Samo prehod na el avtomobile ne bo zadosti. Treba je upoštevati, da trenutno par milijard gospodinstev na svetu sploh še nima avtomobila, teh pa je že zdaj pol preveč.
Glede na tehnologijo izdelave in razgradnje akumulatorjev in virov za pridobivanje večine električne energije, so vsi novi električni avtomobili globalno bistveno večji onesnaževalci kot npr. 20 let star golf dizel iz Sarajeva ;)
To seveda ne drži. Pozabljaš, da se za pridobivanje dizla/bencina porabi toliko elektrike kot bi se jo sicer za polnjenje baterij, če bi bili vsi ti avtomobili že danes na elektriko. V bistvu se jo za rafiniranje celo malo več.
Preskok bo takrat ko se bo polnjenje skrajšalo na minuto ali dve. Zasnovati bo treba zamenjlive baterije torej prideš s prazno in zamenjaš s polno in plačaš polnitev. Lahko bi bile velike polnilnice s sončnimi paneli in bi bla stvar… ...prikaži več rešena in energija zastojn.
Evo vidiš...zaradi taksnih komentarjev,ko ljudje nimajo pojma o elektriki,folk misli,kako bo elektrika resila svet. Tebi se ocitno niti ne sanja kakšne količine el. energije potrebuješ,da bi lahko ucinkovito oz. dovolj hitro polnil le en avtomobil...tukaj lahko sončne panele kar pozabiš...to… ...prikaži več je,kot da bi rekel,da boš na buldožer zmontiral propeler,in bos z njim letel.
Nikoli v življenju nisem imel Diesel avtomobila,ga tudi sedaj nimam (imam tehnološko najnaprednejšo vrsto 2,5L bencinarja-Mazda Skyactiv😋), in diesel-a ne nameravam nikoli ometi... ...pa mi po tem povej "pametnjakovič",za kaj pa z isto količino elektrike raje ne delamo elektrike,namesto nafte...za… ...prikaži več to,ker je energijska gostota npr. benciba za cca. 16x višja...baterije so težke,filanje traja celo večnost...in zadnjih 30 let ni tukaj nic novega,kar bi nadomestilo trenutno tehniko akumulatorjev.
Pa si me zgleda res ugnal (not). Do bencina se pa kako pride? Zgleda si 30 let prespal v svojem bencinarju, ti je bilo lepo toplo... od toplotnega stroja seveda ne bi pričakoval nič drugega kot dober izkoristek pri gretju...
In kaj bi rad z tem povedal?...ali znaš samo žalit,če komentar ne paše tvoji agendi... Tehtnimi argumenti me zanimajo,ne pa "metanje peska v oči". Elektrika je zaenkrat pač še nedozorela...dokler bodo taksne cene baterij,taksni časi polnjenja,teža kot svinec...se sploh ne… ...prikaži več rabimo pogovarjati.
In glede na to,da Li-ion obstaja že več kot 30 let,..bo še dolgo ostalo tako kot je.
Elektrika je več kot dozorela, samo ti si še nedozorel zanjo. Govoriš enako kot so kočijaži, ko so se po cestah začeli voziti avtomobili. Kar se pa teže tiče pa nima nobene zveze z elektriko ampak modo. Moderno je pač,… ...prikaži več da voziš 2,5t težkega SUVa in da se v njem pripelješ do vrat supermarketa...
No,pa mi povej,kateri akumulatorji,kateri ne bazirajo na litijevi tehnologiji se vgrajujejo v EVje....vse je "bo kmalu razvito,in je v poizkusni fazi"...bla,bla....samo počakati bo treba kakih 2-3 leta še naslednjih 30let.
Isti si kot kočijaži leta 1890. Veš kaj, če ti je ratalo najti magično število 16x, potem ne bi smel imeti težav pri iskanju. Če si pa len, ti pa žal ne morem pomagati. Vem, ti bi rad imel vse… ...prikaži več na pladnju še preden se odločiš za prehod, nič bat, tudi za take kot si ti bo poskrbljeno.
Nič magična...po volumenu samo celic je 13x,če pa vzameš celo baterijo pa je cca.16x...v bateriji Tesle je energije za dobrih 11L bencina. Če pa gledamo težo samo celic pa je razlika 50x v korist bencina. https://youtu.be/Hatav_Rdnno Šele,ko bo ta problem… ...prikaži večm in problem polnjenja rešen bomo lahko govorili,da je elektrika alternativa,do takrat pa ne...pa še niti nisem začel z ceno,infrastrukturo itd...
Se ne strinjam s tabo. Alternativa je tukaj in je zdaj. Res da ni tako komot kot bi si razvajen človek želel, ampak to je realnost. Cena je infinitezimalno majhna v primerjavi s ceno, ki jo bodo plačevali rodovi za nami...
Cena...pa si kupi...ti nihce ne brani. Sem primerjal CX-5 k ga imam in enako opremljen CX-60 (plug-in). Razlika v ceni je takšna,da če vzamem porabo 10L (pa je manjša),da se pri trenurni ceni bencina lahko vozim 135.000km,da pridem na ceno… ...prikaži več CX-60 v trgovini.....res "infinitezimalna" razlika.
In ne to ni realnost...to je agenda,k jo rinete "verniki"...elektrika ni rešitev,ker jo moraš narediti. Pa še to-smo na koncu ledene dobe...a ti resno misliš,da če od danes na jutri ukinemo vse ICE in z tem zmanjšamo CO2 za 5%… ...prikaži več v svetovnem merilu,da bomo z tem zaustavili vremenske spremembe...te so zmeraj bile,in zmeraj bodo.
Seveda elektrike za rafiniranje nafte po tvoje ni treba naredit ane. Ti očitno ne štekaš, da je na svetu skoraj 8 milijard ljudi, od tega jim gre vsaj šestim precej slabše kot tebi, vsi bi pa radi da jim gre… ...prikaži več vsaj tako dobro kot tebi. Svinjarijo, ki jo je ustvarilo par generacij, bo za tabo pucalo par 100 generacij.
Avto, ki si ga ti kao kupil za 20k EUR v bistvu košta 200k EUR. Ti si vplačal samo predplačilo, "kredit" bodo pa odplačevale še generacije za tabo. Reven je tisti, ki razmišlja tako kot ti.
Kaj tebe torej skrbi oziroma česa se bojiš? Da ne boš mogel z avtom po čike v trafiko vsakič ko se ti bo zljubilo? Da si boš mogel življenje organizirati drugače kot imaš organiziranega zdaj? Saj si pameten, boš že pogruntal.
Glej...ko boš imel prave argumente,se lahko pogovarjava naprej,ker na zaljivem nivoju...tako v zivljenju...mah,boš že sam ugotovil...le še odrasti moraš...saj veš mladost je....
In kje so našli toliko ljudi, ki so pripravljeni odšteti vsaj 40%+ več za podobno vozilo kot ga vozijo sedaj? Sam vem da nikakor mi ne pade na misel da zapravim 50k+€ za, če se lahko vozim z dizlom še… ...prikaži več naprej. Glede na cene "tankanja" pa tudi ne prihranim kaj dosti. Mogoče bi kupil električnega kot drugi avto pri hiši, ki se uporablja res samo za službo in nazaj. Za ostale potrebe je pa električni, kar lep čas še neuporaben.
blayo, bi se strinjal, če bi imeli urejen javni promet...tako pa z ženo imava službi, ki sta oddaljeno med seboj 100km. Dva otroka, ki imata vsak svoje treninge. To je pri nas misija nemogoče, samo z enim avtom...pa živimo na… ...prikaži več obobju mesta, ampak je javni promet, katastrofa...mogoče za kakšnega upokojenca, še gre, za delovno aktivne družine pa ni nikakor primere. Tako da 2 avta, je nekaj kar je že nuja.
problem je da tale bloomberg nima pojma..naredile se bodo boljše in zmogljivejše baterije in bo poraba elektrike še večja. ko bodo tovornjaki prešli na elektriko pa sploh. druga stvar je neznanje. spomite se samo čist običajnih sesalnikov 40 let nazaj… ...prikaži večj so z 800vati, ali 1200 vati sesali prah, potem se je pa začela kampanija in smo v nekaj letih prišli do 3000+vatov. prah so pa sesali slabše. tudi tu bo enak problem, večje, zmogljivejše baterije, izkoristek pa slabši.
Ne bo nobenega problema... elektrika ki se porabi za rafiniranje nafte v pogonska goriva se bo uporabila za polnjenje baterij oziroma direktno napajanje vozil.
Eh kaj pa cena teh vozil, kako bo ko bo crknila baterija in bo potrebno spet globoko sečt v žep. Kaj pa ko bo prišlo do prometne nezgode in do požara na vozilu? Kaj pa, ko bo splošno pomanjkanje el.… ...prikaži več energije, ki jo bomo pridobivali na premog? Kako pa bo na drugih konitinentih? Afrika, Azija, Južna in Severna amerika? Avstralija? Aja Evropa ima svojo atmosfero, svoj zakupljen luft... dajte ga no sračkat s tem nabijanjem o zelenem prehodu še ogromno vode bo prej preteklo po Dravi navzdol, preden
Pa kaj vi mislite da je nafta samo za bencin in dizel? Kot je že ico8 zgoraj omenil... vsa plastika, maziva, kozmetika, gnojila... na splošno kemična industrija uporablja naftne derivate in jih bo še naprej, tako da pri vsem tem… ...prikaži več potujočih toplotnih strojev res ne potrebujemo.
Kaj pa če bi vsi nehali vozit avtomobile,a bi bilo pol v redu.
Seveda!
Ni problema! Kdor ima blizu službo bo hodil peš, ostali pa se bomo smejali, ko bomo hodili le po plačo ;-)
Samo prehod na el avtomobile ne bo zadosti. Treba je upoštevati, da trenutno par milijard gospodinstev na svetu sploh še nima avtomobila, teh pa je že zdaj pol preveč.
Kolaps prenosnega omrežja!
Niti slučajno. Od kod ti ta ideja?
Ni se za bati, da bi vsi prešli na el. avtomobile. še posebej, ko bodo ugotovili, da to ni tako čista energija, kot pravijo.
Se pravi, energija, ki je potrebna za rafiniranje nafte je po tvoje čistejša?
Glede na tehnologijo izdelave in razgradnje akumulatorjev in virov za pridobivanje večine električne energije, so vsi novi električni avtomobili globalno bistveno večji onesnaževalci kot npr. 20 let star golf dizel iz Sarajeva ;)
To seveda ne drži. Pozabljaš, da se za pridobivanje dizla/bencina porabi toliko elektrike kot bi se jo sicer za polnjenje baterij, če bi bili vsi ti avtomobili že danes na elektriko. V bistvu se jo za rafiniranje celo malo več.
Govorim o proizvodnji in razgradnji akumulatorjev...
To vse še pride, nič bat. Kaj je bilo prej, avto na notranje izgorevanje ali asfaltne ceste?
Preskok bo takrat ko se bo polnjenje skrajšalo na minuto ali dve. Zasnovati bo treba zamenjlive baterije torej prideš s prazno in zamenjaš s polno in plačaš polnitev. Lahko bi bile velike polnilnice s sončnimi paneli in bi bla stvar… ...prikaži več rešena in energija zastojn.
Evo vidiš...zaradi taksnih komentarjev,ko ljudje nimajo pojma o elektriki,folk misli,kako bo elektrika resila svet. Tebi se ocitno niti ne sanja kakšne količine el. energije potrebuješ,da bi lahko ucinkovito oz. dovolj hitro polnil le en avtomobil...tukaj lahko sončne panele kar pozabiš...to… ...prikaži več je,kot da bi rekel,da boš na buldožer zmontiral propeler,in bos z njim letel.
rokobert, zgleda se tebi ne sanja, koliko elektrike porabijo naftne rafinerije, da se ti lahko s svojim dizlašem naokoli furaš.
Nikoli v življenju nisem imel Diesel avtomobila,ga tudi sedaj nimam (imam tehnološko najnaprednejšo vrsto 2,5L bencinarja-Mazda Skyactiv😋), in diesel-a ne nameravam nikoli ometi... ...pa mi po tem povej "pametnjakovič",za kaj pa z isto količino elektrike raje ne delamo elektrike,namesto nafte...za… ...prikaži več to,ker je energijska gostota npr. benciba za cca. 16x višja...baterije so težke,filanje traja celo večnost...in zadnjih 30 let ni tukaj nic novega,kar bi nadomestilo trenutno tehniko akumulatorjev.
Pa si me zgleda res ugnal (not). Do bencina se pa kako pride? Zgleda si 30 let prespal v svojem bencinarju, ti je bilo lepo toplo... od toplotnega stroja seveda ne bi pričakoval nič drugega kot dober izkoristek pri gretju...
In kaj bi rad z tem povedal?...ali znaš samo žalit,če komentar ne paše tvoji agendi... Tehtnimi argumenti me zanimajo,ne pa "metanje peska v oči". Elektrika je zaenkrat pač še nedozorela...dokler bodo taksne cene baterij,taksni časi polnjenja,teža kot svinec...se sploh ne… ...prikaži več rabimo pogovarjati. In glede na to,da Li-ion obstaja že več kot 30 let,..bo še dolgo ostalo tako kot je.
Elektrika je več kot dozorela, samo ti si še nedozorel zanjo. Govoriš enako kot so kočijaži, ko so se po cestah začeli voziti avtomobili. Kar se pa teže tiče pa nima nobene zveze z elektriko ampak modo. Moderno je pač,… ...prikaži več da voziš 2,5t težkega SUVa in da se v njem pripelješ do vrat supermarketa...
Li-ion je za waperje, zgleda si res ostal 30 let zadaj.
No,pa mi povej,kateri akumulatorji,kateri ne bazirajo na litijevi tehnologiji se vgrajujejo v EVje....vse je "bo kmalu razvito,in je v poizkusni fazi"...bla,bla....samo počakati bo treba kakih 2-3 leta še naslednjih 30let.
Isti si kot kočijaži leta 1890. Veš kaj, če ti je ratalo najti magično število 16x, potem ne bi smel imeti težav pri iskanju. Če si pa len, ti pa žal ne morem pomagati. Vem, ti bi rad imel vse… ...prikaži več na pladnju še preden se odločiš za prehod, nič bat, tudi za take kot si ti bo poskrbljeno.
Nič magična...po volumenu samo celic je 13x,če pa vzameš celo baterijo pa je cca.16x...v bateriji Tesle je energije za dobrih 11L bencina. Če pa gledamo težo samo celic pa je razlika 50x v korist bencina. https://youtu.be/Hatav_Rdnno Šele,ko bo ta problem… ...prikaži večm in problem polnjenja rešen bomo lahko govorili,da je elektrika alternativa,do takrat pa ne...pa še niti nisem začel z ceno,infrastrukturo itd...
Se ne strinjam s tabo. Alternativa je tukaj in je zdaj. Res da ni tako komot kot bi si razvajen človek želel, ampak to je realnost. Cena je infinitezimalno majhna v primerjavi s ceno, ki jo bodo plačevali rodovi za nami...
Cena...pa si kupi...ti nihce ne brani. Sem primerjal CX-5 k ga imam in enako opremljen CX-60 (plug-in). Razlika v ceni je takšna,da če vzamem porabo 10L (pa je manjša),da se pri trenurni ceni bencina lahko vozim 135.000km,da pridem na ceno… ...prikaži več CX-60 v trgovini.....res "infinitezimalna" razlika.
In ne to ni realnost...to je agenda,k jo rinete "verniki"...elektrika ni rešitev,ker jo moraš narediti. Pa še to-smo na koncu ledene dobe...a ti resno misliš,da če od danes na jutri ukinemo vse ICE in z tem zmanjšamo CO2 za 5%… ...prikaži več v svetovnem merilu,da bomo z tem zaustavili vremenske spremembe...te so zmeraj bile,in zmeraj bodo.
Elektrika bo samo naredila ljudstvo revno...in najbolj onesnažujejo revni ljudje,ker si cistega ne morejo privoščiti. https://youtu.be/YBf2PU_Bvog
Seveda elektrike za rafiniranje nafte po tvoje ni treba naredit ane. Ti očitno ne štekaš, da je na svetu skoraj 8 milijard ljudi, od tega jim gre vsaj šestim precej slabše kot tebi, vsi bi pa radi da jim gre… ...prikaži več vsaj tako dobro kot tebi. Svinjarijo, ki jo je ustvarilo par generacij, bo za tabo pucalo par 100 generacij.
Avto, ki si ga ti kao kupil za 20k EUR v bistvu košta 200k EUR. Ti si vplačal samo predplačilo, "kredit" bodo pa odplačevale še generacije za tabo. Reven je tisti, ki razmišlja tako kot ti.
Kaj tebe torej skrbi oziroma česa se bojiš? Da ne boš mogel z avtom po čike v trafiko vsakič ko se ti bo zljubilo? Da si boš mogel življenje organizirati drugače kot imaš organiziranega zdaj? Saj si pameten, boš že pogruntal.
Glej...ko boš imel prave argumente,se lahko pogovarjava naprej,ker na zaljivem nivoju...tako v zivljenju...mah,boš že sam ugotovil...le še odrasti moraš...saj veš mladost je....
Preveč se osredotočaš na drevo in ne vidiš gozda. Taki potem jamrajo, da so jim pravice kršene in podobno...
Nastal bi splošen električni mrk!
Po čem to sklepaš? Že danes se za rafiniranje nafte v pogonska goriva porabi toliko, kot bi se, če bi bili ti avtomobili na štrom.
Prazne ceste bi bile. Veliko bi jih zagorelo, ostali bi pa polnili avte med redukcijami.
Ne vem, malo zaostajaš. Tehnologija gre zgleda hitreje naprej kot ti lahko bereš.
In kje so našli toliko ljudi, ki so pripravljeni odšteti vsaj 40%+ več za podobno vozilo kot ga vozijo sedaj? Sam vem da nikakor mi ne pade na misel da zapravim 50k+€ za, če se lahko vozim z dizlom še… ...prikaži več naprej. Glede na cene "tankanja" pa tudi ne prihranim kaj dosti. Mogoče bi kupil električnega kot drugi avto pri hiši, ki se uporablja res samo za službo in nazaj. Za ostale potrebe je pa električni, kar lep čas še neuporaben.
Saj ti ni treba zapravljat. Dosti je en avto pri bajti, ne 3.
blayo, bi se strinjal, če bi imeli urejen javni promet...tako pa z ženo imava službi, ki sta oddaljeno med seboj 100km. Dva otroka, ki imata vsak svoje treninge. To je pri nas misija nemogoče, samo z enim avtom...pa živimo na… ...prikaži več obobju mesta, ampak je javni promet, katastrofa...mogoče za kakšnega upokojenca, še gre, za delovno aktivne družine pa ni nikakor primere. Tako da 2 avta, je nekaj kar je že nuja.
Žurnalovci... Čas bi že bil, da rubriko spremenite v "Prebilove fantazije"
Nekaterim še med vožnjo akumulator crkne in to v audiju...
E3, končno imaš tudi ti enkrat prav! Če želiš zanesljivost, proč od premiumznamk!
problem je da tale bloomberg nima pojma..naredile se bodo boljše in zmogljivejše baterije in bo poraba elektrike še večja. ko bodo tovornjaki prešli na elektriko pa sploh. druga stvar je neznanje. spomite se samo čist običajnih sesalnikov 40 let nazaj… ...prikaži večj so z 800vati, ali 1200 vati sesali prah, potem se je pa začela kampanija in smo v nekaj letih prišli do 3000+vatov. prah so pa sesali slabše. tudi tu bo enak problem, večje, zmogljivejše baterije, izkoristek pa slabši.
Ne bo nobenega problema... elektrika ki se porabi za rafiniranje nafte v pogonska goriva se bo uporabila za polnjenje baterij oziroma direktno napajanje vozil.
Bo takrat dovolj elektrike in po kakšni ceni? Ne bo prišlo do el. mrka, kakšni nam trenutno grozi?
Eh kaj pa cena teh vozil, kako bo ko bo crknila baterija in bo potrebno spet globoko sečt v žep. Kaj pa ko bo prišlo do prometne nezgode in do požara na vozilu? Kaj pa, ko bo splošno pomanjkanje el.… ...prikaži več energije, ki jo bomo pridobivali na premog? Kako pa bo na drugih konitinentih? Afrika, Azija, Južna in Severna amerika? Avstralija? Aja Evropa ima svojo atmosfero, svoj zakupljen luft... dajte ga no sračkat s tem nabijanjem o zelenem prehodu še ogromno vode bo prej preteklo po Dravi navzdol, preden
Kaj bi se zgodilo, če bi vsi prešli na električne avtomobile? Naftni lobij bi crknil! PROPADEL!
To se ne bo zgodilo, bodo že našli način, kako spodfukat to električno sranje?
Nejeverni Tomaz, v vsaki gumi, koncku plastike, celo PVC vrecki je tezko olje iz nafttnih vrtin. Le kam se je skrila zlovenska razgledanost?
tomaz_321 kdo je edn od dobaviteljev elektrike ? PETROL !!!
Pa kaj vi mislite da je nafta samo za bencin in dizel? Kot je že ico8 zgoraj omenil... vsa plastika, maziva, kozmetika, gnojila... na splošno kemična industrija uporablja naftne derivate in jih bo še naprej, tako da pri vsem tem… ...prikaži več potujočih toplotnih strojev res ne potrebujemo.