Ker tako zmanjšaš možnost konfliktov in poskrbiš, da mora tisti na zunanjem pasu obvezno vedno zaviti na prvem izhodu ven, kot velja po zakonu. Hkrati se lahko praznita oba pasova krožišča in ni potrebno nikomur sekati poti. V tujini imaš… ...prikaži večš ali v celoti 2 pasovna krožišča ali pa 1 pasovna krožišča - pri nas pa imamo neke hibride.
Problem je v slovenskih krožiščih, ne v voznikih. Če sta na vhodu 2 pasova, in ima krožišče 2 pasova, morata 2 pasova biti tudi na izhodu, ne pa eden, kot je pri nas.
Točno tako. To je še ena posebnost naših strokovnjakov, ki projektirajo krožišča. Sam sem dve leti poučeval- inštruiral vožnjo v avto šoli, ampak priznam, da me pa nekatera krožišča naredijo (pa ne po svoji krivdi) nevarnega. Prvo tako krožišče je… ...prikaži veče v Mariboru na koroških vratih. Samo v Mariboru je nevarnih krožišč toliko, da se na eno roko ne da preštet. Res se mi smilijo starejši vozniki in začetniki. Problem nastane, ko nekdo hoče vozit v takih krožiščih po predpisih, devedeset odstotkov pa ne. Za dvopasovna krožišča mora biti izpolnjen pogoj, da je zadosti veliko. Da se lahko od enega odcepa do drugega pravočasno in varno razvrstiš na zunanji pas. Če pa komu to uspe na krožišču pri koroških vratih ob dveh popoldne je pa fenomen.
Zakaj?
Ker tako zmanjšaš možnost konfliktov in poskrbiš, da mora tisti na zunanjem pasu obvezno vedno zaviti na prvem izhodu ven, kot velja po zakonu. Hkrati se lahko praznita oba pasova krožišča in ni potrebno nikomur sekati poti. V tujini imaš… ...prikaži večš ali v celoti 2 pasovna krožišča ali pa 1 pasovna krožišča - pri nas pa imamo neke hibride.
Problem je v slovenskih krožiščih, ne v voznikih. Če sta na vhodu 2 pasova, in ima krožišče 2 pasova, morata 2 pasova biti tudi na izhodu, ne pa eden, kot je pri nas.
Točno tako. To je še ena posebnost naših strokovnjakov, ki projektirajo krožišča. Sam sem dve leti poučeval- inštruiral vožnjo v avto šoli, ampak priznam, da me pa nekatera krožišča naredijo (pa ne po svoji krivdi) nevarnega. Prvo tako krožišče je… ...prikaži veče v Mariboru na koroških vratih. Samo v Mariboru je nevarnih krožišč toliko, da se na eno roko ne da preštet. Res se mi smilijo starejši vozniki in začetniki. Problem nastane, ko nekdo hoče vozit v takih krožiščih po predpisih, devedeset odstotkov pa ne. Za dvopasovna krožišča mora biti izpolnjen pogoj, da je zadosti veliko. Da se lahko od enega odcepa do drugega pravočasno in varno razvrstiš na zunanji pas. Če pa komu to uspe na krožišču pri koroških vratih ob dveh popoldne je pa fenomen.