In sedaj boš srečno zaspal, ker veš, da bo tvoj dizelaš še dolgo v garaži...ali kaj...elektromotor ima prednosti po vseh paragrafih...je bolj učinkovit, tišji, ne onesnežuje, cenejši je, lažji...problem je zaenkrat samo hramba elektrike....vendar ne za dolgo...kitajci in američani že… ...prikaži veče testirajo baterije z trdim jedrom, kjer imaš samo anodo, pa natrijeve baterije- natrij pa se pridobiva iz morske soli...ter še vsaj 10 različnih načinov hrambe eletrike...
Tudi sam nisem privrženec tega lobija. Zanima pa me kam z odpadnimi baterijami. Enkrat jih je potrebno zamenjati in splošno znano dejstvo je, da je njihova razgradnja izjemno zapletena. Torej, kam z baterijami po odsluženem času.
Reciklaža...Vendar je npr. tako pridobljen litij vsaj 8x dražji od običajno pridobljenega...Zeleni nateg nas bo obremenil za do 300% bolj kot smo vajeni sedaj..Drugače tečeno. naš standard bo padel vsaj za 200% v naslednjih desetih letih..
Si se vprašal kdaj kam z baterijami ko zavržeš telefon, tablico,el uro, vse baterije za daljince, ure, luči....no vidiš, nisi... vse se da reciklirati, isto kot stare avtomobile, svinčene akumulatorje...in to ni lobi, to je dejstvo...tako kitajci kot američani so nas že povozili...
Bolje, daj pšrimerljivo primerjati no. Baterije e vozila so že po kvantiteti neprimerljive z enim daljincem. Zanima me koliko daljincev je potrebno imeti za baterije enega vozila. Vesel sem, da imamoi možnost izbire in ne samo zelenega sranja.
in še ti podatki so tko zelo površni in podhranjeni! Z drugimi besedami vsak bencinski servis bi potreboval svojo malo jedrsko elektrarno v idealnih razmerah (seprav vsak dan isto prometa, in ista temperatura celo leto tam cca 22stopinj) Kje so… ...prikaži večo pa viski sezon in premikov s severa na jug in pozimi obratno? pa razpon temperatur -15stopinj pa do +40, ko so tudi potrebe po filanju in poraba in nenazadnje tudi proizvodnja el.energije zelo spreminja!
Prav imata...človeštvo je leta 2023 doseglo svoj evolucijski vrh...vse kar se je dalo smo odkrili, iznašli, raziskali...več ne bo šlo...poznata zgodbo ko je James Watt konec 18 stoletja iznašel parni stroj....v angleškem parlamentu ter v javnosti je bilo trdo prepričanje… ...prikaži veče da je to vrh človeštva, da se je s parnim strojem odkrilo vse kar je možno in da so ponosni da živijo v tistem času...me žalosti da je v Sloveniji toliko angležev iz 18 stoletja...
100letreven...komentiramo članek in ne kaj bo čez 10 let v resnici.....k nesmemo pozabit na fuzijo, obuditev fosilnih goriv naprej, nove tehnologije baterij,.....
Policisti v več državah že imajo el avtomobile, vem za ZDA, Anglija, Norveška...in ne samo to...tudi kamijone in avtobuse imajo že skoraj povsod...in ne samo to, na Islandiji imajo trajekt na elektriko...
Dejstva prosim...ne apokaliptične napovedi...evo,dejstva... 1,2 miljona avtomobilov x 7 kW na dan povprečno je 8.4 GWh na dan..trenutna dnevna poraba v Sloveniji je 40 GWh.. povprečno avto v Sloveniji naredi 30 km ali za el avto 7 kWh pri porabi 23kW na 100 km...
v enem članku na tem portalu se je pisalo o tem , kako se prihrani gorivo pri vožnji in en od predlogov je da se avto čim bolj razbremeni, torej ne vozite strešnih nosilcev, stršnega kovčka, poberite vso kramo iz… ...prikaži več prtljažnika in tako dalje. no v nasprotju z to miselnostjo so celo SUV-i proti karavanom. in potem začno delat e-avte, kjer je pol avta baterija in potrebna podporna oprema da nosi te baterije. že to je nesmisel. kot bi vam dali da kamorkoli greste 40kg utežjo, pa magari iz dnevne na wc
Imaš panele na strehi...napolniš el avto recimo 70 kW, amortizacijski strošek je 2 eur, se pripelješ na morje v kamp, recimo 250 km...tam se priklopiš na štrom...kje in nazaj 2 eur...dizel pri porabi 6 litrov 45 eur...v torek se dizel… ...prikaži večel spet draži...ni ga čez dizel...
Končno konkretni dokaz o e-nategu!
In sedaj boš srečno zaspal, ker veš, da bo tvoj dizelaš še dolgo v garaži...ali kaj...elektromotor ima prednosti po vseh paragrafih...je bolj učinkovit, tišji, ne onesnežuje, cenejši je, lažji...problem je zaenkrat samo hramba elektrike....vendar ne za dolgo...kitajci in američani že… ...prikaži veče testirajo baterije z trdim jedrom, kjer imaš samo anodo, pa natrijeve baterije- natrij pa se pridobiva iz morske soli...ter še vsaj 10 različnih načinov hrambe eletrike...
Tudi sam nisem privrženec tega lobija. Zanima pa me kam z odpadnimi baterijami. Enkrat jih je potrebno zamenjati in splošno znano dejstvo je, da je njihova razgradnja izjemno zapletena. Torej, kam z baterijami po odsluženem času.
Reciklaža...Vendar je npr. tako pridobljen litij vsaj 8x dražji od običajno pridobljenega...Zeleni nateg nas bo obremenil za do 300% bolj kot smo vajeni sedaj..Drugače tečeno. naš standard bo padel vsaj za 200% v naslednjih desetih letih..
Luc, ravno to je bilo bistvo mojega vprašanja, četudi slednje ni bilo postavljeno "neposredno" za takšen odgovor.
Si se vprašal kdaj kam z baterijami ko zavržeš telefon, tablico,el uro, vse baterije za daljince, ure, luči....no vidiš, nisi... vse se da reciklirati, isto kot stare avtomobile, svinčene akumulatorje...in to ni lobi, to je dejstvo...tako kitajci kot američani so nas že povozili...
Bolje, daj pšrimerljivo primerjati no. Baterije e vozila so že po kvantiteti neprimerljive z enim daljincem. Zanima me koliko daljincev je potrebno imeti za baterije enega vozila. Vesel sem, da imamoi možnost izbire in ne samo zelenega sranja.
in še ti podatki so tko zelo površni in podhranjeni! Z drugimi besedami vsak bencinski servis bi potreboval svojo malo jedrsko elektrarno v idealnih razmerah (seprav vsak dan isto prometa, in ista temperatura celo leto tam cca 22stopinj) Kje so… ...prikaži večo pa viski sezon in premikov s severa na jug in pozimi obratno? pa razpon temperatur -15stopinj pa do +40, ko so tudi potrebe po filanju in poraba in nenazadnje tudi proizvodnja el.energije zelo spreminja!
Nobeden pa ne pove,da če ostaneš pozimi v zastoju,se greješ 3 ure,avto crkne sredi avtoceste,in kaj narediš potem-glupo do amena
Prav imata...človeštvo je leta 2023 doseglo svoj evolucijski vrh...vse kar se je dalo smo odkrili, iznašli, raziskali...več ne bo šlo...poznata zgodbo ko je James Watt konec 18 stoletja iznašel parni stroj....v angleškem parlamentu ter v javnosti je bilo trdo prepričanje… ...prikaži veče da je to vrh človeštva, da se je s parnim strojem odkrilo vse kar je možno in da so ponosni da živijo v tistem času...me žalosti da je v Sloveniji toliko angležev iz 18 stoletja...
100letreven...komentiramo članek in ne kaj bo čez 10 let v resnici.....k nesmemo pozabit na fuzijo, obuditev fosilnih goriv naprej, nove tehnologije baterij,.....
TO JE KATASTROFA !!! ! !!! NORCI !!! ! !!!
Ko bo policija nabavila električna vozila,potem jih bomo tudi mi,do tedaj pa dizel in bencin
TUDI TAKRAT NE !!! ! !!!
Policisti v več državah že imajo el avtomobile, vem za ZDA, Anglija, Norveška...in ne samo to...tudi kamijone in avtobuse imajo že skoraj povsod...in ne samo to, na Islandiji imajo trajekt na elektriko...
ce bi dejansko vsi presli na elektricne avtomobile bi se zgodil kolaps elektro sistema bi bila premalo JE krsko 2
Dejstva prosim...ne apokaliptične napovedi...evo,dejstva... 1,2 miljona avtomobilov x 7 kW na dan povprečno je 8.4 GWh na dan..trenutna dnevna poraba v Sloveniji je 40 GWh.. povprečno avto v Sloveniji naredi 30 km ali za el avto 7 kWh pri porabi 23kW na 100 km...
v enem članku na tem portalu se je pisalo o tem , kako se prihrani gorivo pri vožnji in en od predlogov je da se avto čim bolj razbremeni, torej ne vozite strešnih nosilcev, stršnega kovčka, poberite vso kramo iz… ...prikaži več prtljažnika in tako dalje. no v nasprotju z to miselnostjo so celo SUV-i proti karavanom. in potem začno delat e-avte, kjer je pol avta baterija in potrebna podporna oprema da nosi te baterije. že to je nesmisel. kot bi vam dali da kamorkoli greste 40kg utežjo, pa magari iz dnevne na wc
Imaš panele na strehi...napolniš el avto recimo 70 kW, amortizacijski strošek je 2 eur, se pripelješ na morje v kamp, recimo 250 km...tam se priklopiš na štrom...kje in nazaj 2 eur...dizel pri porabi 6 litrov 45 eur...v torek se dizel… ...prikaži večel spet draži...ni ga čez dizel...