Mislim, da je bolj sramotno to, da se v teh EURO standardih predpisuje nekaj nemogočega. Posledično so proizvajalci pač prisiljeni narediti "nekaj"... Bolj je zanimivo vprašanje, zakaj je na tapeti samo VW, ker zagotovo ni edini, ki goljufa.
EURO standardi ne predpisujejo nič nemogočega. Nasprotno, EURO 6 avti so na cesti dejansko še vedno veliki onesnaževalci podobno kot tam nekje EURO 3 ali 4, ker se nizki izpusti zahtevajo le v nerealnem testu. Afera je pokazala, da znajo… ...prikaži več eni izpolnit tudi strožje ameriške zahteve in to na cesti. Dizli najbrž res potem pridejo dražji, ampak nikjer ne piše da mora bit na evropskih cestah vsaj 50% dizlov. Je pa problem hkrati doseči zahtevano znižanje porabe (emisij CO2) na nivoju celotne flote posameznega proizvajalca, kar je najbrž res nerealno, če hkrati kupci še vedno hočejo velike (težke) avte s hitrimi pospeški.
Mislim, da je bolj sramotno to, da se v teh EURO standardih predpisuje nekaj nemogočega. Posledično so proizvajalci pač prisiljeni narediti "nekaj"... Bolj je zanimivo vprašanje, zakaj je na tapeti samo VW, ker zagotovo ni edini, ki goljufa.
Res je to sramota za VW, ampak američani naj najprej pometejo pred svojim pragom ker imajo pred njim dovolj lastnega dreka.
EURO standardi ne predpisujejo nič nemogočega. Nasprotno, EURO 6 avti so na cesti dejansko še vedno veliki onesnaževalci podobno kot tam nekje EURO 3 ali 4, ker se nizki izpusti zahtevajo le v nerealnem testu. Afera je pokazala, da znajo… ...prikaži več eni izpolnit tudi strožje ameriške zahteve in to na cesti. Dizli najbrž res potem pridejo dražji, ampak nikjer ne piše da mora bit na evropskih cestah vsaj 50% dizlov. Je pa problem hkrati doseči zahtevano znižanje porabe (emisij CO2) na nivoju celotne flote posameznega proizvajalca, kar je najbrž res nerealno, če hkrati kupci še vedno hočejo velike (težke) avte s hitrimi pospeški.