Vsak, ki malo spremlja avtomobilsko industrijo, ve, da so Japonci in Korejci že prehiteli "pogovorno" napredne Nemce in pri nemških avtomobilih se plača samo še stara slava, ki pa je v novih avtomobilih ni več.
Se strinjam in mimogrede, Ferrari spada pod Fiat. V prejšnjemu komentarju sem mu pozabil čestitati za uspeh. Ker, tiste steklenice njegovega vima, ki sem jih dobil za darilo, mi ne izstopajo. Nisem poznavalec vin.
Najditi Hyundia s 400.000 km je že skoraj misija nemogoče. Pri VW so to čisto navadni km. Korejci so avti za tiste, ki ga kupijo novega in ga potem hitro prodajo, ker po parih letih že cel avto škriplje.
Poglejte si raje nemške statistike o pokvarljivosti avtomobilov ali pa o tem, kateri zgubi kot rabljen manj na vrednosti. Očitno je Kia že nekaj let v vrhu ali pa celo prva zaradi kakovosti, ki jo brez dvoma na določen način… ...prikaži več potrjuje tudi njena 7-letna garancija, ki jo še vedno ni nihče ne dosegel ne presegel. To, da pametujejo samo taki, ki še niso sedeli v korejskem ali japonskem avtu, je pa itak slovenska klasika. Očitno moraš kdaj v tujino, tako kot Kristančič, da vidiš bolj realno sliko
Racionalen človek, ki bo raje višek kapitala bolje investiral. Enako ga bo Ferrari, ga bo tudi Kia pripeljala do cilja, le vožnja v njej je bolj udobna. Za moj proračun je tudi Stinger drago vozilo.
Tip je CAR...o tem ni dileme. To, da ne vozi kakšen precenjen avto naduto nemške znamke, ima pa še dodatno težo...Sicer pa, zdaj ima petardo s 370 KM za 60K eur, za katerih bi dobil v najboljšem primeru BMW 320… ...prikaži več dizel s precej manj opreme in enkrat manjšo konjenico. Kdo je zdaj pametnejši?
Đuro ga je prepričal, da je Kio kupil :)
Vsak, ki malo spremlja avtomobilsko industrijo, ve, da so Japonci in Korejci že prehiteli "pogovorno" napredne Nemce in pri nemških avtomobilih se plača samo še stara slava, ki pa je v novih avtomobilih ni več.
Si pa smešen. Korejski avti pa prehiteli Nemški. Japonski res mogoče, no Honda je bila res vedno močna. S Korejci se pa ne smešit.
Se strinjam in mimogrede, Ferrari spada pod Fiat. V prejšnjemu komentarju sem mu pozabil čestitati za uspeh. Ker, tiste steklenice njegovega vima, ki sem jih dobil za darilo, mi ne izstopajo. Nisem poznavalec vin.
Strinjam z komentarjem Mark035. Vzev, vi pa še niste desetletje+ vozili korejskega avtomobila. Tako da, ne se smešit.
Najditi Hyundia s 400.000 km je že skoraj misija nemogoče. Pri VW so to čisto navadni km. Korejci so avti za tiste, ki ga kupijo novega in ga potem hitro prodajo, ker po parih letih že cel avto škriplje.
Poglejte si raje nemške statistike o pokvarljivosti avtomobilov ali pa o tem, kateri zgubi kot rabljen manj na vrednosti. Očitno je Kia že nekaj let v vrhu ali pa celo prva zaradi kakovosti, ki jo brez dvoma na določen način… ...prikaži več potrjuje tudi njena 7-letna garancija, ki jo še vedno ni nihče ne dosegel ne presegel. To, da pametujejo samo taki, ki še niso sedeli v korejskem ali japonskem avtu, je pa itak slovenska klasika. Očitno moraš kdaj v tujino, tako kot Kristančič, da vidiš bolj realno sliko
ma kapo dol kar je dosegel..ampak samovšečen pa tolk da se ti gabi
Kaj vas briga, kateri avto vozi, mater no jedno! Dajte raje kaj drugega v naslov, kaj takega, kar bo povezano s temo, o kateri bo govora!
Racionalen človek, ki bo raje višek kapitala bolje investiral. Enako ga bo Ferrari, ga bo tudi Kia pripeljala do cilja, le vožnja v njej je bolj udobna. Za moj proračun je tudi Stinger drago vozilo.
a vam je doniral cisterno vina, da ga je treba gledat ze 2 tedna?
Samo vidim ga, pa mi je ze antipaticen.
Tip je CAR...o tem ni dileme. To, da ne vozi kakšen precenjen avto naduto nemške znamke, ima pa še dodatno težo...Sicer pa, zdaj ima petardo s 370 KM za 60K eur, za katerih bi dobil v najboljšem primeru BMW 320… ...prikaži več dizel s precej manj opreme in enkrat manjšo konjenico. Kdo je zdaj pametnejši?
Kia ia ia