Na cesti po Slo sem cca 70 000 km na leto, pa še nisem videl zastora DARSa ob nesreči, ne pri delih na cesti. Sem pa slišal o tem, da so na DARSu kupili dve neuporabni prikolici za 140 000… ...prikaži več eur namesto zastore po 3000 eur....
Jaz sem jo, sicer res samo 1x, pa delam morda do 20t, včasih pa sem kot ti. Je pa tudi stvar tega koliko po nesreči si prišel mimo, če so že imeli čas postavit. Za firbce pa bi v teh… ...prikaži več primerih rabili izredno povišat kazni.
Zastori ob nesreči so brezveze. Stvari je treba reševati prijazneje do proračuna. Na nasprotni pas se postavi tehnična oprema, ki meri hitrost, kdor neupravičeno upočasni na mestu nesreče, bo nekaj prispeval v proračun. Kadar voznik uporablja telefon se ve, kaj… ...prikaži več je, ko fotografsko opremo uporabljajo sopotniki, pa je druga zgodba. Če sprejmemo zakonodajo, da mesto nesreče ni javni prostor, bi se dalo nekaj zaslužiti tudi v tem primeru. Najlažje kar od medijev, ki gradivo objavljajo.
Kaj pa tisti, ki imajo kamere v avtu. Nihče nikogar več ne sprašuje, samo slikajo, saj je že vsak paparac. Mediji prosite za slike in ker ima vsak telefon možnost slikanja, je tega dreka na pretek.
https://www.zurnal24.si/slovenija/crna-kronika/to-je-razlog-da-je-bila-avtocesta-zaprta-vec-kot-sest-ur-328522
tukaj pa brez problema nesreča posneta????
Pravilno to bi moral izvesti pri nas večina slovencwljnov je istih.
Ja krivi ste pa vi rumeni mrhovinarji, kateri te pridobljene fotografije potem objavljate. Še vas bi bilo potrebno pošteno oglobiti.
Na cesti po Slo sem cca 70 000 km na leto, pa še nisem videl zastora DARSa ob nesreči, ne pri delih na cesti. Sem pa slišal o tem, da so na DARSu kupili dve neuporabni prikolici za 140 000… ...prikaži več eur namesto zastore po 3000 eur....
Jaz sem jo, sicer res samo 1x, pa delam morda do 20t, včasih pa sem kot ti. Je pa tudi stvar tega koliko po nesreči si prišel mimo, če so že imeli čas postavit. Za firbce pa bi v teh… ...prikaži več primerih rabili izredno povišat kazni.
Zastori ob nesreči so brezveze. Stvari je treba reševati prijazneje do proračuna. Na nasprotni pas se postavi tehnična oprema, ki meri hitrost, kdor neupravičeno upočasni na mestu nesreče, bo nekaj prispeval v proračun. Kadar voznik uporablja telefon se ve, kaj… ...prikaži več je, ko fotografsko opremo uporabljajo sopotniki, pa je druga zgodba. Če sprejmemo zakonodajo, da mesto nesreče ni javni prostor, bi se dalo nekaj zaslužiti tudi v tem primeru. Najlažje kar od medijev, ki gradivo objavljajo.
slikanje je eno,objavljanje pa drugo,policist je samo nataknjen,kar to v njegovo službo ne spada
KDO ti daje pravico slikati ljudi v nesreči??? Se naslajaš ob tem???
Ja,verjetno mu stopi,ko vidi razbite avtomobile in krvave ljudi.Seronja.
Kaj pa tisti, ki imajo kamere v avtu. Nihče nikogar več ne sprašuje, samo slikajo, saj je že vsak paparac. Mediji prosite za slike in ker ima vsak telefon možnost slikanja, je tega dreka na pretek.
Kamera v avtu ni ciljano stopit do umirajočega in slikat njegovo umiranje. Ti res ni jasna razlika?
Budalo neandertalsko.
butnglavci pač ne razumete moj komentar,bog daj vam pamet men pa dnar
https://www.zurnal24.si/slovenija/crna-kronika/to-je-razlog-da-je-bila-avtocesta-zaprta-vec-kot-sest-ur-328522 tukaj pa brez problema nesreča posneta????