Če je letalo pristalo v območju pravilnega dotika z stezo TD , napaka niti slučajno ne more biti pripisana pilotom , ker sta imela za zaustavljanje časa in steze pri tako majhnem letalu in še povrhu praznemu, 2x preveč. Tudi… ...prikaži veči če sta zamudila TD za 1km sta imela vsega več kot dovolj . Napaka je bila lahko na reversu -zaviranje z motorji - in posledično z poledenelo stezo nezmožnost enakomernega zaviranja z zavorami . Po moje zna biti razlog, ker je v Pardubicah bilo 10° C v Moskvi pa -30°C in je prišlo do velikih kondenzov in s tem poledenitve v hidravliki reversa motorjev ali pa v sistemu zaviranja z kolesi . Če sta pilota zadela pravilno točko dotika TD z stezo , ali jo pa tudi zamudila za 1km , ne more biti napaka njuna , ampak je napaka na reversu motorjev, na samih zavorah v kombinaciji z poledenelo pisto. Avion je udaril v avtocesto z ~ 40-50km/h kar pomeni , da niso delovale motorne zavore -reversi , kakor tudi ne same zavore . Na 3km stezi , tudi če so zmrznili flapi in je mo
Na 3km stezi , tudi če so zmrznili flapi in je moral pristajati z 130km/h večjo brzino , ni noben problem to ustaviti na takšni dolžini steze. Če so mu pa ob tem še zmrznili reversi motorjev in same bremze… ...prikaži veče , potem je pa to že lahko vzrok!
Vaše poročanje ni logično. Namreč to letališče bi naj imelo dve stezi po 3km. Če je letalo "TRČILO ob pristajalno stezo", potem je mogoče par zadev:- da se polomi podvozje; - da ga zanese.Glede na to,… ...prikaži več kaj kažejo posnetki v zvezi s satelitsko sliko tega letališča, je letalo prevozilo celotno stezo 20 (ni število stez!!) ter se do konca ni ustavilo. Tak tip nesreče ni tako redek. Torej prevelika pristajalna hitrost, ali kot je bilo nekje omenjeno napaka na letalu ter seveda vreme.
Daj mi razloži, kolikšna je verjetnost in zakaj, ta bi zmrznil sistem za reverz, če pa je izgorevanje pri okoli 800C.
Če je letalo pristalo v območju pravilnega dotika z stezo TD , napaka niti slučajno ne more biti pripisana pilotom , ker sta imela za zaustavljanje časa in steze pri tako majhnem letalu in še povrhu praznemu, 2x preveč. Tudi… ...prikaži veči če sta zamudila TD za 1km sta imela vsega več kot dovolj . Napaka je bila lahko na reversu -zaviranje z motorji - in posledično z poledenelo stezo nezmožnost enakomernega zaviranja z zavorami . Po moje zna biti razlog, ker je v Pardubicah bilo 10° C v Moskvi pa -30°C in je prišlo do velikih kondenzov in s tem poledenitve v hidravliki reversa motorjev ali pa v sistemu zaviranja z kolesi . Če sta pilota zadela pravilno točko dotika TD z stezo , ali jo pa tudi zamudila za 1km , ne more biti napaka njuna , ampak je napaka na reversu motorjev, na samih zavorah v kombinaciji z poledenelo pisto. Avion je udaril v avtocesto z ~ 40-50km/h kar pomeni , da niso delovale motorne zavore -reversi , kakor tudi ne same zavore . Na 3km stezi , tudi če so zmrznili flapi in je mo
Na 3km stezi , tudi če so zmrznili flapi in je moral pristajati z 130km/h večjo brzino , ni noben problem to ustaviti na takšni dolžini steze. Če so mu pa ob tem še zmrznili reversi motorjev in same bremze… ...prikaži veče , potem je pa to že lahko vzrok!
Vaše poročanje ni logično. Namreč to letališče bi naj imelo dve stezi po 3km. Če je letalo "TRČILO ob pristajalno stezo", potem je mogoče par zadev:- da se polomi podvozje; - da ga zanese.Glede na to,… ...prikaži več kaj kažejo posnetki v zvezi s satelitsko sliko tega letališča, je letalo prevozilo celotno stezo 20 (ni število stez!!) ter se do konca ni ustavilo. Tak tip nesreče ni tako redek. Torej prevelika pristajalna hitrost, ali kot je bilo nekje omenjeno napaka na letalu ter seveda vreme.