ko mirno rečeš da navaden državljan in s tem njihov lastnik!! Torej kot tak imaš pravico pregledati finance DARS-a. Seveda z vso strokovnostjo, če jo premoreš.
Zanimivo mi je kako vam je mar za varnost v prometu in s tem za lastno varnost. Za mene ja varnostna razdalja alfa in omega varne vožnje. Naslednja je prilagojena hitrost. Namreč če se ne moreš ustaviti potem se nekam… ...prikaži več zaletiš. In če nimaš dovolj prostora za zaustavitev je rezultat enak. Torej to pravilo (21,22) je pomembno, in ga lahko izvajaš brez tega napisa na cesti. Vprašanje pa je koliko je ljudi, ki to sploh prakticirajo. Bore malo po moje. Zato pa so te oznake, da te spomnijo na to. In če so preprečili nekaj 10 nesreč na leto in nekaj deset zmanšali posledice so svoj namen več kot dosegli. Imajo moj DA. In upam da ta članek še dodatno pripomore k varnosti in k temu da vsi prispemo na svoj cilj brez nepotrebnih stroškov in šokov.Zdaj da je nekdo zaslužil, je potem v točno tem primeru kriv DARS, ki lahko to zadevo izvede popolnoma sam v okviru svojih delovnih nalog. Primerno vprašanje za nadzornike, če temu ni tako. In ko te vprašajo, kdo si ti, da boš njih nadziral jim lah
So se lahko izmislili še kaj bolj bedastega... 21... 22... pa kaj še?!
Važno , da je za to idejo in izvedbo nekdo mastno zaslužil.Koristi tako ni nobene.
Podobno je npr. v Avstriji tako da za to "idejo ni mogel noben zaslužit.
ko mirno rečeš da navaden državljan in s tem njihov lastnik!! Torej kot tak imaš pravico pregledati finance DARS-a. Seveda z vso strokovnostjo, če jo premoreš.
Zanimivo mi je kako vam je mar za varnost v prometu in s tem za lastno varnost. Za mene ja varnostna razdalja alfa in omega varne vožnje. Naslednja je prilagojena hitrost. Namreč če se ne moreš ustaviti potem se nekam… ...prikaži več zaletiš. In če nimaš dovolj prostora za zaustavitev je rezultat enak. Torej to pravilo (21,22) je pomembno, in ga lahko izvajaš brez tega napisa na cesti. Vprašanje pa je koliko je ljudi, ki to sploh prakticirajo. Bore malo po moje. Zato pa so te oznake, da te spomnijo na to. In če so preprečili nekaj 10 nesreč na leto in nekaj deset zmanšali posledice so svoj namen več kot dosegli. Imajo moj DA. In upam da ta članek še dodatno pripomore k varnosti in k temu da vsi prispemo na svoj cilj brez nepotrebnih stroškov in šokov.Zdaj da je nekdo zaslužil, je potem v točno tem primeru kriv DARS, ki lahko to zadevo izvede popolnoma sam v okviru svojih delovnih nalog. Primerno vprašanje za nadzornike, če temu ni tako. In ko te vprašajo, kdo si ti, da boš njih nadziral jim lah