Vsi avti po letu 2000 so dobri.Avti so bolj kvalitetni,kot včasih.Največje obrabe motorja so pri hladnem vžigu,ampak ni panike,ker so tudi motorna olja zelo napredovala.Dober voznik, redni servisi,nega avta,...lahko tudi milijon kilometrov.Kolega je kupil 2 leti starega Mercedesa E 220… ...prikaži več d,letnik 1995, iz Nemčije,prev.
300.000 km.On jih je napravil potem v nekaj letih še 400.000km.Ko ga je prodal znancu,je imel 700.000km... .Po 2. letih je vprašal znanca,
"In kako?Še laufa?".Je rekel "Super".
Znanec od kolega ja..tipična zgodba. Vsi avti po letu 2000 pač niso dobri. Tisti, ki so včasih veljali za zelo zanesljive imajo neverjetno veliko napak, ki seveda nikoli niso bile del kakega vpoklica. Moj primer: Golf 5, letnik 2008, 1.9… ...prikaži več TDI...ja, kao neuničljivi motorji. Think again...215.000 km, za zamenjat motor, zaradi zaribanih ojničnih ležajev. Servisi delani na vsakih 15.000 km in tudi na splošno avto vedno ogret, itd... Pa ni edini primer. Kakšne so bile zgodbe 2.0 TDI, pa sploh ne bi...
Po iskušnjah je ravno obratno. Nekateri avtomobili izdelani pred 2001 so imeli kvalitetnejše materiale(predvsem pločevina), manj težav z elektronskimi komponentami...
Na splošno izgleda, da so si proizvajalci in serviserji zagotovili zaslužek z izdelavo hitro pokvarljivih vozil.
Pleh je isto.Barve,laki,zaščite so boljše. Problem je v tem,da je veliko avtov narejenih tako,da moraš na servis,pa tudi, če ni pooblaščen.Vse je narejeno tako,da je veliko razdiranja preden zamenjaš en beden poceni rezervni del.Poleg tega se kupuje avto,da je čim… ...prikaži več manj opremljen.Ne,da imaš polno ene opreme,katere ne boš nikoli OIuporabljal.Servo,klima,el.pomik stekel,ABS
tudi,če ga ni...,pa je to to.Meni,dovolj.Eni,
gledam po avtonetu imajo celo stran popisano o dodatni opre
Ni ključno kateri prevozi največ kilometrov, ključno je s katerim je najmanj težav na prevoženi kilometer. Po tej plati so bili včasih na prvem mestu nemci, nato so pred dvajsetimi leti prevzeli primat japonski avtomobili, vsaj zadnjih deset let pa… ...prikaži več ga imata po tej plati Hyundai in Kia. Ko upoštevaš poleg specifičnega števila okvar na prevoženi kilometer še garancijo oziroma ceno okvar na prevožen kilometer so pa korejci v še večji prednosti.
Kmalu se zadeva lahko obrne v prid električnim. Več ga voziš bolj si v plusu oz. v manjšem minusu :D
Evo. Moj Renault Megane letnik 2004 motor 1.8 bencinar. Prevoženih okoli 480.000.
Renault-ov bencinar je neuničljiv ,sploh ne vem če ima konkurenco,pa najlepše povrh vsega je nizka poraba
Sem imel Swifta,letnik 2000,10 let,od 2006-2016,sem ga prodal in kupil isto Swifta 2003 kot novega brez pikice.Ne menjam.
Vsi avti po letu 2000 so dobri.Avti so bolj kvalitetni,kot včasih.Največje obrabe motorja so pri hladnem vžigu,ampak ni panike,ker so tudi motorna olja zelo napredovala.Dober voznik, redni servisi,nega avta,...lahko tudi milijon kilometrov.Kolega je kupil 2 leti starega Mercedesa E 220… ...prikaži več d,letnik 1995, iz Nemčije,prev. 300.000 km.On jih je napravil potem v nekaj letih še 400.000km.Ko ga je prodal znancu,je imel 700.000km... .Po 2. letih je vprašal znanca, "In kako?Še laufa?".Je rekel "Super".
Znanec od kolega ja..tipična zgodba. Vsi avti po letu 2000 pač niso dobri. Tisti, ki so včasih veljali za zelo zanesljive imajo neverjetno veliko napak, ki seveda nikoli niso bile del kakega vpoklica. Moj primer: Golf 5, letnik 2008, 1.9… ...prikaži več TDI...ja, kao neuničljivi motorji. Think again...215.000 km, za zamenjat motor, zaradi zaribanih ojničnih ležajev. Servisi delani na vsakih 15.000 km in tudi na splošno avto vedno ogret, itd... Pa ni edini primer. Kakšne so bile zgodbe 2.0 TDI, pa sploh ne bi...
To sem že na avtonetu opazil,da je pri 5-kah bilo menjan motor in po Kw,verjetno od 4-ce.
Po iskušnjah je ravno obratno. Nekateri avtomobili izdelani pred 2001 so imeli kvalitetnejše materiale(predvsem pločevina), manj težav z elektronskimi komponentami... Na splošno izgleda, da so si proizvajalci in serviserji zagotovili zaslužek z izdelavo hitro pokvarljivih vozil.
Pleh je isto.Barve,laki,zaščite so boljše. Problem je v tem,da je veliko avtov narejenih tako,da moraš na servis,pa tudi, če ni pooblaščen.Vse je narejeno tako,da je veliko razdiranja preden zamenjaš en beden poceni rezervni del.Poleg tega se kupuje avto,da je čim… ...prikaži več manj opremljen.Ne,da imaš polno ene opreme,katere ne boš nikoli OIuporabljal.Servo,klima,el.pomik stekel,ABS tudi,če ga ni...,pa je to to.Meni,dovolj.Eni, gledam po avtonetu imajo celo stran popisano o dodatni opre
Ni ključno kateri prevozi največ kilometrov, ključno je s katerim je najmanj težav na prevoženi kilometer. Po tej plati so bili včasih na prvem mestu nemci, nato so pred dvajsetimi leti prevzeli primat japonski avtomobili, vsaj zadnjih deset let pa… ...prikaži več ga imata po tej plati Hyundai in Kia. Ko upoštevaš poleg specifičnega števila okvar na prevoženi kilometer še garancijo oziroma ceno okvar na prevožen kilometer so pa korejci v še večji prednosti.