To bo blazno podražilo avtomobile in to je edini plus, pa še to za tiste, ki bodo imeli kaj od tega. Če imajo težave s hitrostjo, bi bila edina pametna rešitev zakonska omejitev zmogljivosti avtomobilov. Recimo, če bi omejili na… ...prikaži več max. 1,2 in npr. 50 konjev, bi drastično zmanjšali število nesreč, pa tudi prekrškov, pa še avtomobili bi se pocenili. Ampak jasno, edini razlog je več zaslužit pod pretvezo, da jih skrbi za ljudstvo.
Meni se zdi, da v avtomobile dodajajo te multimedijske aplikacije, da bi povzročili več nesreč, da bi ljudje lažje sprejeli asistenčne in nadzorne sisteme EU diktature. Predvsem nadzorne. Ali lahko kasneje pričakujemo višanje premij zavarovalnin na podlagi zgodovine načina vožnje… ...prikaži več avtomobilov in ali bodo lahko policaji kar avtomatizirano pošiljali kazni glede na podatke iz gps? Se mi zdi, da EU samo kvari svobodo ljudi.
Ti asistenčni in ostali sistemi so v bistvu zato, da prvič, za avto več plačaš in nekdo več zasluži, drugič pa zato, da se odvadimo razmišljat s svojo glavo, ker nekdo drug naredi vse namesto nas. Manj razmišljamo, manj se upiramo.
Kar se mene tiče, je EU politkomisarska skupina naredila največji kiks pri avtomobilskih lučeh. Včasih je veljalo, da morajo goreti zadnje pozicijske luči, če je spredaj prižgana KATERAKOLI luč. Danes to ne velja več!!! In tako vidimo na AC podnevi… ...prikaži večvi v dežju avte, ki jim zadnje pozicijske luči ne gorijo. Tak avto je podnevi na AC v dežju skorajda neviden.
Tista polikomisarska skupina vedno nekaj zajebe, da ljudje pri lučeh delajo po svoje, ne pa po pameti.
BMW in Audi sta že spredaj. Je pa tehnologija vsekakor edina možnost, da se zmanjša število mrtvih.
http://www.norakrava.si/bmw-in-audi-predstavila-paket-dinamicni-voznik/
Najpomembnejšega pa ni. To, da spustijo cene na neko normalo, da bi lahko obnavljali vozni park na vsaj 10 let.
Ne morejo spustic cen, če pa samo nekaj dodajajo, elektronika ni poceni.
To bo blazno podražilo avtomobile in to je edini plus, pa še to za tiste, ki bodo imeli kaj od tega. Če imajo težave s hitrostjo, bi bila edina pametna rešitev zakonska omejitev zmogljivosti avtomobilov. Recimo, če bi omejili na… ...prikaži več max. 1,2 in npr. 50 konjev, bi drastično zmanjšali število nesreč, pa tudi prekrškov, pa še avtomobili bi se pocenili. Ampak jasno, edini razlog je več zaslužit pod pretvezo, da jih skrbi za ljudstvo.
Meni se zdi, da v avtomobile dodajajo te multimedijske aplikacije, da bi povzročili več nesreč, da bi ljudje lažje sprejeli asistenčne in nadzorne sisteme EU diktature. Predvsem nadzorne. Ali lahko kasneje pričakujemo višanje premij zavarovalnin na podlagi zgodovine načina vožnje… ...prikaži več avtomobilov in ali bodo lahko policaji kar avtomatizirano pošiljali kazni glede na podatke iz gps? Se mi zdi, da EU samo kvari svobodo ljudi.
Ti asistenčni in ostali sistemi so v bistvu zato, da prvič, za avto več plačaš in nekdo več zasluži, drugič pa zato, da se odvadimo razmišljat s svojo glavo, ker nekdo drug naredi vse namesto nas. Manj razmišljamo, manj se upiramo.
Kar se mene tiče, je EU politkomisarska skupina naredila največji kiks pri avtomobilskih lučeh. Včasih je veljalo, da morajo goreti zadnje pozicijske luči, če je spredaj prižgana KATERAKOLI luč. Danes to ne velja več!!! In tako vidimo na AC podnevi… ...prikaži večvi v dežju avte, ki jim zadnje pozicijske luči ne gorijo. Tak avto je podnevi na AC v dežju skorajda neviden. Tista polikomisarska skupina vedno nekaj zajebe, da ljudje pri lučeh delajo po svoje, ne pa po pameti.
BMW in Audi sta že spredaj. Je pa tehnologija vsekakor edina možnost, da se zmanjša število mrtvih. http://www.norakrava.si/bmw-in-audi-predstavila-paket-dinamicni-voznik/
Ni treba tako intenzivno navijati za Nemce, tudi ostali imajo že te sisteme, samo obvezni še niso. Pa nehaj s to tvojo samopromocijo.
Možnost, da se zmanjša število mrtvih je tudi, da se omeji št. konjev pod haubo, ampak to ne bi podražilo avtomobilov in nekdo ne bi zaslužil.