Točno to,kitajska ima preko 2000 premogovnikov,in za vaše majjice po 2 evra kuri premog direkt v luft,no kdo je na koncu kriv,mi ki kupujemo to poceni in škart robo
Naj raje zmanjšajo letalski promet.En avion kuri 6000 l kerozina na uro in to brez filtra direkt v ozon, v zraku pa je non stop 200 000 avonov 24 ur na dan
Euro6 so že čisto vredu, zakaj hočejo Euro6 motorje očrniti kot glavne krivce za celoten poraz nemške avtoindustrije in infrastrukture povezane z še hujšimi električnimi avtomobili, katerih izdelava še bolj onesnažuje okolje in kjer baterije niso še 100% reciklirali in… ...prikaži več so zelo nevarne, če se vžgejo in pride to v ozračje. Mafija zelenih v EU je pobrala denar za nebuloze in sedaj krivi vse ostale okoli. Smrt zelenim, svoboda narodu!
Zakonodaja je narejena tako, da podpira avto industrijo pa recimo proizvajalce filtrov in da s kaznimi pobirajo denar voznikom lastnikom. Pa nič drugega ni opaznega razen cel kup besedne nesnage.
Zakaj 3 leta star dizel ne opravil tehničnega pregleda zaradi DPF filtra je več razlogov, najverjetnejši pa DPF tik pred opravljeno samo-regeneracijo. Lahko tudi, da ima avto bistveno več km od povprečja za starost (npr. 200.000), zaradi česar se že… ...prikaži več kaže potreba po strokovnem čiščenju DPF? Poudarek je strokovno, ker ni potrebno veliko, da se poškoduje keramiko in tipala! Obnovo pri nas pa nekateri še vedno opravljajo po zastareli metodi v peči, ki močno zmanjša življenjsko dobo DPF filtra!
Evropa študira kako bi očistila zrak oziroma kako bi nas žejne čez vodo medtem ko preostalega 97% sveta se na to požvižga.
zato pa gre svet v kurac.............na tak način bo planet zgorel in potem kaj boš jedel nafto?
tebe bi blo treba zapret v eno sobo ter prižgat dizel motor .........ker tako imaš rad dizle pa naj vdihavaj njihov smrad
Točno to,kitajska ima preko 2000 premogovnikov,in za vaše majjice po 2 evra kuri premog direkt v luft,no kdo je na koncu kriv,mi ki kupujemo to poceni in škart robo
Naj raje zmanjšajo letalski promet.En avion kuri 6000 l kerozina na uro in to brez filtra direkt v ozon, v zraku pa je non stop 200 000 avonov 24 ur na dan
Euro6 so že čisto vredu, zakaj hočejo Euro6 motorje očrniti kot glavne krivce za celoten poraz nemške avtoindustrije in infrastrukture povezane z še hujšimi električnimi avtomobili, katerih izdelava še bolj onesnažuje okolje in kjer baterije niso še 100% reciklirali in… ...prikaži več so zelo nevarne, če se vžgejo in pride to v ozračje. Mafija zelenih v EU je pobrala denar za nebuloze in sedaj krivi vse ostale okoli. Smrt zelenim, svoboda narodu!
Zakonodaja je narejena tako, da podpira avto industrijo pa recimo proizvajalce filtrov in da s kaznimi pobirajo denar voznikom lastnikom. Pa nič drugega ni opaznega razen cel kup besedne nesnage.
Zakaj 3 leta star dizel ne opravil tehničnega pregleda zaradi DPF filtra je več razlogov, najverjetnejši pa DPF tik pred opravljeno samo-regeneracijo. Lahko tudi, da ima avto bistveno več km od povprečja za starost (npr. 200.000), zaradi česar se že… ...prikaži več kaže potreba po strokovnem čiščenju DPF? Poudarek je strokovno, ker ni potrebno veliko, da se poškoduje keramiko in tipala! Obnovo pri nas pa nekateri še vedno opravljajo po zastareli metodi v peči, ki močno zmanjša življenjsko dobo DPF filtra!
itak brez dPF filtra bi pogrnili vsi tud IMT