Torej končno lahko ugotovimo,da ti električni mlinčki le niso tako čisti,ampak zgolj veliko predragi in s svojimi dometi veliko prekratki glede na čas,ki ga potrebujemo za polnjenje akumulatorjev,končni faktor onesnaževanja okolja pa zanemarljivo manjši od termičnih motorjev.....
Mogoče se čudno sliši, vendar je najbolj ekološki en dvajset let star diesel , zakaj ?!...Zato ker je že izdelan...In pri vsem računanju ste seveda pozabili na bistveno...Vsi elektro avtomobili vozijo v povprečju 60% na premog, ker toliko svetovne električne… ...prikaži več energije se dobi iz premoga, torej termoelektrarn..ovce..
spet so vas peljal žejne čez vodo. namreč, zakonodaja je že sprejeta, kolesje se vrti in čez 10 let bodo samo električni naprodaj. igralci bodo isti, barabe tud, žepi se bodo polnili tem, ki se jim že danes. dajte vzemite… ...prikaži več par knjig v roke, pa ugotovite, kako iz vode dobite gorivo. imet vodik, ki blazno gori ( v nafti tudi ) in kisik ki ga rabite za gorenje in nobenega oglika, dušika. in rezultat gorenja. voda. enkrat natankate, pa ste za cel življenje preskrbljen.zakej neki to noben ne ...dela?
endrug kaj meniš kaj naredi bolj bum poln tank bencina ali en 50kwh litiionska baterija ali pol deci vodika in kisika? namreč ni ti treba vozit za sabo 2 tankov kisika in vodika, za sabo vozis vodo in jo z… ...prikaži več elektrolizo deliš na kisik in vodik potem pa na motor z notranjim izgorevanjem po principu dizla združiš in dobiš energijo. ja izkoristek je mali ampak pomisli na to ni treba vozit tono težke baterije, dost je 10 litrov vode, mali akumulator, in en dizel motor. pa ni treba spet 3sek do 100.
In to se je vedelo od prvega el. avta naprej. In drage ovce beee beee kaj boste pa zdaj a rabite kak dan mogoče leto za razmislek kako boste sedaj blejali beee beee
Drug amaterizem. Bencinski in dizelski avto izpusti cca 150 g CO2 na kilometer vožnje. To je ok. Če bencin nastane v rezervoarju. Ampak, ne nastane. Potrebna so vrtanja, raziskave....potem črpanje, izgradnja in razgradnja naftovodov, tankerjev.... Rafinerije po svojih podatkih porabijo… ...prikaži večjo ,1,6 ,6 kWh energije za pridobitev 1 litre bencina. Torej porabiš energije za 10 km vožnje z EV da bi dobil bencina za 15 km vožnje.... A ni to absurd? Potem cisterne, črpalke, saniranje izlivov in onesnaženj
Večje bedarije že dolgo nisem prebral. Kateri šejk financira ta inštitut? Prvo, pravijo da je garancija na baterijo 8 let. Po garanciji se pa menja. Garancija na Golf dizla je 2 leti. Po dveh letih ga vržeš v smeti in… ...prikaži večin in greš po novega? Če nekdo raziskuje in ne ve, da so baterije Po 1500 ciklih še vedno 80% začetne kapacitete, a 1500 ciklov za avto s 400 km avtonomijo je to 600.000 km. Baterije sodobnih avtomobilov preživijo cca 2 karoseriji. Tesla reci
Skratka, za 1 km vožnje baftni avto izpusti skupaj med 500 in 800 g CO2. Električni 30 do 40 g. S porabo energije za proizvodnjo se izenacita pri 14.000 do 20.000. Vse ostalo podnebni kredit. Na drugi strani PM, NOx… ...prikaži večOx NOx in O3 pobijejo po uradnih podatkih letno več kot 500.000 Evropejcev. (Guglaj od eee.europe.eu -" premature deaths air PM" . Torej prehod na elektriko reši par 100.000 življenj letno. In ta domnevni inštitut tega ne ve? Amaterizem v propagirajo nafte.
Torej , nafta skupaj 500 do 800 g CO2 na 1 km vožnje, elektrika 30 do 50 g. Proizvodnja se izenači pri 0 do 20.000 km, odvisno od proizvajalca... Ampak, nafta v prometu zaradi PM, NOx in O3 uradno ubije… ...prikaži več letno najmanj 200.000 Evropejcev. Uradni podatki EU. Ta življenja rešimo pri prehodu na elektriko.
Drug amaterizem. Bencinski in dizelski avto izpusti cca 150 g CO2 na kilometer vožnje. To je ok. Če bencin nastane v rezervoarju. Ampak, ne nastane. Potrebna so vrtanja, raziskave....potem črpanje, izgradnja in razgradnja naftovodov, tankerjev....rafinerije po svojih podatkih porabijo ,1,6… ...prikaži več,6 kWh energije za pridobitev 1 litre bencina. Torej porabiš energije za 10 km vožnje z EV da bi dobil bencina za 15 km vožnje.... A ni to absurd absurdno?
Potem cisterne, črpalke, saniranje izlivov in onesnaž
Torej , nafta skupaj 500 do 800 g CO2 na 1 km vožnje, elektrika 30 do 50 g. Proizvodnja se izenači pri 0 do 20.000 km, odvisno od proizvajalca... Ampak, nafta v prometu zaradi PM, NOx in 03 uradno ubije… ...prikaži veče letno najmanj 200.000 Evropejcev. Uradni podatki EU. Ta življenja rešimo pri prehodu na elektriko.
Večje bedarije še dolgo nisem prebral. Kateri šejk financira ta inštitut? Prvo, pravijo da je garancija na baterijo 8 let. Po garanciji se pa menja. Garancija na Golf dizla je 2 leti. Po dveh letih ga vržeš v smeti in… ...prikaži več in greš po novega.
Če nekdo raziskuje in ne ve, da so baterije Po 1500 ciklih še vedno 80% začetne kapacitete, a 1500 ciklov za avto s 400 km avtonomijo je to 600. 000 km. Baterije sodobnih avtomobilov preživijo cca 2 karoseriji. Tesla recimo milijon km. Brez težav.
No no, bodi realen... večina EV nima dometa 400km, ampak raje okoli 250 v povprečju. Če potem še mal paziš na baterijo jo polniš le do 80%, kar pomeni 200km dometa. Če delaš 100km v povprečju dnevno in da si… ...prikaži več skos na varni strani moraš polniti vsak dan. to pomeni, da 1500 ciklov je "le" dovolj za cca 150.000km oziroma cca 5 let uporabe. Če delaš manj kilometrov moraš pa dnevno preverjat, kolk maš še dometa, da ne polniš vsak dan in mogoče s tem podaljšuješ življensko dobo baterije.
Skratka, za 1 km vožnje baftni avto izpusti skupaj med 500 in 800 g CO2. Električni 30 do 40 g. S porabo energije za proizvodnjo se izenacita pri 14.000 do 20.000. Vse ostalo podnebni kredit. Na drugi strani PM, NOx… ...prikaži večNOx in O3 pobijejo po uradnih podatkih letno več kot 500.000 Evropejcev. (Guglaj od eee.europe.eu -" premature deaths air PM" . Torej prehod na elektriko reši par 100.000 življenj letno.
In ta domnevni inštitut tega ne ve?
Amaterizem v propagirajo nafte.
Končno prihaja resnica na dan!
Prvi realen članek po dolgem času.
Torej končno lahko ugotovimo,da ti električni mlinčki le niso tako čisti,ampak zgolj veliko predragi in s svojimi dometi veliko prekratki glede na čas,ki ga potrebujemo za polnjenje akumulatorjev,končni faktor onesnaževanja okolja pa zanemarljivo manjši od termičnih motorjev.....
Mogoče se čudno sliši, vendar je najbolj ekološki en dvajset let star diesel , zakaj ?!...Zato ker je že izdelan...In pri vsem računanju ste seveda pozabili na bistveno...Vsi elektro avtomobili vozijo v povprečju 60% na premog, ker toliko svetovne električne… ...prikaži več energije se dobi iz premoga, torej termoelektrarn..ovce..
Maš dobre komentarje, ki pa jih stalno pokvariš ali z zadnjim stavkom ali besedo.
Dobro jutro! Nestrokovnjaki smo to že ves čas trdili, a....
spet so vas peljal žejne čez vodo. namreč, zakonodaja je že sprejeta, kolesje se vrti in čez 10 let bodo samo električni naprodaj. igralci bodo isti, barabe tud, žepi se bodo polnili tem, ki se jim že danes. dajte vzemite… ...prikaži več par knjig v roke, pa ugotovite, kako iz vode dobite gorivo. imet vodik, ki blazno gori ( v nafti tudi ) in kisik ki ga rabite za gorenje in nobenega oglika, dušika. in rezultat gorenja. voda. enkrat natankate, pa ste za cel življenje preskrbljen.zakej neki to noben ne ...dela?
Ker zaenkrat še vedno BUUUM. Ko bo pa varno, potem pa ja.
endrug kaj meniš kaj naredi bolj bum poln tank bencina ali en 50kwh litiionska baterija ali pol deci vodika in kisika? namreč ni ti treba vozit za sabo 2 tankov kisika in vodika, za sabo vozis vodo in jo z… ...prikaži več elektrolizo deliš na kisik in vodik potem pa na motor z notranjim izgorevanjem po principu dizla združiš in dobiš energijo. ja izkoristek je mali ampak pomisli na to ni treba vozit tono težke baterije, dost je 10 litrov vode, mali akumulator, in en dizel motor. pa ni treba spet 3sek do 100.
In to se je vedelo od prvega el. avta naprej. In drage ovce beee beee kaj boste pa zdaj a rabite kak dan mogoče leto za razmislek kako boste sedaj blejali beee beee
Zraven je treba prišteti izpuste ob proizvodnji baterije in potem vsako polnjenje, spet izpusti za proizvajanje elektrike.
Drug amaterizem. Bencinski in dizelski avto izpusti cca 150 g CO2 na kilometer vožnje. To je ok. Če bencin nastane v rezervoarju. Ampak, ne nastane. Potrebna so vrtanja, raziskave....potem črpanje, izgradnja in razgradnja naftovodov, tankerjev.... Rafinerije po svojih podatkih porabijo… ...prikaži večjo ,1,6 ,6 kWh energije za pridobitev 1 litre bencina. Torej porabiš energije za 10 km vožnje z EV da bi dobil bencina za 15 km vožnje.... A ni to absurd? Potem cisterne, črpalke, saniranje izlivov in onesnaženj
Večje bedarije že dolgo nisem prebral. Kateri šejk financira ta inštitut? Prvo, pravijo da je garancija na baterijo 8 let. Po garanciji se pa menja. Garancija na Golf dizla je 2 leti. Po dveh letih ga vržeš v smeti in… ...prikaži večin in greš po novega? Če nekdo raziskuje in ne ve, da so baterije Po 1500 ciklih še vedno 80% začetne kapacitete, a 1500 ciklov za avto s 400 km avtonomijo je to 600.000 km. Baterije sodobnih avtomobilov preživijo cca 2 karoseriji. Tesla reci
Skratka, za 1 km vožnje baftni avto izpusti skupaj med 500 in 800 g CO2. Električni 30 do 40 g. S porabo energije za proizvodnjo se izenacita pri 14.000 do 20.000. Vse ostalo podnebni kredit. Na drugi strani PM, NOx… ...prikaži večOx NOx in O3 pobijejo po uradnih podatkih letno več kot 500.000 Evropejcev. (Guglaj od eee.europe.eu -" premature deaths air PM" . Torej prehod na elektriko reši par 100.000 življenj letno. In ta domnevni inštitut tega ne ve? Amaterizem v propagirajo nafte.
Torej , nafta skupaj 500 do 800 g CO2 na 1 km vožnje, elektrika 30 do 50 g. Proizvodnja se izenači pri 0 do 20.000 km, odvisno od proizvajalca... Ampak, nafta v prometu zaradi PM, NOx in O3 uradno ubije… ...prikaži več letno najmanj 200.000 Evropejcev. Uradni podatki EU. Ta življenja rešimo pri prehodu na elektriko.
Ja nč. Prepovedat vsa vozila ki za pogon uporabljajo kakršnokoli motor. Vsi na kolesa, za daljše potovanje pa konjska vprega🤷♂️
Drug amaterizem. Bencinski in dizelski avto izpusti cca 150 g CO2 na kilometer vožnje. To je ok. Če bencin nastane v rezervoarju. Ampak, ne nastane. Potrebna so vrtanja, raziskave....potem črpanje, izgradnja in razgradnja naftovodov, tankerjev....rafinerije po svojih podatkih porabijo ,1,6… ...prikaži več,6 kWh energije za pridobitev 1 litre bencina. Torej porabiš energije za 10 km vožnje z EV da bi dobil bencina za 15 km vožnje.... A ni to absurd absurdno? Potem cisterne, črpalke, saniranje izlivov in onesnaž
Torej , nafta skupaj 500 do 800 g CO2 na 1 km vožnje, elektrika 30 do 50 g. Proizvodnja se izenači pri 0 do 20.000 km, odvisno od proizvajalca... Ampak, nafta v prometu zaradi PM, NOx in 03 uradno ubije… ...prikaži veče letno najmanj 200.000 Evropejcev. Uradni podatki EU. Ta življenja rešimo pri prehodu na elektriko.
Večje bedarije še dolgo nisem prebral. Kateri šejk financira ta inštitut? Prvo, pravijo da je garancija na baterijo 8 let. Po garanciji se pa menja. Garancija na Golf dizla je 2 leti. Po dveh letih ga vržeš v smeti in… ...prikaži več in greš po novega. Če nekdo raziskuje in ne ve, da so baterije Po 1500 ciklih še vedno 80% začetne kapacitete, a 1500 ciklov za avto s 400 km avtonomijo je to 600. 000 km. Baterije sodobnih avtomobilov preživijo cca 2 karoseriji. Tesla recimo milijon km. Brez težav.
No no, bodi realen... večina EV nima dometa 400km, ampak raje okoli 250 v povprečju. Če potem še mal paziš na baterijo jo polniš le do 80%, kar pomeni 200km dometa. Če delaš 100km v povprečju dnevno in da si… ...prikaži več skos na varni strani moraš polniti vsak dan. to pomeni, da 1500 ciklov je "le" dovolj za cca 150.000km oziroma cca 5 let uporabe. Če delaš manj kilometrov moraš pa dnevno preverjat, kolk maš še dometa, da ne polniš vsak dan in mogoče s tem podaljšuješ življensko dobo baterije.
Skratka, za 1 km vožnje baftni avto izpusti skupaj med 500 in 800 g CO2. Električni 30 do 40 g. S porabo energije za proizvodnjo se izenacita pri 14.000 do 20.000. Vse ostalo podnebni kredit. Na drugi strani PM, NOx… ...prikaži večNOx in O3 pobijejo po uradnih podatkih letno več kot 500.000 Evropejcev. (Guglaj od eee.europe.eu -" premature deaths air PM" . Torej prehod na elektriko reši par 100.000 življenj letno. In ta domnevni inštitut tega ne ve? Amaterizem v propagirajo nafte.