Dejstvo je, da v Bruslju o tem odločajo popolni idioti, ki nimajo pojma o tehnologiji. Ne moreš zmanjševati izpustov linearno vsako leto toliko, ker to enostavno NE GRE. Na neki točki se "ekonomiranje" motorjev neha na škodo okolja in kupcev… ...prikaži več (no, za slednje se jim itak =be...). Kot je v članku omenjeno: ljudje bodo kupovali ali rabljene ali pa dražje (in težje) avtomobile, pa se efekt "ekologije" popolnoma izniči. Lepo bi bilo, če bi proizvajalci avtomobilov stopili skupaj in družno" stavkali"..
To je en pogled na situacijo. Najtežje je zdravit človeške odvisnosti, v tem primeru od fosilnih goriv, moči motorjev, udobja in ostalega. Kako začet pošteno in enakopravno ukinjat vse to (ker se bomo drugače zadušili) brez revolucije, rezanja in prepovedi,… ...prikaži več pa bodo izzivi naslednjih let. Bolelo bo, v vsakem primeru.
Bravo Bruselj. Sicer bi te ukrepe bilo potrebno sprejet veliko prej, ampak je Nemška avtoindustrija močno lobirala, da se je rok podaljšal. Osebno vozim najmanj 5000 km mesečno, seveda z izpusti daleč pod začrtano mejo. In seveda veliko ceneje kot… ...prikaži več s "popularnimi" modeli. Da ne bodo pisali, da je nemogoče.
Dejstvo je, da v Bruslju o tem odločajo popolni idioti, ki nimajo pojma o tehnologiji. Ne moreš zmanjševati izpustov linearno vsako leto toliko, ker to enostavno NE GRE. Na neki točki se "ekonomiranje" motorjev neha na škodo okolja in kupcev… ...prikaži več (no, za slednje se jim itak =be...). Kot je v članku omenjeno: ljudje bodo kupovali ali rabljene ali pa dražje (in težje) avtomobile, pa se efekt "ekologije" popolnoma izniči. Lepo bi bilo, če bi proizvajalci avtomobilov stopili skupaj in družno" stavkali"..
To je en pogled na situacijo. Najtežje je zdravit človeške odvisnosti, v tem primeru od fosilnih goriv, moči motorjev, udobja in ostalega. Kako začet pošteno in enakopravno ukinjat vse to (ker se bomo drugače zadušili) brez revolucije, rezanja in prepovedi,… ...prikaži več pa bodo izzivi naslednjih let. Bolelo bo, v vsakem primeru.
Spoštovani M.J., od kdaj so pa trivaljniki priljubljeni motorji, saj že v osnovi porabijo već kot štirivaljniki.
Bravo Bruselj. Sicer bi te ukrepe bilo potrebno sprejet veliko prej, ampak je Nemška avtoindustrija močno lobirala, da se je rok podaljšal. Osebno vozim najmanj 5000 km mesečno, seveda z izpusti daleč pod začrtano mejo. In seveda veliko ceneje kot… ...prikaži več s "popularnimi" modeli. Da ne bodo pisali, da je nemogoče.