Jih ne kupujemo, ne privat, ne za svoj denar. Kupujejo jih samo tisti, ki se jim zdi da morajo biti važiči pred drugimi, in lahko to uveljavijo samo s takim avtom, temu rečejo da z njim izražajo "statement", obvezno seveda… ...prikaži več kot službeni avto. Ker uporabno pa ni, da moraš vnaprej planirati vsako pot, polnenja, večkratna polnenja na eni daljši poti, za pozimi imeti "navaden" avto, varčevati sicer pri hitrosti in ostalimi porabniki elektrike v avtu.
To pa ni res, duvajo se eni z ogromnimi jakodimiči na kredit, kaj velimo km ne delajo ker ob vseh stroških ne ostane za gorivo, enim še za hrano ne. Pravi frajer je danes kdo ima oldtimerja fičkota, ne tisti s porschi
Prej sem dajal 400€ mesečno za gorivo. Zadnjih 8 let pa dajam 200€ za nov avto in, 30€ za elektriko. Kolk me stane električni avto? (kupil sem ga, seveda brez pologa). Kolk? Nula... Minus 170€ mesečno me stane....
Ja novinar, lepo si postavil vprašanje. V službo se vozim vsak dan cca 20 minut. Doma imam 1X25A el priključek in v sluzbi oz. njeni okolici ni polnilnice. So dve hitri in stalno zasedeni. Kje in kako bom napolnil baterijo???
Joj, spoštovani "stromar", nekaj ti povem: s štromom imaš skupnega manj kot krava z katalizatorjem. Tvoj izračun bi držal, če bi po noči odklopil VSE porabnike in samo polnil avto. Ljudje pa imajo tudi ponoči bojlerje, veliko jih ponoči pere… ...prikaži več (ker je poceni tok), vedno več jih ima toplotno črpalko... ni niti teoretične opcije, da z 1x25A napolniš kar dosti kot za 10-20km. Počasi lahko nehaš zavajat folk...
Joj spoštovani gospod snežinko, drži se raje snega. Kdo ima toplotno veš da ima 3x20 ali 3x25A. 25A je 5,75kWh in sem zato vzel samo 5kWh za polnjenje BEV, zaradi tistih nekaj ur delovanja bojlerja, pralnega, sušilnega, pomivalnega stroja, kar… ...prikaži več ni vsako noč in nimajo vsi. Če bi prebral sem napisal dinamična polnilnica, ki stalno prilagaja polnjenje drugim porabnikom, da ni težev s pancarkami. Torej v 10 urah 50 kWh. Kdo zavaja sva že večkrat ugotovila
stromar, montiram TČ po primorskem in vem koliko jih ima 1x25 ki potem dvigne elektro na 1x35. In ja, ni mi do iskanja polnilnice ker ti zgleda da jo imaš v hodniku priključeno na javno omrežje. Živim na vasi in… ...prikaži več o javni polnilnici samo sanjamo. V glavnem EV zaenkrat ne pride v poštev ker se prepočasi polni ter obstoječa infrastruktura tega ne dopušča. Potem je tukaj domet in kar je najbolj pomembno je to da potrebujem tovorno vozilo ampak ne berlingota. Ko bo to na tržišču serijsko se pogovarjam
Karjola, saj to pravim ob 1x25A s toplotno potrebno več, drugo je če ni toplotne in dinamična polnilnica, ki prilagaja porabnikom. Sam imam dinamično v garaži in prosto F 25A, razen 3F toplotne in dovolj za BEV s 64 kWh… ...prikaži več baterijo, da ne govorimo podnevi, ko dela MSE. Se že dobi več EV kombijev, vendar dragi in se splača kdo dela veliko km
To bi bilo res OK. Drugače že ob sedanji izbiri BEV, ni več potrebe po hyibridih, ker je vse dvojno ICE in BEV in še več, večji stroški, servisi, elektrike ni za dosti km, sploh ne za višje hitrosti, cena… ...prikaži več blizu ali ista BEV, po zadnjih akcijah Eup, citygo, golf celo veliko dražji
Hibrid plug in je najbolj neumna izbira, takoj za električnim avtom. Ker potem imaš samo še dodatno stvar, ki se lahko pokvari in ti bodo na servisu lepo kasirali za servisiranje.
Drugo vprašanje za pametnjakoviče. Sprememba priključne moči iz 1x25 na 3x25 stane 1200 plus števec. 3x25A je pribl 15kW moči kar pomeni da če avto polnim 10 ur to pomeni 150 kilovatnih ur kar ni niti približno 400 kWh kolikor… ...prikaži več kapacitete imajo baterije. Alora??
Alora, ni potrebno spreminjati, kot sem pojasnil, razen če bi imel ogrevanje hiše na toplotno in veliko km dnevno. BEV imajo različno, eni 1F, eni 2, tudi 3F, lahko polniš od 16A ali manj do 25A, 32 tako nima skoraj… ...prikaži več nihče doma. Torej zaokroženo med 3 in 5 kWh, kar je ponoči v 10 urah že na 1F med 30 in 50kWh. BEV imajo trenutno baterije med 20 in 70 kWh, lahko manj in več, kje si slišal za 400kWh baterijo. Sedaj tudi ogromno ponudba polnilnic za vse potrebe
Dnevno ne moreš napolniti več, kot prevoziš (izprazniš baterijo)... Naša Kona je zjutraj ponavadi 100%, zvečer pa 85%... ( 60 km na dan).... Dokler naftni avto ne bo imel tank za 5000 km, ga ne bom imel. Ker se mi… ...prikaži več ne da hodit na bencinske črpalke in nimam časa za takšne neumnosti. Niti denarja, seveda.
😂
V glavnem je električni avto v čisto vseh stvareh slabši, kot avto na notranje izgorevanje. Meni je važno, da je avto na voljo, ko ga potrebujem, kar pač električni ni. In dokler električni avto ne bo zmogel 1000km brez polnjenja… ...prikaži več in bo napolnjen v 5 minutah, ga ne bom imel v svoji garaži.
Ja, je popolnoma res, da takšen doseg ne rabim vsakodnevno, toda ko grem na daljše potovanje ne želim stati vsakih 100 km za pol ure. Prav tako ne želim voziti po polžje.
BEV boljši v vsem, stalni ogromni navor od 0 do max. in pospeški, varnost, oprema, najmanjša poraba po mestu, garancija na baterijo 8 let ali 200k km in zdrži za 2 avta, ni več mali in zelo dragi veliki servisi,… ...prikaži več menjave olja in filtrov, zavore za 500k km, klinast jermen, pumpe, menjalnik, sklopka, bosch pumpa, svečke, ventili, tesnila motorja, sonda, auspuh in katalizatorji, pogosto žarnice, dpf non stop zabit..., sem še kaj pozabil. Pa hrup, vibracije, dimna zavesa, tank 70€
Kdo ima vsaj šuko vtičnico ponoči napolni v 10 urah 20 do 30 kWh za 100 do 200km vožnje, nima kaj več razmišljati. Kdo rabi več oz. vedno je potrebno zelo razmisliti in informiratikaj kaj kupiti, glede na potrebe. Dobi… ...prikaži več se za vse potrebe, sploh za SLO, edino če bi tedensko tujina, potem mogoče res optimalna tesla
To je osnova, če rabiš lahko tudi 500 in za več km napolniš ponoči doma. Kmalu bo tudi 1000km možno, samo potem bo za skeptike dovolj samo 2000km, ker eni ne jeste, pojete in vozite 10 ur brez pavze. Ni… ...prikaži več potrebno počasi, pri nas tako gužva, da še po omejitvah ne moreš. Tudi VW in še kakšen karavan bo. Bolje pa Y, kona, 2008...
1000km naredim s sedanjim avtom. In ne vem zakaj bi šel na slabše. In večkrat naredim daljše vožnje brez ustavljanja. Nasploh pa pri daljših vožnjah nikoli ne hodim vmes jesti, ker potem samo postaneš zaspan. Zato pa rajši zvozim celo… ...prikaži več pot in se potem na cilju najem.
In kako si predstavljaš pred hišo polniti npr. tri avte? Pa še mogoče kakšna toplotna črpalka... Zato ga pa ni čez udobje navadnega avta. Natankaš plačaš in pelješ. Ne pa vsakodnevno vlačenje kabla, ko prispeš domov.
Jaz na 200km pauza, kavica in naprej, ne rabim polniti s 64Wh baterijo. 3 BEV se lahko izmenično ali hkrati polnijo, ker tako 20 in več ur dnevno stojijo. S prvim BEV pri hiši fosilci, razen istočasne vožnje, stojijo. Nihce… ...prikaži večce ki vozi BEV ne bi šel v sanjah nazaj na jakodimiča, če ti to kaj pove. Prvo pelji in nato se slišimo. Doma je 7m kabel polnilnice 1m od vtiča BEV, 5s zvečer vklopiš in zjutraj poln, čisti luksuz
Imamo en družinski avto, ki ga uporabljamo tudi za daljše poti na počitnice na obalo npr. Kako s takim avtom in 2 otrokoma potovati npr.v Črno Goro na morje si ne znam predstavljati. Zato bom zaenkrat ostal pri svojem dizlu!
Jaz tudi en avto letno 50.000 km, na morju napolnim na polnilnici ali šuko. Vmes s 64 kWh baterijo ni potrebe. Prej za disla 10€ na 100km, kar je bilo letno 5000€, v 10 letih 50.000€, sedaj z MSE 19… ...prikaži več eur mesečno za vso elektriko doma, ogrevanje s toplotno hiše in vode in BEV
"Kako Slovenci kupujemo električne avtomobile?" --- Jih ne,
Kar tako naprej
Jih ne kupujemo, ne privat, ne za svoj denar. Kupujejo jih samo tisti, ki se jim zdi da morajo biti važiči pred drugimi, in lahko to uveljavijo samo s takim avtom, temu rečejo da z njim izražajo "statement", obvezno seveda… ...prikaži več kot službeni avto. Ker uporabno pa ni, da moraš vnaprej planirati vsako pot, polnenja, večkratna polnenja na eni daljši poti, za pozimi imeti "navaden" avto, varčevati sicer pri hitrosti in ostalimi porabniki elektrike v avtu.
To pa ni res, duvajo se eni z ogromnimi jakodimiči na kredit, kaj velimo km ne delajo ker ob vseh stroških ne ostane za gorivo, enim še za hrano ne. Pravi frajer je danes kdo ima oldtimerja fičkota, ne tisti s porschi
Prej sem dajal 400€ mesečno za gorivo. Zadnjih 8 let pa dajam 200€ za nov avto in, 30€ za elektriko. Kolk me stane električni avto? (kupil sem ga, seveda brez pologa). Kolk? Nula... Minus 170€ mesečno me stane....
Zdaj se doma polni ženina Kona, moj Leaf, mali dvosedežni elektricni za otroke in občasno službeni električni kombi... Nafta? Tega zdavnaj več ni.
Ja novinar, lepo si postavil vprašanje. V službo se vozim vsak dan cca 20 minut. Doma imam 1X25A el priključek in v sluzbi oz. njeni okolici ni polnilnice. So dve hitri in stalno zasedeni. Kje in kako bom napolnil baterijo???
Z 1x25A daš dinamično polnilnico in ti prilagaja vsem porabnikom in ponoči v 10 urah napolniš 50kWh, kar je za 200 do 300 kombiniranih km
Joj, spoštovani "stromar", nekaj ti povem: s štromom imaš skupnega manj kot krava z katalizatorjem. Tvoj izračun bi držal, če bi po noči odklopil VSE porabnike in samo polnil avto. Ljudje pa imajo tudi ponoči bojlerje, veliko jih ponoči pere… ...prikaži več (ker je poceni tok), vedno več jih ima toplotno črpalko... ni niti teoretične opcije, da z 1x25A napolniš kar dosti kot za 10-20km. Počasi lahko nehaš zavajat folk...
Joj spoštovani gospod snežinko, drži se raje snega. Kdo ima toplotno veš da ima 3x20 ali 3x25A. 25A je 5,75kWh in sem zato vzel samo 5kWh za polnjenje BEV, zaradi tistih nekaj ur delovanja bojlerja, pralnega, sušilnega, pomivalnega stroja, kar… ...prikaži več ni vsako noč in nimajo vsi. Če bi prebral sem napisal dinamična polnilnica, ki stalno prilagaja polnjenje drugim porabnikom, da ni težev s pancarkami. Torej v 10 urah 50 kWh. Kdo zavaja sva že večkrat ugotovila
stromar, montiram TČ po primorskem in vem koliko jih ima 1x25 ki potem dvigne elektro na 1x35. In ja, ni mi do iskanja polnilnice ker ti zgleda da jo imaš v hodniku priključeno na javno omrežje. Živim na vasi in… ...prikaži več o javni polnilnici samo sanjamo. V glavnem EV zaenkrat ne pride v poštev ker se prepočasi polni ter obstoječa infrastruktura tega ne dopušča. Potem je tukaj domet in kar je najbolj pomembno je to da potrebujem tovorno vozilo ampak ne berlingota. Ko bo to na tržišču serijsko se pogovarjam
Karjola, saj to pravim ob 1x25A s toplotno potrebno več, drugo je če ni toplotne in dinamična polnilnica, ki prilagaja porabnikom. Sam imam dinamično v garaži in prosto F 25A, razen 3F toplotne in dovolj za BEV s 64 kWh… ...prikaži več baterijo, da ne govorimo podnevi, ko dela MSE. Se že dobi več EV kombijev, vendar dragi in se splača kdo dela veliko km
1*10A = 2 kW.... To je v 8 urah (od 22 do 06 je poceni energija) 16 kWh ali 100 km energije... Ostane vam za ostale uporavnike 16A (3.7 kW).... Ok?
Naš službeni kombi je Nissan eNV200.... Letnik 2013... Ima trenutno 135.000 km...
Najboljši bi bil hybrid plug in, ki bi imel električni domet tja do 100 km, potem pa bencin. Ga pa zaenkrat še ni na trgu.
To bi bilo res OK. Drugače že ob sedanji izbiri BEV, ni več potrebe po hyibridih, ker je vse dvojno ICE in BEV in še več, večji stroški, servisi, elektrike ni za dosti km, sploh ne za višje hitrosti, cena… ...prikaži več blizu ali ista BEV, po zadnjih akcijah Eup, citygo, golf celo veliko dražji
Ima Opel !
Hibrid plug in je najbolj neumna izbira, takoj za električnim avtom. Ker potem imaš samo še dodatno stvar, ki se lahko pokvari in ti bodo na servisu lepo kasirali za servisiranje.
Drugo vprašanje za pametnjakoviče. Sprememba priključne moči iz 1x25 na 3x25 stane 1200 plus števec. 3x25A je pribl 15kW moči kar pomeni da če avto polnim 10 ur to pomeni 150 kilovatnih ur kar ni niti približno 400 kWh kolikor… ...prikaži več kapacitete imajo baterije. Alora??
Alora, ni potrebno spreminjati, kot sem pojasnil, razen če bi imel ogrevanje hiše na toplotno in veliko km dnevno. BEV imajo različno, eni 1F, eni 2, tudi 3F, lahko polniš od 16A ali manj do 25A, 32 tako nima skoraj… ...prikaži več nihče doma. Torej zaokroženo med 3 in 5 kWh, kar je ponoči v 10 urah že na 1F med 30 in 50kWh. BEV imajo trenutno baterije med 20 in 70 kWh, lahko manj in več, kje si slišal za 400kWh baterijo. Sedaj tudi ogromno ponudba polnilnic za vse potrebe
Dnevno ne moreš napolniti več, kot prevoziš (izprazniš baterijo)... Naša Kona je zjutraj ponavadi 100%, zvečer pa 85%... ( 60 km na dan).... Dokler naftni avto ne bo imel tank za 5000 km, ga ne bom imel. Ker se mi… ...prikaži več ne da hodit na bencinske črpalke in nimam časa za takšne neumnosti. Niti denarja, seveda. 😂
V glavnem je električni avto v čisto vseh stvareh slabši, kot avto na notranje izgorevanje. Meni je važno, da je avto na voljo, ko ga potrebujem, kar pač električni ni. In dokler električni avto ne bo zmogel 1000km brez polnjenja… ...prikaži več in bo napolnjen v 5 minutah, ga ne bom imel v svoji garaži.
Ja, je popolnoma res, da takšen doseg ne rabim vsakodnevno, toda ko grem na daljše potovanje ne želim stati vsakih 100 km za pol ure. Prav tako ne želim voziti po polžje.
BEV boljši v vsem, stalni ogromni navor od 0 do max. in pospeški, varnost, oprema, najmanjša poraba po mestu, garancija na baterijo 8 let ali 200k km in zdrži za 2 avta, ni več mali in zelo dragi veliki servisi,… ...prikaži več menjave olja in filtrov, zavore za 500k km, klinast jermen, pumpe, menjalnik, sklopka, bosch pumpa, svečke, ventili, tesnila motorja, sonda, auspuh in katalizatorji, pogosto žarnice, dpf non stop zabit..., sem še kaj pozabil. Pa hrup, vibracije, dimna zavesa, tank 70€
dokler ne bo dosega vsa 400 km in ne bo napolnjen v vsaj 2 urah ni nič vreden ta kup dreka
Glede dosega že veliko BEV, za polnjenje še več, vsi pa boljši kot jakodimiči
Kdo ima vsaj šuko vtičnico ponoči napolni v 10 urah 20 do 30 kWh za 100 do 200km vožnje, nima kaj več razmišljati. Kdo rabi več oz. vedno je potrebno zelo razmisliti in informiratikaj kaj kupiti, glede na potrebe. Dobi… ...prikaži več se za vse potrebe, sploh za SLO, edino če bi tedensko tujina, potem mogoče res optimalna tesla
Ja, samo to pomeni, da se lahko pelješ v službi in domov. Ne moreš pa iti nikamor drugam, ker drugače že lahko čakaš na polnilnicah.
Kako dobiš za vse potrebe? Ali imaš kje kakšnega karavana?
To je osnova, če rabiš lahko tudi 500 in za več km napolniš ponoči doma. Kmalu bo tudi 1000km možno, samo potem bo za skeptike dovolj samo 2000km, ker eni ne jeste, pojete in vozite 10 ur brez pavze. Ni… ...prikaži več potrebno počasi, pri nas tako gužva, da še po omejitvah ne moreš. Tudi VW in še kakšen karavan bo. Bolje pa Y, kona, 2008...
1000km naredim s sedanjim avtom. In ne vem zakaj bi šel na slabše. In večkrat naredim daljše vožnje brez ustavljanja. Nasploh pa pri daljših vožnjah nikoli ne hodim vmes jesti, ker potem samo postaneš zaspan. Zato pa rajši zvozim celo… ...prikaži več pot in se potem na cilju najem.
In kako si predstavljaš pred hišo polniti npr. tri avte? Pa še mogoče kakšna toplotna črpalka... Zato ga pa ni čez udobje navadnega avta. Natankaš plačaš in pelješ. Ne pa vsakodnevno vlačenje kabla, ko prispeš domov.
Jaz na 200km pauza, kavica in naprej, ne rabim polniti s 64Wh baterijo. 3 BEV se lahko izmenično ali hkrati polnijo, ker tako 20 in več ur dnevno stojijo. S prvim BEV pri hiši fosilci, razen istočasne vožnje, stojijo. Nihce… ...prikaži večce ki vozi BEV ne bi šel v sanjah nazaj na jakodimiča, če ti to kaj pove. Prvo pelji in nato se slišimo. Doma je 7m kabel polnilnice 1m od vtiča BEV, 5s zvečer vklopiš in zjutraj poln, čisti luksuz
Ti moras biti penzionist,da se na 200km ustavljas in jes ,pijes. Kaksna bedarija in pocetje s temi elektro skropucali
Saj vem da jakodimiči pičite 1000 km brez pauuze, če verjameš. 99% slovencev še ni bioo na 1000km dolgi vožnji, lol
Imamo en družinski avto, ki ga uporabljamo tudi za daljše poti na počitnice na obalo npr. Kako s takim avtom in 2 otrokoma potovati npr.v Črno Goro na morje si ne znam predstavljati. Zato bom zaenkrat ostal pri svojem dizlu!
Jaz tudi en avto letno 50.000 km, na morju napolnim na polnilnici ali šuko. Vmes s 64 kWh baterijo ni potrebe. Prej za disla 10€ na 100km, kar je bilo letno 5000€, v 10 letih 50.000€, sedaj z MSE 19… ...prikaži več eur mesečno za vso elektriko doma, ogrevanje s toplotno hiše in vode in BEV