Kje ste zdaj vsi pametnjakoviči? So za take bedarije tudi krivi DARSovci in policaji? Če se taki kreteni (oprostite izrazu) vozijo po naših cestah, se sploh ne čudim, da imamo tako visoke kazni!!
Pa še nekaj, pri malih kaznih se ti ne bi splačalo preveč ugovarjati, ker kaj hitro priletijo večji stroški, kot je kazen sama. Ugovarjal bi samo, če ne bi bilo res.
Poleg vsega napisanega pa pri nas (žal) velja miselnost "to se meni itak ne dogaja, to se dogaja samo na poročilih" pa "jaz imam že dve leti izpit in sem najboljši voznik na svetu" in "ne vem zakaj mi ta… ...prikaži več kreten v modrem piše kazni če vozim 200. Jaz sem itak najboljši, naj to piše tistim, ki se zaletijo"
Vidim, da v Kanadi še nisi bil. Tam je na avtocesti omejitev 100km/h. Za kazni ne bom trdil, ampak za tele omejitve sem pa 100% prepričan. Verjemi, ko se nekaj tednov voziš po tamkajšnjih avtocestah, že veš kake so omejitve.… ...prikaži več Poleg tega, kot že rečeno, pri njih raje potrpijo 5 minut, kot pa da bi ogrožali sebe in druge udeležence v prometu. Pri nas žal ni tako..
Omejitev je v Kanadi 100, ker se gre za navadne glavne ceste. Torej so omejitve celo višje kot pri nas. Pa v ZDA so kazni za recimo vožnjo v nasprotno smer po avtocesti NIŽJE kot pri nas. V… ...prikaži več ZDA je kazen 300 dolarjev, kar je 240 evrov, pri nas 1200.
V tujini sorelacije vseeno dosti daljše, pri nas pa res ni problem, če zgrešiš izvoz in se zapelješ do naslednjega. S tem izgubiš 5, največ 10 minut. Poleg tega, da ne ogrožaš svoje in varnosti drugih udeležemcev v prometu. Aha.… ...prikaži več Vidim, da si ti tudi med temi pajaci. Moj komentar kreteni je bil namreč utemeljen ( zaradi 5 minut oz ker se mu ne da do naslednjega izvoza ogroža življenja ničhudega slutečih voznikov), med tem ko je bil tvoj (ponesrečena) žalitev. In če so table slabo postavljene, kako to, da se meni (in pravzaprav nobenemu, ki ga poznam) do sedaj še ni pripetilo, da bi moral takole voziti vzvratn na avtocesti?Ja bodo pomagale. Nekateri ljudje so se že zamislili in se umirili, drugi si (tudi zaradi finančne krize) avta enostavno ne bodo mogli več privoščiti (in to je prav; če ne zna skrbeti za svojo varnost in varnost soudeležencev prometa, tak človek pač ni za na cesto), tretji pa bodo ostali idijoti do konca življenja, oz. dokler ne bo zaradi njihove malomatno
@JackDKar se tiče glede varnosti, se s tabo strinjam. Kar pa glede kazni pa ne preveč. Namreč ni poanta v gromozanskih kaznih ampak je poanta v nadzoru. To dokazuje zgodovina nesreč in dvigov kazni. Takrat ko so se… ...prikaži več le te dvignile, se je varnost začasno povečala, potem pa je šlo več ali manj na stare tirnice. Mislim, da je rešitev v boljšem nadzoru, in kaznovanju glede na dva parametra:1. tvoje finančno stanje (plača, ...)2. ponavljanje prekrškovOba parametra rabita malo bolj napredno tehnologijo, da se ne bi izdalo določenih osebnih podatkov in da se gleda evidenca zgodovine prekrškov. V ta koncept še spada opozorilo za prvič (enim že to pomaga). V koncept pa še spada video nadzor prometa. Tako bi se lahko preprečila nesreča tipa "policaj povozil motorista", ker bi potem, ko je dobil dovolj posnetka poslal položnico domov, seveda z dodatno kaznijo pobeg s kraja. V primeru zanikanja pa še kakšnih 100€ za pošiljanje/ogled posnetka. Pa ne bi nikd
Takim samo odvzeti doživljenjsko vozniško in ga nadzirati, da se ne bi še kdaj peljal po cesti. Uporaba javnega prevoza. Upam, da si to ostali vozniki zaslužimo, ne pa umreti zaradi neodgovornega ravnanja posameznikov. Če so ti vozniki uradno delali… ...prikaži več izpit in ga uspešno opravili, potem vedo, da je njihovo početje ogrožanje življenja drugih udeležencev v prometu. Zato takoj spraviti s cest take voznike.
To se strinjam. Vendar tak sistem deluje v Nemčiji/Ameriki... skratka razvitih državah, kjer na kazen gledajo kot neko sredstvo za doseganje pravice in enakopravnosti za vse. Ko sem bil v Kanadi, sem govoril z domačinom in ta mi je dejal,… ...prikaži več da se vsako leto (že kakih 30 let) s sinovi odpravlja na sever na lov na lose. Tako opravi 1600 km v eno smer. In čeprav je tam omejitev 100 kmh/h, redko kdo pelje več kot 110. Pa si predstavljal voziti 3200 km pri hitrosti 110 km/h. Verjetno si ne moreš. Pri nas si divjaki še 5 kilometrov ne morejo predstavljati pri taki hitrosti. Poleg tega so v Kanadi, pa tudi Ameriki kazni za take prekrškarje še dosti višje kot pri nas.Po drugi strani pa smo Slovenci balkanci. Pri nas je kazen samo za to, da "tisti kreteni v modrem" lahko listke pišejo. Briga naše voznike za tujo varnost, če bo pa svoj avto razbil, bo pa že druge okrivil. Samo da je doma v 10 minutah in ne v 13, kot bi bil, če bi vozil po omejitvah. Video nadzor prometa pa tudi stane. Če žel
Za kr nekaj od tega so krivi DARSovci in njihovo neznaje oziroma nesposobnost normalnega postavljanja tabel. V tujini mas na vecjih "kriziscih" vedno moznost popravit napako (brez da bi ogrozal ostale z obracanjem ali pa rikverc voznjo), pri nas te… ...prikaži več moznosti ni. On ti (oprosti izrazu) kreten mislis da bojo visoke kazni kaj spremenile???
Pa še kazen za Kanado, da ne boš pisal LAŽI, smešnih 110 kanadski dolarjev :•Driving the Wrong Way on a Divided Highway/Road – Section 156 (1) (a) of the HTA – Set Fine = $ 110
Kje ste zdaj vsi pametnjakoviči? So za take bedarije tudi krivi DARSovci in policaji? Če se taki kreteni (oprostite izrazu) vozijo po naših cestah, se sploh ne čudim, da imamo tako visoke kazni!!
*njihove malomarne vožnje nekdo (morda celo sami) pristal na invalidskem vozičku ali pa "pod rušo".
Človek ne ve ali so morilci ali samomorilci, v glavnem norci. Izpit vzeti za vedno.
dar ne bi več pobegnil. pa tudi zanikanj ne bi moglo več biti.
Pa še nekaj, pri malih kaznih se ti ne bi splačalo preveč ugovarjati, ker kaj hitro priletijo večji stroški, kot je kazen sama. Ugovarjal bi samo, če ne bi bilo res.
Poleg vsega napisanega pa pri nas (žal) velja miselnost "to se meni itak ne dogaja, to se dogaja samo na poročilih" pa "jaz imam že dve leti izpit in sem najboljši voznik na svetu" in "ne vem zakaj mi ta… ...prikaži več kreten v modrem piše kazni če vozim 200. Jaz sem itak najboljši, naj to piše tistim, ki se zaletijo"
Vidim, da v Kanadi še nisi bil. Tam je na avtocesti omejitev 100km/h. Za kazni ne bom trdil, ampak za tele omejitve sem pa 100% prepričan. Verjemi, ko se nekaj tednov voziš po tamkajšnjih avtocestah, že veš kake so omejitve.… ...prikaži več Poleg tega, kot že rečeno, pri njih raje potrpijo 5 minut, kot pa da bi ogrožali sebe in druge udeležence v prometu. Pri nas žal ni tako..
A v tujini pa tega ne delajo? Počnejo podobne neumnosti kot pri nas.
Omejitev je v Kanadi 100, ker se gre za navadne glavne ceste. Torej so omejitve celo višje kot pri nas. Pa v ZDA so kazni za recimo vožnjo v nasprotno smer po avtocesti NIŽJE kot pri nas. V… ...prikaži več ZDA je kazen 300 dolarjev, kar je 240 evrov, pri nas 1200.
V tujini sorelacije vseeno dosti daljše, pri nas pa res ni problem, če zgrešiš izvoz in se zapelješ do naslednjega. S tem izgubiš 5, največ 10 minut. Poleg tega, da ne ogrožaš svoje in varnosti drugih udeležemcev v prometu. Aha.… ...prikaži več Vidim, da si ti tudi med temi pajaci. Moj komentar kreteni je bil namreč utemeljen ( zaradi 5 minut oz ker se mu ne da do naslednjega izvoza ogroža življenja ničhudega slutečih voznikov), med tem ko je bil tvoj (ponesrečena) žalitev. In če so table slabo postavljene, kako to, da se meni (in pravzaprav nobenemu, ki ga poznam) do sedaj še ni pripetilo, da bi moral takole voziti vzvratn na avtocesti?Ja bodo pomagale. Nekateri ljudje so se že zamislili in se umirili, drugi si (tudi zaradi finančne krize) avta enostavno ne bodo mogli več privoščiti (in to je prav; če ne zna skrbeti za svojo varnost in varnost soudeležencev prometa, tak človek pač ni za na cesto), tretji pa bodo ostali idijoti do konca življenja, oz. dokler ne bo zaradi njihove malomatno
@JackDKar se tiče glede varnosti, se s tabo strinjam. Kar pa glede kazni pa ne preveč. Namreč ni poanta v gromozanskih kaznih ampak je poanta v nadzoru. To dokazuje zgodovina nesreč in dvigov kazni. Takrat ko so se… ...prikaži več le te dvignile, se je varnost začasno povečala, potem pa je šlo več ali manj na stare tirnice. Mislim, da je rešitev v boljšem nadzoru, in kaznovanju glede na dva parametra:1. tvoje finančno stanje (plača, ...)2. ponavljanje prekrškovOba parametra rabita malo bolj napredno tehnologijo, da se ne bi izdalo določenih osebnih podatkov in da se gleda evidenca zgodovine prekrškov. V ta koncept še spada opozorilo za prvič (enim že to pomaga). V koncept pa še spada video nadzor prometa. Tako bi se lahko preprečila nesreča tipa "policaj povozil motorista", ker bi potem, ko je dobil dovolj posnetka poslal položnico domov, seveda z dodatno kaznijo pobeg s kraja. V primeru zanikanja pa še kakšnih 100€ za pošiljanje/ogled posnetka. Pa ne bi nikd
Takim samo odvzeti doživljenjsko vozniško in ga nadzirati, da se ne bi še kdaj peljal po cesti. Uporaba javnega prevoza. Upam, da si to ostali vozniki zaslužimo, ne pa umreti zaradi neodgovornega ravnanja posameznikov. Če so ti vozniki uradno delali… ...prikaži več izpit in ga uspešno opravili, potem vedo, da je njihovo početje ogrožanje življenja drugih udeležencev v prometu. Zato takoj spraviti s cest take voznike.
To se strinjam. Vendar tak sistem deluje v Nemčiji/Ameriki... skratka razvitih državah, kjer na kazen gledajo kot neko sredstvo za doseganje pravice in enakopravnosti za vse. Ko sem bil v Kanadi, sem govoril z domačinom in ta mi je dejal,… ...prikaži več da se vsako leto (že kakih 30 let) s sinovi odpravlja na sever na lov na lose. Tako opravi 1600 km v eno smer. In čeprav je tam omejitev 100 kmh/h, redko kdo pelje več kot 110. Pa si predstavljal voziti 3200 km pri hitrosti 110 km/h. Verjetno si ne moreš. Pri nas si divjaki še 5 kilometrov ne morejo predstavljati pri taki hitrosti. Poleg tega so v Kanadi, pa tudi Ameriki kazni za take prekrškarje še dosti višje kot pri nas.Po drugi strani pa smo Slovenci balkanci. Pri nas je kazen samo za to, da "tisti kreteni v modrem" lahko listke pišejo. Briga naše voznike za tujo varnost, če bo pa svoj avto razbil, bo pa že druge okrivil. Samo da je doma v 10 minutah in ne v 13, kot bi bil, če bi vozil po omejitvah. Video nadzor prometa pa tudi stane. Če žel
Za kr nekaj od tega so krivi DARSovci in njihovo neznaje oziroma nesposobnost normalnega postavljanja tabel. V tujini mas na vecjih "kriziscih" vedno moznost popravit napako (brez da bi ogrozal ostale z obracanjem ali pa rikverc voznjo), pri nas te… ...prikaži več moznosti ni. On ti (oprosti izrazu) kreten mislis da bojo visoke kazni kaj spremenile???
Pa še kazen za Kanado, da ne boš pisal LAŽI, smešnih 110 kanadski dolarjev :•Driving the Wrong Way on a Divided Highway/Road – Section 156 (1) (a) of the HTA – Set Fine = $ 110
Koliko te pa stane, da pelješ naprej do prvega izvoza in zapelješ po vzporedni cesti nazaj? Rajši uničiš nekomu in sebi življenje.