super kolo imam jaz, reavno obrnil 100.000 prevoženih (v. precej letih sicer) s stroškom vzdrzevanja 600 evrov z vsemi gumami, mastmi in tisto ročko, verigo in ležajem ki sem za zamenjal v teh kilometrih. Pa nikol na servisu, tule mi… ...prikaži veči pa sugerirajo servise po 50 evrov+ vsako pomlad...
Veš kako deluje e-kolo? Dokler vrtiš pedala, ti motor pomaga (ako želiš). Do tiste hitrosti ti pomaga, naprej ne. Naprej gre še vedno na fiziko. Pri vseh kolesih je to pomagalo omejeno na 25km/h, ker drugače spada že pod moped.
Odvisno kakšno kolo. 50+ sploh ni nek strošek za servis. Enduro/DH kolesa pridejo servisi dražje, kot za avto. Še gume so za avto cenejše, kot za kolo.
super kolo imam jaz, reavno obrnil 100.000 prevoženih (v. precej letih sicer) s stroškom vzdrzevanja 600 evrov z vsemi gumami, mastmi in tisto ročko, verigo in ležajem ki sem za zamenjal v teh kilometrih. Pa nikol na servisu, tule mi… ...prikaži veči pa sugerirajo servise po 50 evrov+ vsako pomlad...
To pa še nisem slišal,da ima kolo omejeno zgornjo hitrost-a ni odvisno od hitrosti poganjanja pedalov,da ne govorimo o dolgih klancih navzdol....
Veš kako deluje e-kolo? Dokler vrtiš pedala, ti motor pomaga (ako želiš). Do tiste hitrosti ti pomaga, naprej ne. Naprej gre še vedno na fiziko. Pri vseh kolesih je to pomagalo omejeno na 25km/h, ker drugače spada že pod moped.
Odvisno kakšno kolo. 50+ sploh ni nek strošek za servis. Enduro/DH kolesa pridejo servisi dražje, kot za avto. Še gume so za avto cenejše, kot za kolo.