Avto
40 ogledov

Letos na AC mrtvih že toliko, kot ponavadi v celem letu

Komentarjev 13
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • kingodm 07:35 19.september 2016.

    Gre za kulturo vožnje. Sem se vozil ob polštirih na Solunski obvoznici, konica, trije polni pasovi. Promet je potekal neverjetno tekoče, noben ni trobil, niso mahali z rokami, niso blendali. Moram priznati da sem bil šokiran, ker vsi šimfajo grke, ...prikaži več ampak zadeva je bila normalno prevozna in urejena. Pri nas se pa vsi cjazijo po levem pasu, ni šans da se kdo umakne, tudi če ima prosto pred sabo...

  • zdrej 22:09 18.september 2016.

    To so tehnične rešitve, ki so ob trenutni sposobnosti(ne) naše politike samo sladke sanje. Realna rešitev je da se ljudje naučijo neke kulture in strpnosti na cestah. Varnostna razdalja je tu alfa in omega, le te pa krepko primankuje ...prikaži več v vožnji ogromno voznikov. Potem je "stopiti s stopalke za plin" ko je potrebno in nadalje vse ostalo (a ne vozniki kakšnih prestižnih znamk, ko imate diskretno krmiljenje plina in okvarjene smerokaze :-) ) . NA žalost pa tega ne bo brez nadzora. Pa se ne strinjam z velikostjo kazni ki so sedaj in tudi ne z aktivnostjo policije, katere pristotnost na AC je je premalo.

  • alojzr 17:26 18.september 2016.

    Za poslabšanje varnosti je kriva izredna preobremenjenost avtocest. Na mnogih odsekih to niso več avtoceste ampak bolj ceste, podobne mestnim vpadnicam ob jutranji gneči. Vozi se v strnjenih kolonah. Polovico avtocestnih kapacitet zasedejo tovorna in ostala tranzitna vozila. Rešitev: ...prikaži več razbremenitev prometnih tokov na avtocestah. Kako? Kakor vedo in znajo, saj so oblast.

  • e213b2535978aaf6e413f72233bf2dc07a5a81a8 20:26 18.september 2016.

    Nisi edini,na vsej relaciji od Kopra-do Jesenice jo skoraj ne vidiš,pa bi bla zelo potrebna,če drugega ne bi vsaj prepotentneže spravila s ceste.

  • jakec1575 21:36 18.september 2016.

    Zanimivo je to, da se psiha voznika takoj navadi na državo gostiteljico. Tako avstrjski vozniki dirkajo po Sloveniji in hrvaski, doma so pa pridni. gre za psiholoski efekt vpliva okolice. veliko nesrec pa je tudi s tujci. posebej Romuni so ...prikaži več cista heba. Ustavljajo na uvozih iz pocivalisc, skratka ne znajo se obnasat, ker doma na njihovih avtocestah ni pravil. Slovenci smo pa dirkaci na 2m varnostne razdalje pri 140km/h.

  • 89943da6c76f273b8ff347bd3224d5d4e3bf388c 16:09 18.september 2016.

    Očitno nimajo nič podjetniškega duha. Saj to je 100% dobičkonosna investicija. Glede na naše višine kazni in gostoto prometa na avtocestah bi morali kasirat vsaj 4000 EUR dnevno na vsako patruljo. Nakup novih avtov bi se pokril v 3 mesecih.

  • vzev 16:48 18.september 2016.

    "Po njegovem se težave ne da drugače rešiti kot z avtocestno policijo." Avtocesta policija ne bo rešila ničesar. Problem bi rešili z izgradnjo tretjega pasu, na celotnem avtocestnem kraku. In preusmeritvijo čim več tovornega prometa na železnico.

  • Avatar Leon
    Leon 17:51 18.september 2016.

    Oblast deluje po sistemu represije ! Ali se je kdo izmed posvečencev vprašal koliko vinjet proda DARS in kakšne so kapacitete AC ? Seveda so še tukaj kamioni ,ki so apriori glavni problem slovenskih cest . Minister in vlada ,ki ...prikaži veči tega ne spozna ali pa noče, mora takoj odstopiti .

  • Ferluci 19:05 18.september 2016.

    Vse drži, le policije pri nas na AC skoraj ne opaziš. Vsaj jaz ne. Žal.

  • Laznivi 17:01 18.september 2016.

    Uboga drzava banana....V bolnisnice oborozene varnostnike da bodo krotili bolnike v dveletnih cakalnih vrstah...Na AC policijo z najmodernesimi radarji,kamerami....da bodo lovili ljudi ki bi radi samo prisli od tocke A do B pa ne morejo ker nimamo uprabnih ...prikaži več cest ampak zastarele smrtno nevarne kolovoze..... ubogi ubogi zakonodajalci...represijo in se hujso represijo da bo narod bolj zadovoljen...recept severne koreje.

  • Ferluci 18:32 18.september 2016.

    Vsak, ki se malo več vozi po naših ali tujih avtocestah, lahko takoj opazi da je kultura vožnje pri nas izpod nivoja, agresivnost, neupoštevanje hitrosti, smernikov, ostrega prehitevanja in zavijanja, vijuganja... in ne vem česa še ne. Zanimivo, da takoj ...prikaži več ko prestopiš mejo - bodisi v Avstrijo, Italijo, ali v Franciji, tudi v Nemčiji - se takšne stvari dogajajo v precej manjši obliki. Promet? Podobna gostota, ponekod še večja. Policija? Povsod jo je opaziti, pri nas NIKJER! Vzroka sta samo dva: preveč balkanske mentalitete in pasivnost policije. In če to dvoje združimo, lahko brez ne vem kakšnih analiz ugotovimo, da je za vse kriva pasivnost in nedejavnost oblasti. Vseeno katere.

  • maximilian 18:56 18.september 2016.

    se malo strinjam s tabo, vendar pa bi dodal; od karavank do franfurta 5 policijskih avtov, od Karavank do Ljubljane: 3 uniformirane škode, 3 škode karavan civilna vozila. Slovenske kazni so več kot 3 x večje od avstrijskih in nemških ...prikaži več ter plače najmanj dva krat manjše. Torej ni odgovor v represiji, saj imamo veliko večje kazni (v austriji sem peljal pri 60 omejitve 78 km/h in dobil 20 eur kazni - v slo npr 3 pike in 250 eur). Samo vzgoja, kultura! Povzetki: varnostna razdalja se spoštuje, se ne vriva, prehitevalni je namenjen prehitevanju-ne vožnji, vozi se po poznih pasovih, hitrejšim se odmakne in se jih spusti naprej in tako ni hupanja - blendanja z obeh strani, v nemiji, kjer večinoma ni omejitve se počasnejši ne jezijo in mahajo, kažejo na števce, zavirajo itd. V kolonah se vozi strpno, upošteva se pravilo zadrge. Čisto enostavno. samo pri nas smo vsi napeti, zamorjeni. In tako je obnašanje na AC. Žal:(

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.