Človek ne razume govorjenja, da več kot polovica Slovencev živi pod pragom revščine. Dodati je potrebno le še podatke o številu kadilcev in količini popitega alkohola, pa malo poglejte po lokalih, ki so vsi polni. Kdo koga farba?
Ja in kje je problem? Pa kaj potem, če je taka statistika. Jaz imam 3 avte doma, pa kaj. Vtaknite si nekam te svoje statistike, ki so namenjeni samemu sebi.
"Polič veliko število avtomobilov v Sloveniji povezuje s slabim javnim prevozom" Ded zelo dobro razmišlja. Javni promet je v k* na določenih prodročjih države in zato je avto nuja, čeprav je velik strošek.
če dodamo te osnovne obvezne dodatne stroške, zavarovanje, obvezen servis, gume in kilometrino 1500km/mes, recimo da pride še nekih 10€, smo že blizu 20€ ali še čez in to NA DAN !!!, kar je še zelo zelo malo, ampak številke so realne
no ja, če si nekje iz centra, pa imaš opravke več ali manj v centru, drugače pa kaj če je treba iz začetka celovške priti recimo do zaloške ali pa iz črnuč pa do viča, bicikl fajn, ampak pozimi, ...… ...prikaži več no pešačenje je še boljše ... tramvaj v lj so ukinili politični veljaki v prejšnjem stoletju, najbrž tisti, ki so se dobro spoznal na rdečo zvezdo, niso pa še slišal za pojem urbanizem, tudi marsikatera lokalna železnica po slo jim je bila odveč, ... ker mi smo pač bogati in vsak bo imel svoj avto ... zelo napredno in gospodarno razmišljanje
to je cilj vlade, več avtov, več registracij, več zavarovanj, več vinjet, več bencina, z eno besedo več - DENARJA.briga vlado za okolje, za manj onesneževanje, za zdravje.
Da ima Goriška veliko vozil ima več razlogov.Zagotovo je eden prvih bil ''prihod'' italijanskih pokojnin.Kot drugi, a zelo pomemben je geografski.Oddaljenost od središč in služb je velika.Avtobusni prevozi pa so za večino neuporabni.Pred uvedbo poletnega časa so bile povezave zadovoljive,… ...prikaži več potem pa vedno slabše.
V Sloveniji je pod pragom revščine 13 % ljudi. To pomeni, da ima 13 % ljudi dohodek, nižji od 60 % medianskega dohodka in nič več. To ne pomeni, da si revni ne morejo nič privoščiti. Lahko si privoščijo -… ...prikaži več npr. kupijo star avto za 500 eur, tak, da so tudi stroški registracije nizki (npr. majhno število ccm motorja), in to se potem tudi šteje v lastništvo avta... Na drugi strani pa je v Sloveniji kar dosti premožnih ljudi. Statistični podatki prav tako ne zajamejo remitenc - dohodkov in transferov, ki jih ljudje dobijo iz tujine - ogromno je bilo ljudi na začasnem delu v Nemčiji in drugih državah, ki zdaj prejemajo pokojnine od tam... Tako je lahko nekdo za našo statistiko reven, ker nima dohodkov, ki jih prepozna SURS, ima pa dohodke iz tujine, ki pa pri nas niso registrirani, ker jih prejema na banko v tujini, kjer so tudi obdavčeni (skladno s pogodbo o izogibanju dvojne obdavčitve se določeni prejemki iz tujine obdavčijo samo v tujini, kjer so bili prejeti, ne pa tudi v Sloveniji...).
Tisti, ki ima 3 avtomobile ne onesnežuje čisto nič več, kot tisti ki ima enega, ker se s tremi naenkrat pač ne more vozit. Količina onesnaženja je v razmerju s samo porabo goriva, ne glede na prevožene kilometre. Torej če… ...prikaži več se nekdo z 4000ccm zverino pelje do najbližje trgovine onesnaži manj kot drugi, ki se pelje z 900ccm v 15km oddaljen nakupovalni center.
"Stroškov se ne zavedamo", odlično, 100% resnica, ravno zato, ker škatla pač mora bit, sicer pa te ta škatla, recimo če kupiš novo tam nekje do srednjega razreda 20-30.000€ ali nekaj več stane 20, 30 ali celo do 50€ pazi!,… ...prikaži več NA DAN, NA DAN!!!, ... sliši se veliko ampak seštejte vrednost vozila+gorivo+vzdrževanje s potrošnim materialom+zavarovanje ... torej, da ne govorimo o raznih mercedezih, bmw in še kaj več, cena od 60.000 naprej ... res je izjemno velika škoda, ker je javni prevoz tako zadaj, država je zaspala, kdor je bil pri koritu je pokradel kar se je dalo, avtoceste preplačane za 100%, kar pomeni, da bi danes imeli poleg avtoceste še moderno železniško infrastrukturo, ampak ... ni, pa ni problem samo v izpustih, problem je da se pokuri dnar, za nekaj kar je najbolj požrešno in to zelo hitro, v 10 tih letih se tisoči € spremenijo v nič, niti prah ne ostane
mogoče je 50€ preveč, priznam, ampak, odvisno, že sama amortizacija znaša ogromno, kar folk ne razume, nek predmet, oprema izgublja vrednost, sploh avto, zato moraš imeti sredstva da boš kupil novega ... torej financiranje samo opreme na 10 let, brez… ...prikaži večz stroškov in pri 30 jurjev znaša 250 na mesec ali dobrih 8€ na dan, zavarovanje kasko ni poceni, do 1000€, servis pri pooblaščenem servisu do1000€, dokler je v garanciji, gume niso poceni, na dve leti spet 1000€, najbrž se tudi voziš, pa vinjeta, pa še malo tujina, gorivo recimo če delaš 1500km mesečno, tank in pol kar je 60-80 litrov dizla v najboljšem primeru, kar pa stane do 100€ ... seveda se da mnogo ceneje vozit, ampak recimo da je to neka izhodiščna točka, ki si jo nekateri privoščijo
Človek ne razume govorjenja, da več kot polovica Slovencev živi pod pragom revščine. Dodati je potrebno le še podatke o številu kadilcev in količini popitega alkohola, pa malo poglejte po lokalih, ki so vsi polni. Kdo koga farba?
Ja in kje je problem? Pa kaj potem, če je taka statistika. Jaz imam 3 avte doma, pa kaj. Vtaknite si nekam te svoje statistike, ki so namenjeni samemu sebi.
"Polič veliko število avtomobilov v Sloveniji povezuje s slabim javnim prevozom" Ded zelo dobro razmišlja. Javni promet je v k* na določenih prodročjih države in zato je avto nuja, čeprav je velik strošek.
če živiš v Ljubljani, se avta sploh ne splača več imet...
50*365=18250. Vseeno malce pretiravate.
Kaj pa, če je ravno obratno?
če dodamo te osnovne obvezne dodatne stroške, zavarovanje, obvezen servis, gume in kilometrino 1500km/mes, recimo da pride še nekih 10€, smo že blizu 20€ ali še čez in to NA DAN !!!, kar je še zelo zelo malo, ampak številke so realne
stric bedanc računaj, če se ti da, lahko pa pogleadaš v tošl, kolk ti je še ostalo
avto je največji požiralec dnarja !
no ja, če si nekje iz centra, pa imaš opravke več ali manj v centru, drugače pa kaj če je treba iz začetka celovške priti recimo do zaloške ali pa iz črnuč pa do viča, bicikl fajn, ampak pozimi, ...… ...prikaži več no pešačenje je še boljše ... tramvaj v lj so ukinili politični veljaki v prejšnjem stoletju, najbrž tisti, ki so se dobro spoznal na rdečo zvezdo, niso pa še slišal za pojem urbanizem, tudi marsikatera lokalna železnica po slo jim je bila odveč, ... ker mi smo pač bogati in vsak bo imel svoj avto ... zelo napredno in gospodarno razmišljanje
to je cilj vlade, več avtov, več registracij, več zavarovanj, več vinjet, več bencina, z eno besedo več - DENARJA.briga vlado za okolje, za manj onesneževanje, za zdravje.
Da ima Goriška veliko vozil ima več razlogov.Zagotovo je eden prvih bil ''prihod'' italijanskih pokojnin.Kot drugi, a zelo pomemben je geografski.Oddaljenost od središč in služb je velika.Avtobusni prevozi pa so za večino neuporabni.Pred uvedbo poletnega časa so bile povezave zadovoljive,… ...prikaži več potem pa vedno slabše.
V Sloveniji je pod pragom revščine 13 % ljudi. To pomeni, da ima 13 % ljudi dohodek, nižji od 60 % medianskega dohodka in nič več. To ne pomeni, da si revni ne morejo nič privoščiti. Lahko si privoščijo -… ...prikaži več npr. kupijo star avto za 500 eur, tak, da so tudi stroški registracije nizki (npr. majhno število ccm motorja), in to se potem tudi šteje v lastništvo avta... Na drugi strani pa je v Sloveniji kar dosti premožnih ljudi. Statistični podatki prav tako ne zajamejo remitenc - dohodkov in transferov, ki jih ljudje dobijo iz tujine - ogromno je bilo ljudi na začasnem delu v Nemčiji in drugih državah, ki zdaj prejemajo pokojnine od tam... Tako je lahko nekdo za našo statistiko reven, ker nima dohodkov, ki jih prepozna SURS, ima pa dohodke iz tujine, ki pa pri nas niso registrirani, ker jih prejema na banko v tujini, kjer so tudi obdavčeni (skladno s pogodbo o izogibanju dvojne obdavčitve se določeni prejemki iz tujine obdavčijo samo v tujini, kjer so bili prejeti, ne pa tudi v Sloveniji...).
Tisti, ki ima 3 avtomobile ne onesnežuje čisto nič več, kot tisti ki ima enega, ker se s tremi naenkrat pač ne more vozit. Količina onesnaženja je v razmerju s samo porabo goriva, ne glede na prevožene kilometre. Torej če… ...prikaži več se nekdo z 4000ccm zverino pelje do najbližje trgovine onesnaži manj kot drugi, ki se pelje z 900ccm v 15km oddaljen nakupovalni center.
"Stroškov se ne zavedamo", odlično, 100% resnica, ravno zato, ker škatla pač mora bit, sicer pa te ta škatla, recimo če kupiš novo tam nekje do srednjega razreda 20-30.000€ ali nekaj več stane 20, 30 ali celo do 50€ pazi!,… ...prikaži več NA DAN, NA DAN!!!, ... sliši se veliko ampak seštejte vrednost vozila+gorivo+vzdrževanje s potrošnim materialom+zavarovanje ... torej, da ne govorimo o raznih mercedezih, bmw in še kaj več, cena od 60.000 naprej ... res je izjemno velika škoda, ker je javni prevoz tako zadaj, država je zaspala, kdor je bil pri koritu je pokradel kar se je dalo, avtoceste preplačane za 100%, kar pomeni, da bi danes imeli poleg avtoceste še moderno železniško infrastrukturo, ampak ... ni, pa ni problem samo v izpustih, problem je da se pokuri dnar, za nekaj kar je najbolj požrešno in to zelo hitro, v 10 tih letih se tisoči € spremenijo v nič, niti prah ne ostane
mogoče je 50€ preveč, priznam, ampak, odvisno, že sama amortizacija znaša ogromno, kar folk ne razume, nek predmet, oprema izgublja vrednost, sploh avto, zato moraš imeti sredstva da boš kupil novega ... torej financiranje samo opreme na 10 let, brez… ...prikaži večz stroškov in pri 30 jurjev znaša 250 na mesec ali dobrih 8€ na dan, zavarovanje kasko ni poceni, do 1000€, servis pri pooblaščenem servisu do1000€, dokler je v garanciji, gume niso poceni, na dve leti spet 1000€, najbrž se tudi voziš, pa vinjeta, pa še malo tujina, gorivo recimo če delaš 1500km mesečno, tank in pol kar je 60-80 litrov dizla v najboljšem primeru, kar pa stane do 100€ ... seveda se da mnogo ceneje vozit, ampak recimo da je to neka izhodiščna točka, ki si jo nekateri privoščijo