Zato pa postavijo osem stop znakov, pred križišči pa še 20 prometnih znakov, ki so sami sebi namen. Da ne govorim o stop znakih, ki so postavljeni na "stranskih cestah" za katere se iz vesolja vidi, da vodijo samo do… ...prikaži več ene njivice in ki jo lokalni kmet uporabi 2x letno. Vse to smo in še bomo plačali...
Krožišča so kar praktična rešitev, ne vem, zakaj bi bila njihova gradnja toliko dražja. Tudi pretočnost je dokazano večja. V prometu pa me motijo številne zapovedi in prepovedi, namesto opozoril in navodil! Zakaj npr., imamo pravilo: Prilagoditev razmeram na cesti,… ...prikaži več če stoji znak omejitev hitrosti na prazni, pregledni, široki cesti, ki je nesmiselno nizka (40 km/h na uvozu in izvozu iz obvoznic ali avtocest in podobno!)
Glede na naso mentaliteto lahko recem, da je dobro, da v Sloveniji krizisca s stirimi stop znaki niso pogosta.
Zato pa postavijo osem stop znakov, pred križišči pa še 20 prometnih znakov, ki so sami sebi namen. Da ne govorim o stop znakih, ki so postavljeni na "stranskih cestah" za katere se iz vesolja vidi, da vodijo samo do… ...prikaži več ene njivice in ki jo lokalni kmet uporabi 2x letno. Vse to smo in še bomo plačali...
Krožišča so kar praktična rešitev, ne vem, zakaj bi bila njihova gradnja toliko dražja. Tudi pretočnost je dokazano večja. V prometu pa me motijo številne zapovedi in prepovedi, namesto opozoril in navodil! Zakaj npr., imamo pravilo: Prilagoditev razmeram na cesti,… ...prikaži več če stoji znak omejitev hitrosti na prazni, pregledni, široki cesti, ki je nesmiselno nizka (40 km/h na uvozu in izvozu iz obvoznic ali avtocest in podobno!)