Itak spet vsi drugi krivi, samo nesposobna obcina in zupan ne. NIC niso naredili v vseh teh letih da bi kakorkoli izboljsali pretocnost prometa. Pa non stop eni izgovori. Da je pa mera nesposobnosti zares polna, gredo pa se v… ...prikaži več septembru zapirati podvoz, kot da niso imeli prej poleti tri mesce casa da to uredijo.
Nasprotno pa so v ožjem centru (nedavno EMONIKA) odobrili gradnjo XX novih stolpnic, ki s pripadajočimi parkirnimi mesti v garažah dodatno obremenijo promet. O kakšnem javnem prevozu po tirih, ki mu ne bi bilo treba stat pred semaforji, ne duha ne sluha!
popokatopetl: ja. In tudi ko ni zastoja - če želiš zaviti desno na izvoz do doma (Vrhnika, Logatec, Postojna itd.), ga ne moreš, ker kamioni naredijo zid. 100 km/h, brez varnostne razdalje. Totalno noro.
V dobrem tednu, ko sem bil dejansko pozoren na to, sem videl policijo v samo enem križišču (pri delavskem domu) in še to le enkrat. Pa enkrat redarje pri Figovcu. To je to.
A na občini ne razmišljajo o t.i. dinamičnem usmerjanju prometa LPP vozil? Hec na stran, krivda je v celoti na občino, ki pri projektih cestne infrastrukture posluje z nekompetentnimi izvajalci, ki jih v nedogled podaljšuje pogodbene roke za izvedbo z… ...prikaži več aneksi, namesto da bi pristopila k razdrtju pogodbe in iskanju novega izvajalca. Kriva je občina oz. vodstvo občine!
Prav simptomatično je za aktualno oblast, ki jo na državni ravni predstavlja lider Golob, kot za mestno z Jankovičem na čelu, ko ves čas trdita, da praktično ni nobenih problemov, če že so, so le kratkotrajni in prehodni, pa še… ...prikaži več za te so si ljudje krivi sami. Prav kolosalna je bila nedavna izjava nekdanjega prvega ljubljanskega elektrikarja, ki je čez noč postal prvi cestar na DARS-u Ribiča, da on z zastoji na avtocestah nima nič. Vrtec, pravljičarji in otroci.
dokler ne bo soet policije v kljucnih kriziscih in dokler vsaka budala ne bo rinila s svojim avtom iz cele slovenije v center ljubljane, bo tko. vsak student danes pride s svojim avtom. to je ze 40 tisoc vozil. dokler… ...prikaži več jpp iz drugih obcin ne bo urejen bo tko. za to ni kriv ne zupankovic ne Ljubljana, ampak budala v ogledalu.
Ko sem študirala (in delala) v Ljubljani, sem se v center vozila s kolesom, skirojem (navadnim, ne električnim), velikokrat sem šla tudi peš. Relacija: Moste - elektrofax, nato pa Moste - center. Najprimernejša rešitev bi bila uvedba tramvaja ali vsaj… ...prikaži več pasu za buse, ampak to bi zahtevalo ogromne gradbene posege, ki pa ponekod (npr. Zalog) niso skorajda niso izvedljivi.
Res mu je bilo treba Dunajsko začeti delati prav septembra. Niso mogli to julija, avgusta. Budale. Prav norca se delajo iz ljudi
Kako bi pa potem delovni ljudje in občani videli, da županković DELA? 😉
Itak spet vsi drugi krivi, samo nesposobna obcina in zupan ne. NIC niso naredili v vseh teh letih da bi kakorkoli izboljsali pretocnost prometa. Pa non stop eni izgovori. Da je pa mera nesposobnosti zares polna, gredo pa se v… ...prikaži več septembru zapirati podvoz, kot da niso imeli prej poleti tri mesce casa da to uredijo.
Nasprotno pa so v ožjem centru (nedavno EMONIKA) odobrili gradnjo XX novih stolpnic, ki s pripadajočimi parkirnimi mesti v garažah dodatno obremenijo promet. O kakšnem javnem prevozu po tirih, ki mu ne bi bilo treba stat pred semaforji, ne duha ne sluha!
Ha-ha! Najdražja stanovanja in nadaljši parkirplac! Moraš biti kar malce bolan, da živiš v LJ!
Najdaljši parkirplac je primorska avtocesta :(
popokatopetl: ja. In tudi ko ni zastoja - če želiš zaviti desno na izvoz do doma (Vrhnika, Logatec, Postojna itd.), ga ne moreš, ker kamioni naredijo zid. 100 km/h, brez varnostne razdalje. Totalno noro.
Ampak začne se pa v centru Slovenije in širi po AC ;-)
Hahaha, prometna pravila so jasna. In zakaj jih policija ne uveljavi?
V dobrem tednu, ko sem bil dejansko pozoren na to, sem videl policijo v samo enem križišču (pri delavskem domu) in še to le enkrat. Pa enkrat redarje pri Figovcu. To je to.
Koristijo ure, ki so jih nabrali na zavarovanju ohceti, koncertov, itd... Aktivni pač, pa ne policisti, politiki...
Najlepše mesto na svetu,nje,narejeno samo za turiste
mah, še za turiste ni prijazno. Sem enkrat probal turistično obiskati LJ. Slabu.
A na občini ne razmišljajo o t.i. dinamičnem usmerjanju prometa LPP vozil? Hec na stran, krivda je v celoti na občino, ki pri projektih cestne infrastrukture posluje z nekompetentnimi izvajalci, ki jih v nedogled podaljšuje pogodbene roke za izvedbo z… ...prikaži več aneksi, namesto da bi pristopila k razdrtju pogodbe in iskanju novega izvajalca. Kriva je občina oz. vodstvo občine!
Srbska posla. Bo županković stopil na žulj sorodnjakom?
Kaj pa inkasantje v modrem,kje se skrivajo.
V nekih drugih časih so policaji v konicah ročno usmerjali promet, glede na dinamiko pretoka v posameznih smereh.
Prav simptomatično je za aktualno oblast, ki jo na državni ravni predstavlja lider Golob, kot za mestno z Jankovičem na čelu, ko ves čas trdita, da praktično ni nobenih problemov, če že so, so le kratkotrajni in prehodni, pa še… ...prikaži več za te so si ljudje krivi sami. Prav kolosalna je bila nedavna izjava nekdanjega prvega ljubljanskega elektrikarja, ki je čez noč postal prvi cestar na DARS-u Ribiča, da on z zastoji na avtocestah nima nič. Vrtec, pravljičarji in otroci.
dokler ne bo soet policije v kljucnih kriziscih in dokler vsaka budala ne bo rinila s svojim avtom iz cele slovenije v center ljubljane, bo tko. vsak student danes pride s svojim avtom. to je ze 40 tisoc vozil. dokler… ...prikaži več jpp iz drugih obcin ne bo urejen bo tko. za to ni kriv ne zupankovic ne Ljubljana, ampak budala v ogledalu.
Samo, da ne bo spet desnica kriva !!!!
V takih primerih lahko IT rešitve pomagajo, da postane javni promet uporaben. Tako LPP kot SŽ rabijo te rešitve.
Ko sem študirala (in delala) v Ljubljani, sem se v center vozila s kolesom, skirojem (navadnim, ne električnim), velikokrat sem šla tudi peš. Relacija: Moste - elektrofax, nato pa Moste - center. Najprimernejša rešitev bi bila uvedba tramvaja ali vsaj… ...prikaži več pasu za buse, ampak to bi zahtevalo ogromne gradbene posege, ki pa ponekod (npr. Zalog) niso skorajda niso izvedljivi.