električnih avtov, ampak je… ...prikaži več glavni problem POLNJENJE! Kako boste vrli gospodje polnili 200kWh ali večjo baterijo? S kablom 100 in več kvadrat, katerega morajo štirje konkretni dedci prinesti do avta? Z jedrsko elektrarno na vsaki polnilnici? Poleg tega bodo ti avto še bolj veselo goreli...