Super,zdaj pa začnite delat avte ki bodo pod 10000eur,tega si ne moreš privoščit,star nekaj let bo pa za na odpad,ker so baterije tako drage da ga ni za kupit.Za premožne bo ok,za navadne smrtnike pa ziher ne.
Kdo naj jih začne delat? Če jih bodo delal ljudje s plačo nad 500EUR/mesec bodo kvečjemu dražji, ne cenejši. Ti zgleda ne štekaš da se EU in preostali "brave new world" šlepa na ljudeh iz držav s 5x do 20x… ...prikaži več nižjim BDP-jem kot je naš, ki pa bi tudi radi prosperirali. Samo ena varianta obstaja, da bi bile stvari v prihodnje pri nas cenejše in to je uvedba sužnjelasništva nazaj, kar se pa ne bo zgodilo. Tako da, ali boš plačal, ali pa ne boš imel, as simple as that.
Za noben avto se ni vredno pufat, v tem se strinjam s tabo! Treba se je samo vprašat, kaj vse lahko naredim kot posameznik in bo še v okvirih sprejemljivega, da mi sploh ne bo treba imeti avta.
63km na baterijo in ostalo na bencin. Torej je poraba bencina ''samo'' 37km in ne 100km kot se prikazuje v članku. Kolikšna pa je bila dejanska poraba bencina? Potem pa še cenovna različica. Cena elektrike za 63km je izračunana na… ...prikaži več domači vtičnici. Kolikšna pa je cena na polnilnici? In na koncu koncev tudi če bi bila poraba 2l/100 km, torej nekje 5E/100km pomeni to prihranek do 4E v primerjavi z dizlom. Na 100k km pomeni 4000E prihranka. In kolikšna je razlika v ceni? 15 K€. In kje je prihranek??
No daj, zakaj si se ustavil pri izračunu cene elektrike na vtičnici? Druga stvar je pa tvoje totalno zgrešeno razmišljanje o tem, da bi ti avto moral prihraniti denar. Pozabi. Avto je glede na to koliko se ga dejansko uporablja… ...prikaži več v bistvu največja izguba v bađetu kogarkoli razen tistih seveda, ki s prevozi dejansko služijo svojo plačo. Poleg tega samo da ga zapelješ iz ausloga na cesto, njegova vrednost pade za 1/4.
Iz podatkov se lahko preračuna teoretična poraba bencina na 100km in ta je 5,7l. Danes pri izpopolnjenih bencinskih trivaljnikih je to povprečje! Seveda baterija tu potem "zakamuflira" končno porabo na 100 km z 1.,9l litra. Je to super za nekoga,… ...prikaži več ki dnevno ne dela več kot 100 km, kar je najbrž večina in da baterijo polni doma. Če pa moraš v kosu na pot cca. 500 km+, pa itak 3/4 poti "futraš" 180 KM in oba turbinca (ker baterija je na 0,00) in že si na 7,5l+, preverjeno lani na PHEV Oplu.
Kolikokrat na teden moraš na 500+ km pot? Če se ne preživljaš s samim prevozništvom je to malo mimo. Če vsak dan prevoziš 50 km in greš parkrat na leto na dopust (recimo 3x 1500 km), je tole čisto OK.… ...prikaži več Pač 3x na dopust se pelješ na bencin, ostalo pa na štrom. Kaj si zdaj tukaj "zakamufliral"?
V primeru da slučajno danes nabavljaš nov avto pa res ni problem naštudirat kaj se ti bi najbolj splačalo za naslednjih 10 let. Enemu se splača Fiat 500, drugemu Dacia Duster, tretjemu pa tale Peugeot. Bistvo je da imaš izbiro.
Najbrž si spregledal, da sem še zapisal, da je za vse, ki dnevno ne delajo več kot 100km, kar je danes verjetno večina (na žalost le za tiste, ki si lahko privoščijo), to super opcija...
Dober blagi hibrid spravis na 4,5-5l/100. To je po trenutni ceni 7,50eur. Tale se je vozil za 5€ prvih 100. Drugih 100je drazjih. Na 100000 km to pomeni 2500€ prihranka pri isti ceni goriva.
Super,zdaj pa začnite delat avte ki bodo pod 10000eur,tega si ne moreš privoščit,star nekaj let bo pa za na odpad,ker so baterije tako drage da ga ni za kupit.Za premožne bo ok,za navadne smrtnike pa ziher ne.
Kdo naj jih začne delat? Če jih bodo delal ljudje s plačo nad 500EUR/mesec bodo kvečjemu dražji, ne cenejši. Ti zgleda ne štekaš da se EU in preostali "brave new world" šlepa na ljudeh iz držav s 5x do 20x… ...prikaži več nižjim BDP-jem kot je naš, ki pa bi tudi radi prosperirali. Samo ena varianta obstaja, da bi bile stvari v prihodnje pri nas cenejše in to je uvedba sužnjelasništva nazaj, kar se pa ne bo zgodilo. Tako da, ali boš plačal, ali pa ne boš imel, as simple as that.
Torej ne bom,vozim staro kripo še naprej,čist ok,tudi avtobus pa peš raje.Pufat se za tak avto pa definitivno ni vredno ,sploh nobenega ne samo tega
Za noben avto se ni vredno pufat, v tem se strinjam s tabo! Treba se je samo vprašat, kaj vse lahko naredim kot posameznik in bo še v okvirih sprejemljivega, da mi sploh ne bo treba imeti avta.
63km na baterijo in ostalo na bencin. Torej je poraba bencina ''samo'' 37km in ne 100km kot se prikazuje v članku. Kolikšna pa je bila dejanska poraba bencina? Potem pa še cenovna različica. Cena elektrike za 63km je izračunana na… ...prikaži več domači vtičnici. Kolikšna pa je cena na polnilnici? In na koncu koncev tudi če bi bila poraba 2l/100 km, torej nekje 5E/100km pomeni to prihranek do 4E v primerjavi z dizlom. Na 100k km pomeni 4000E prihranka. In kolikšna je razlika v ceni? 15 K€. In kje je prihranek??
No daj, zakaj si se ustavil pri izračunu cene elektrike na vtičnici? Druga stvar je pa tvoje totalno zgrešeno razmišljanje o tem, da bi ti avto moral prihraniti denar. Pozabi. Avto je glede na to koliko se ga dejansko uporablja… ...prikaži več v bistvu največja izguba v bađetu kogarkoli razen tistih seveda, ki s prevozi dejansko služijo svojo plačo. Poleg tega samo da ga zapelješ iz ausloga na cesto, njegova vrednost pade za 1/4.
Iz podatkov se lahko preračuna teoretična poraba bencina na 100km in ta je 5,7l. Danes pri izpopolnjenih bencinskih trivaljnikih je to povprečje! Seveda baterija tu potem "zakamuflira" končno porabo na 100 km z 1.,9l litra. Je to super za nekoga,… ...prikaži več ki dnevno ne dela več kot 100 km, kar je najbrž večina in da baterijo polni doma. Če pa moraš v kosu na pot cca. 500 km+, pa itak 3/4 poti "futraš" 180 KM in oba turbinca (ker baterija je na 0,00) in že si na 7,5l+, preverjeno lani na PHEV Oplu.
Kolikokrat na teden moraš na 500+ km pot? Če se ne preživljaš s samim prevozništvom je to malo mimo. Če vsak dan prevoziš 50 km in greš parkrat na leto na dopust (recimo 3x 1500 km), je tole čisto OK.… ...prikaži več Pač 3x na dopust se pelješ na bencin, ostalo pa na štrom. Kaj si zdaj tukaj "zakamufliral"?
V primeru da slučajno danes nabavljaš nov avto pa res ni problem naštudirat kaj se ti bi najbolj splačalo za naslednjih 10 let. Enemu se splača Fiat 500, drugemu Dacia Duster, tretjemu pa tale Peugeot. Bistvo je da imaš izbiro.
Najbrž si spregledal, da sem še zapisal, da je za vse, ki dnevno ne delajo več kot 100km, kar je danes verjetno večina (na žalost le za tiste, ki si lahko privoščijo), to super opcija...
Ja, res sem. Se opravičujem.
V bistvu ta avtomobil nima niti 100km dosega na elektriko, na bencin pa ima porabo 5.2L/100km.
Ja. In v čem je zdaj problem? Če delaš 300 km na dan, potem je bolje, če si omisliš starega VW Passata na dizel.
Spet PR rubrika Prebil & Peugeot in elektrika.
Dober blagi hibrid spravis na 4,5-5l/100. To je po trenutni ceni 7,50eur. Tale se je vozil za 5€ prvih 100. Drugih 100je drazjih. Na 100000 km to pomeni 2500€ prihranka pri isti ceni goriva.
Kaj pa cena tega modela?