No, čisto res ni... V bistvu vsi proizvajalci že sami v programu upoštevajo max. polnjenje in praznjenje v cca. omenjenih intervalih, tako da naše “šparanje” nič več ne podaljša dobo baterije. Prav tako že sami prilagajajo polnjenje glede na temperaturo… ...prikaži več celic, saj se litija ne sme polniti, če so celice pretople (meja ni 120 stopinj ampak krepko nižje, pri 40 do 50). Vse to sicer ne delajo za naše blagostanje, ampak zato, da zmanjšajo število reklamacij...
Kupim avto za dvojno ceno in se bom še s temi bedarijami ukvarjal, da si bom štoparico nastavil in tekel prej odklopit? Ma vtaknite si nekam te vaše električne avte ... Par jih poznam, ki imajo hibride, pa tudi sem… ...prikaži več slišal za izkušnje s temi cenejšimi Teslami ... večina nikoli več.
Pa kdo piše te neumnosti? Vse moderne baterije imajo vgrajeno gretje oz. hlajenje, polnjenje in praznjenje pa potekata računalniško nadzorovano. Ergo...
je pa tudi res, da ni potrebe da bi posebej pazil ker baterija zdrži 2 BEV, ima tovarniško različno velik zgornji in spodnji buffer, ene tudi ogromnih 10 kWh in zato 10 let ni dejanske degredacije ali minimalna, če rabiš… ...prikaži več napolniš na 100%, eni stalno, itak večina ponoči ko je hladno, običajno se polni med 20 ali 30 in 80% kar je tudi najhitreje. Od 80 do 100 je itak počasneje. Za baterijo je bolje tudi počasneje polnjenje, kdor samo na ultra hitrih DC je malo večja degredacija. Polni in gasa!!!!
No, čisto res ni... V bistvu vsi proizvajalci že sami v programu upoštevajo max. polnjenje in praznjenje v cca. omenjenih intervalih, tako da naše “šparanje” nič več ne podaljša dobo baterije. Prav tako že sami prilagajajo polnjenje glede na temperaturo… ...prikaži več celic, saj se litija ne sme polniti, če so celice pretople (meja ni 120 stopinj ampak krepko nižje, pri 40 do 50). Vse to sicer ne delajo za naše blagostanje, ampak zato, da zmanjšajo število reklamacij...
Kupim avto za dvojno ceno in se bom še s temi bedarijami ukvarjal, da si bom štoparico nastavil in tekel prej odklopit? Ma vtaknite si nekam te vaše električne avte ... Par jih poznam, ki imajo hibride, pa tudi sem… ...prikaži več slišal za izkušnje s temi cenejšimi Teslami ... večina nikoli več.
Ne rabiš se ukvarjat s tem. Za to poskrbi že elektronika v polnilnem vezju.
Pa kdo piše te neumnosti? Vse moderne baterije imajo vgrajeno gretje oz. hlajenje, polnjenje in praznjenje pa potekata računalniško nadzorovano. Ergo...
je pa tudi res, da ni potrebe da bi posebej pazil ker baterija zdrži 2 BEV, ima tovarniško različno velik zgornji in spodnji buffer, ene tudi ogromnih 10 kWh in zato 10 let ni dejanske degredacije ali minimalna, če rabiš… ...prikaži več napolniš na 100%, eni stalno, itak večina ponoči ko je hladno, običajno se polni med 20 ali 30 in 80% kar je tudi najhitreje. Od 80 do 100 je itak počasneje. Za baterijo je bolje tudi počasneje polnjenje, kdor samo na ultra hitrih DC je malo večja degredacija. Polni in gasa!!!!
Še tiste redke šoferje ste s tem člankom prestrašili, tako, da jih je zanesljivo minilo veselje, da bi kupili e. avto.