Važno da se bo okoli Ljubljane gradilo,6 in ne vem kolk pasovnic,za ostali del države,kjer so pa enopasovnice čist v k...,pa drzavo boli k.... Samo da močvirniki lahko v pol ure skočijo na morje .Bravooooo
O nujnosti del govorijo podatki o gostoti prometa ! A se ti zavedaš, kolko je to 75.000 vozil v enem dnevu . To pomeni 50.000 podnevi . Tolk cel MB nima avtomobilov !
Na dejstvo, da je širitev predvsem zaradi tranzitnih voznikov pa verjetno nisi pomislil. Odločitev o gradnji namreč temelji izključno na dejstvih glede količine prometa na teh odsekih.
To pa so intelektualci ja. Šestpasovnica v dolžini cca 2km, na koncu te čaka pa tunel z omejitvijo 80km/h, ter dva zožana vozna pasova skozi tunel. BRAVO. Zapeljite se malce recimo v Italijo. Nova šestpasovnica od Palmanove do Portogruara v… ...prikaži večv razdalji cca 60km, rok izvedbe 26 mesecev.
In prepričan sem, da za ne zelo višjo ceno.
Provizije pri nas okoli 30% zunaj 2,5 do 3,5%
Ce se bi hoteli znebiti tranzita ,bi dali tovornjake na vlak in pika.da je pa taka frekvenca prometa je pa kriva drzava ki ne zasciti svoje infrastrukture.in ja kaj ti pomaga 6 pasovnica okol lj,ce pol naprej normalna 2 pasa.tk… ...prikaži več da ne bluzit da je to rešitev.mene ne brigajo tovornjaki mene briga potrosen moj denar ,ki pa je potrošen samo za take neumnosti,jaz se pa vozim po ljuknjah.ja pa se to nisem iz Mb,drugo pa mocvirniki mal spostovanja do ostalih drzavljanov vam nebi škodila.
pa prid še ti v močverje...aja sej res...rabiš met službo za več kt minimalca, da bi si eno kolibo prvišču tuki...tko da raj uživej v bajti na eni vasi, kjer pač nimate cest!
Pod nujno rabimo še najmanj 20 bencinskih servisov v Lublan ! Jebale vas pumpe , da vas jebale !
Zakaj pa bencinski servis?? Preroki in razni guruji prerokujejo, da bomo že jutri vsi na elektriki?!
Sam da bo gužva.
Važno da se bo okoli Ljubljane gradilo,6 in ne vem kolk pasovnic,za ostali del države,kjer so pa enopasovnice čist v k...,pa drzavo boli k.... Samo da močvirniki lahko v pol ure skočijo na morje .Bravooooo
O nujnosti del govorijo podatki o gostoti prometa ! A se ti zavedaš, kolko je to 75.000 vozil v enem dnevu . To pomeni 50.000 podnevi . Tolk cel MB nima avtomobilov !
Na dejstvo, da je širitev predvsem zaradi tranzitnih voznikov pa verjetno nisi pomislil. Odločitev o gradnji namreč temelji izključno na dejstvih glede količine prometa na teh odsekih.
To pa so intelektualci ja. Šestpasovnica v dolžini cca 2km, na koncu te čaka pa tunel z omejitvijo 80km/h, ter dva zožana vozna pasova skozi tunel. BRAVO. Zapeljite se malce recimo v Italijo. Nova šestpasovnica od Palmanove do Portogruara v… ...prikaži večv razdalji cca 60km, rok izvedbe 26 mesecev. In prepričan sem, da za ne zelo višjo ceno. Provizije pri nas okoli 30% zunaj 2,5 do 3,5%
Ce se bi hoteli znebiti tranzita ,bi dali tovornjake na vlak in pika.da je pa taka frekvenca prometa je pa kriva drzava ki ne zasciti svoje infrastrukture.in ja kaj ti pomaga 6 pasovnica okol lj,ce pol naprej normalna 2 pasa.tk… ...prikaži več da ne bluzit da je to rešitev.mene ne brigajo tovornjaki mene briga potrosen moj denar ,ki pa je potrošen samo za take neumnosti,jaz se pa vozim po ljuknjah.ja pa se to nisem iz Mb,drugo pa mocvirniki mal spostovanja do ostalih drzavljanov vam nebi škodila.
pa prid še ti v močverje...aja sej res...rabiš met službo za več kt minimalca, da bi si eno kolibo prvišču tuki...tko da raj uživej v bajti na eni vasi, kjer pač nimate cest!