Jaz pa v največji vročini kupil senčnik v Jysku, polomljen. Prinesem nazaj in trgovka pribije: "Bomo naročili novega, vas obvestimo, ko dobimo!" "Kva?!? Kaj mi bo nov čez 10 dni, ko bo dež, jaz grem zdaj drugam drugega iskat in… ...prikaži več bom 10 dni pod senco, daj denar nazaj!" "Eh, to pa ne!" Cela štala, res... Še vedno imamo potrošniško zakonodajo v k...
Ivo... morala bi ti vrniti denar... v bodoče si zapomni: Če ima izdelek napako, zakon določa pravila, na podlagi katerih ima potrošnik pravico izbirati, ali zahteva vračilo kupnine, vračilo dela kupnine v sorazmerju z napako, zamenjavo izdelka za nov in… ...prikaži več brezhiben izdelek ali pa popravilo izdelka. To so vaše pravice, če uveljavljate stvarno napako. Stvarno napako lahko uveljavljate pri nakupu katerega koli izdelka, če ne deluje, nima lastnosti, ki bi jih moral imeti, ali kako drugače ni skladen..
Amm...vse tole je sicer res, razen stvarne napake. Stvarna napaka je, če nek izdelek nima napisanih/obljubljenih lastnosti. V danem primeru je bil senčnik samo polomljen, torej pade pod garancijo, ta pa se lahko odpravlja 45 dni. Sklepam, da jih v… ...prikaži večv tej trgovini niso več imeli, sicer bi ga zamenjali. Stvarne napake pa v tem primeru ni mogoče uveljavljati.
Jaz pa v največji vročini kupil senčnik v Jysku, polomljen. Prinesem nazaj in trgovka pribije: "Bomo naročili novega, vas obvestimo, ko dobimo!" "Kva?!? Kaj mi bo nov čez 10 dni, ko bo dež, jaz grem zdaj drugam drugega iskat in… ...prikaži več bom 10 dni pod senco, daj denar nazaj!" "Eh, to pa ne!" Cela štala, res... Še vedno imamo potrošniško zakonodajo v k...
Ivo... morala bi ti vrniti denar... v bodoče si zapomni: Če ima izdelek napako, zakon določa pravila, na podlagi katerih ima potrošnik pravico izbirati, ali zahteva vračilo kupnine, vračilo dela kupnine v sorazmerju z napako, zamenjavo izdelka za nov in… ...prikaži več brezhiben izdelek ali pa popravilo izdelka. To so vaše pravice, če uveljavljate stvarno napako. Stvarno napako lahko uveljavljate pri nakupu katerega koli izdelka, če ne deluje, nima lastnosti, ki bi jih moral imeti, ali kako drugače ni skladen..
Amm...vse tole je sicer res, razen stvarne napake. Stvarna napaka je, če nek izdelek nima napisanih/obljubljenih lastnosti. V danem primeru je bil senčnik samo polomljen, torej pade pod garancijo, ta pa se lahko odpravlja 45 dni. Sklepam, da jih v… ...prikaži večv tej trgovini niso več imeli, sicer bi ga zamenjali. Stvarne napake pa v tem primeru ni mogoče uveljavljati.
A je malomarnost zaradi nakupa čevljev premajhne številke napaka izdelka?