Lahko politiki s polnimi ritmi diktirajo s čim se naj si dnevno pomagajo njihovi podložniki. Če bi poljsko komisarko plačali kot povprečnega poljskega delavca, bi drugače govorila.
haha, ubogi Romuni z 200 evri plače, na hitro zamenjajte stare dizle za nove Volkswagne, sam ne vem a vam bo dal Bruselj nepovratna sredstva ali mislite na lotu zadet vsi skupaj.
Kretenizem na Kubik da ne bo onesnaženja z avtomobili bomo raje imeli električne, elektriko bomo pa pridobivali z kurjenjem premoga, lesa in nafte. Bravo naivni narod kaj vse kupujete. Če bi vam vlada rekla da je drek sladoled bi ga vi lizali.
Mrtev je tale jurnal, ki vstrajno objavlja blesave članke o pokopu dizel motorjev. Dizel bo še dolgo, dolgo v uporabi, tudi potem, ko tehle jurnalčkov že davno ne bo več.
Pozabite na pravljice o koncu dizelskih motorjev. Le s čim bodo nadomestili neskončne kolone dizelskih kamionov po evropskih cestah, dizelsko vleko lokomotiv, niso vse proge elektrificirane in tudi osebnih vozil ni mogoče v tako kratkem času nadomestiti. Lahko pa odlično… ...prikaži več plačani poslanci in podobna sodrga blebetajo kaj vse bodo storili, a na koncu bo to le za njihovo korist, kot zmeraj.
Ha ha ha ... krota ušlatana ... še dolgo žal ne bodo električni dejansko zamenjava za vse ostalo, od večjega vpliva negativnega seveda na okolje tako v fazi proizvodnje kot potem razgradnje, noro večje nevarnosti v primeru trčenja za vse… ...prikaži več udeležence, .... električno omrežje bi povsod morali drastično nadgradit ....vse skupaj en velik bla bla bla. Ja, super bi bilo, če bi bilo vse električno in brez onesnaževanja, se pa bojim, da še nismo tako blizu temu.
Saj so - enako zmogljivi so cenovno primerljivi. Malo je razlik samo pri tem, koliko km narediš z enim polnjenjem, ostalo je pa precej v prid električnim.
gggg: ti pa še nisi vozil električnega, a ne? V Kristalni palači si lahko izposodiš tistega malega BMW-ja, pa boš videl, kako daleč prideš z njim ... Aja, cca. 30k eur stane, z dodatno baterijo pa cca. 35k eur.
Majazmaja: seveda sem že vozil električnega. In to že mnogokrat. In že pred mnogo leti. Glede kilometrov sem že sam napisal, da je to edina slabost trenutno pri električnih. Vse ostalo pa je v prid električnim: navor, pospeški, udobna vožnja,… ...prikaži več, tišina, vzdrževanje ...
Vprašanje je vedno - kaj želiš primerjati.
jaz bi primerjal denarnico. BMW serije 1 dizel, je hudo cenejši od najcenejšega električnega MBW na primer. tankaš in delaš servise nekaj 100.000 km da šele prideš s ceno skup, pol ti pa v električnem gre baterija... in ni problem… ...prikaži več če greš na turo 200 ali pa 1000 km... je pa res dizel smrdi, pat teš 6 tudi, jedrska ni brez problemov, vodnih ne pustijo delat zaradi naravovarstvenih razlogov... ekološko se ne vozi nihče, pa naj razlagajo kar hočejo...
lol enako zmogljivi .. zaenkrat še ni električnih terencev s štirikolesnim pogonom... it tudi ko bodo, čez morda 3 leta, bo cena še vedno pretirana tako kot za ta trenutna električna jajca...
Mal zaheban je samo to , ker z destilacijo surove nafte, hočeš nočes dobiš kot frakcijo tudi plinsko olje po domače nafto ! Če ne bo dizlov , kam jo mislite metati oz. kje sežigati in kdo bo plačal pridobivanje… ...prikaži večje , kajti naslednja frakcija destilacije je mazut , ki je pa potreben za ladje , asfalte itd.
Lahko politiki s polnimi ritmi diktirajo s čim se naj si dnevno pomagajo njihovi podložniki. Če bi poljsko komisarko plačali kot povprečnega poljskega delavca, bi drugače govorila.
Na tak način želi Nemčija ponovno pognati avto industrijo. Prisilit državljane, kupovat nove avtomobile. Ker se jim Ameriški trg počasi zapira.
haha, ubogi Romuni z 200 evri plače, na hitro zamenjajte stare dizle za nove Volkswagne, sam ne vem a vam bo dal Bruselj nepovratna sredstva ali mislite na lotu zadet vsi skupaj.
Kretenizem na Kubik da ne bo onesnaženja z avtomobili bomo raje imeli električne, elektriko bomo pa pridobivali z kurjenjem premoga, lesa in nafte. Bravo naivni narod kaj vse kupujete. Če bi vam vlada rekla da je drek sladoled bi ga vi lizali.
Ta izjava je zelo podobna predvolilnim izjavam naših politikov, same nerealne obljube....
Mrtev je tale jurnal, ki vstrajno objavlja blesave članke o pokopu dizel motorjev. Dizel bo še dolgo, dolgo v uporabi, tudi potem, ko tehle jurnalčkov že davno ne bo več.
Pozabite na pravljice o koncu dizelskih motorjev. Le s čim bodo nadomestili neskončne kolone dizelskih kamionov po evropskih cestah, dizelsko vleko lokomotiv, niso vse proge elektrificirane in tudi osebnih vozil ni mogoče v tako kratkem času nadomestiti. Lahko pa odlično… ...prikaži več plačani poslanci in podobna sodrga blebetajo kaj vse bodo storili, a na koncu bo to le za njihovo korist, kot zmeraj.
Nekje je pač treba začeti. In očitno so začeli pri dizelskih avtomobilih. Bodo že prišli na vrsto tudi vlaki in tovornjaki. Po korakih.
Ha ha ha ... krota ušlatana ... še dolgo žal ne bodo električni dejansko zamenjava za vse ostalo, od večjega vpliva negativnega seveda na okolje tako v fazi proizvodnje kot potem razgradnje, noro večje nevarnosti v primeru trčenja za vse… ...prikaži več udeležence, .... električno omrežje bi povsod morali drastično nadgradit ....vse skupaj en velik bla bla bla. Ja, super bi bilo, če bi bilo vse električno in brez onesnaževanja, se pa bojim, da še nismo tako blizu temu.
Naj bodo cene e vozil primerljive z dizli pa ne bo problemov.
Saj so - enako zmogljivi so cenovno primerljivi. Malo je razlik samo pri tem, koliko km narediš z enim polnjenjem, ostalo je pa precej v prid električnim.
gggg: ti pa še nisi vozil električnega, a ne? V Kristalni palači si lahko izposodiš tistega malega BMW-ja, pa boš videl, kako daleč prideš z njim ... Aja, cca. 30k eur stane, z dodatno baterijo pa cca. 35k eur.
Majazmaja: seveda sem že vozil električnega. In to že mnogokrat. In že pred mnogo leti. Glede kilometrov sem že sam napisal, da je to edina slabost trenutno pri električnih. Vse ostalo pa je v prid električnim: navor, pospeški, udobna vožnja,… ...prikaži več, tišina, vzdrževanje ... Vprašanje je vedno - kaj želiš primerjati.
lol predvsem pospeški ;) haha
jaz bi primerjal denarnico. BMW serije 1 dizel, je hudo cenejši od najcenejšega električnega MBW na primer. tankaš in delaš servise nekaj 100.000 km da šele prideš s ceno skup, pol ti pa v električnem gre baterija... in ni problem… ...prikaži več če greš na turo 200 ali pa 1000 km... je pa res dizel smrdi, pat teš 6 tudi, jedrska ni brez problemov, vodnih ne pustijo delat zaradi naravovarstvenih razlogov... ekološko se ne vozi nihče, pa naj razlagajo kar hočejo...
lol enako zmogljivi .. zaenkrat še ni električnih terencev s štirikolesnim pogonom... it tudi ko bodo, čez morda 3 leta, bo cena še vedno pretirana tako kot za ta trenutna električna jajca...
Mal zaheban je samo to , ker z destilacijo surove nafte, hočeš nočes dobiš kot frakcijo tudi plinsko olje po domače nafto ! Če ne bo dizlov , kam jo mislite metati oz. kje sežigati in kdo bo plačal pridobivanje… ...prikaži večje , kajti naslednja frakcija destilacije je mazut , ki je pa potreben za ladje , asfalte itd.
Diesel še dolgo ne bo mrtev! Kaj pa ekonomija? Jo bo mogoče vodila levica?