Peljal bo s tako hitrostjo po naših tirih samo enkrat! Ko ga bodo testirali in drugič, ko bo iztiril! Pol bodo pa mediji pisali, najhujša železniška nesreča!
Povprečna hitrost SŽ vlakov je takšna: tovorni 19 km/h, vsi potniški 49-51 km/h. In zdej testirajo vlake , ki dosegajo 300 km/h?? To hitrost bodo SŽ dosegle leta 2895, če bodo izvajali modernizacijo v takem tempu, kot sedaj! 😁
zdrej@ a to vsak dan s tako hitrostjo?? Dej ne prodajaj jajc za ledvica, podatek, ki sem ga navedel je dejanski in za 24 ur, kakšen dan gredo tudi tovorni 22, potniški pa 54 km/h!
Pri nas potniški vlaki vozijo kar konktretno preko 100kmh. Sicer kakor kje, torej ne vsepovsod. Sem bil presenečen. In v tem kontekstu je tvoj komentar zgolj neko nabijanje. Čemu sem dodal dejstvo, da je na testni vožnji pendolino dosegel 201kmh.… ...prikaži več Tak za proti utež pavšalizmu. Je pa pri nas železniška infrastruktura po večini katastrofalna. Hvala politikom za slabe odločitve.
Zdrej to kar sem napisal je uraden podatek na SŽ, da pa pri vas vozi čez 100 km` je pa samo na enem delu proge, ki je dolg vsega ene 30km, ostalo so pa hitrosti katastrofalne!!
Bobnar ali ti res to kar na pamet z napisom "uradni podatki". Daj ti to kakšen link Iz lastnih izkušenj vem da obstajajo vsaj trije odseki, kjer vlak pospeši solidno prek 100kmh. Ne enem od teh odsekov je vlak peljal… ...prikaži večl čez 200kmh. Tak da vse skupaj postavi na glavo. Jamrati je lahko.
Pa še to. Hitrosti so solidne. Ne tako hitre, kot bi si želeli. Ampak katastrofa pa so različne trase, ki ne omogočajo večjih hitrosti. Ter seveda so speljane okrog riti v žep. Smiselna rešitev bi bila gradnja nove hitre proge… ...prikaži več za določene odseke po drugi bolj optimalni trasi. S tem pa se ne bodo strinjali ekonomisteki.
Kaj misliš, da TGV potuje s povprečjem 250kmh? Mislim no. Na momente se cijazi z 80. Bo pač cijazil od LJ-Sežana. Vmes bo mogoče celo presegel 150 kmh, potem pa preko meje po italijanskih standardih naprej.
Pri nas pa smo se komaj «gomuljk » rešili po 60 letih. Stadler kompozicije pa so zgolj za oglaševanje SŽ kot muzeja na prostem . Lahko se samo čudimo kje živimo..
Če bi bil novinar vsaj N od novinarja, bi napisal kje (če sploh kje) imamo odsek proge, kjer gre vlak lahko 150 km/h. Vam pa zagotavljam, da v celi Sloveniji ni niti 1 km proge, kjer bi vlak lahko šel… ...prikaži več čez 200 km/h...tako da takle beden članek in še bolj beden naslov...pač na nivoju novinarja...
Pendolino, tilting vlak je res pred leti peljal okoli 180 km/h, morda je šel na ravnem odseku 201km/h za 10 sekund, ampak brez potnikov in obremenitev, prazna kompozicija, da niso zleteli ven...enostavno Slovenija nima nikjer take proge, in za tem… ...prikaži več stojim. Preveč načrtov DRI-ja sem videl, za čisto vse odseke v Sloveniji plus idejne zasnove...ni take proge.
ja, z vlakom od Benetk do meje, naprej pa s konjem... najbrž se kobila kliče Frecciarossa... v LJ imata Mes in Kotar štalo za nafutrat, AP Ljubljana se kliče, pol pa še dva dni do Šentilja... od tam maš pa… ...prikaži večš pa še kašno urco z OBahn do Dunaja...
Pri nas bo šel tudi 300, samo m/h. K pred m lahko kar pozabimo....
V 80-ih dneh, okoli Slovenije!
Peljal bo s tako hitrostjo po naših tirih samo enkrat! Ko ga bodo testirali in drugič, ko bo iztiril! Pol bodo pa mediji pisali, najhujša železniška nesreča!
Povprečna hitrost SŽ vlakov je takšna: tovorni 19 km/h, vsi potniški 49-51 km/h. In zdej testirajo vlake , ki dosegajo 300 km/h?? To hitrost bodo SŽ dosegle leta 2895, če bodo izvajali modernizacijo v takem tempu, kot sedaj! 😁
Ne ga srat, hlaponi Marije Terezije so bili hitrejši! V takšnem tempu razvoja bodo že čez 200 let vozili v rikverc!
Ne skrbet, za pot po Sloveniji bodo imeli priključene spalnike!
Pa na mrliški vagon ne pozabit ;-)
No Bobnar, slišim "nimam pojma". Pri nas se je potniški vlak peljal 201 kmh.
zdrej@ a to vsak dan s tako hitrostjo?? Dej ne prodajaj jajc za ledvica, podatek, ki sem ga navedel je dejanski in za 24 ur, kakšen dan gredo tudi tovorni 22, potniški pa 54 km/h!
Pri nas potniški vlaki vozijo kar konktretno preko 100kmh. Sicer kakor kje, torej ne vsepovsod. Sem bil presenečen. In v tem kontekstu je tvoj komentar zgolj neko nabijanje. Čemu sem dodal dejstvo, da je na testni vožnji pendolino dosegel 201kmh.… ...prikaži več Tak za proti utež pavšalizmu. Je pa pri nas železniška infrastruktura po večini katastrofalna. Hvala politikom za slabe odločitve.
Zdrej to kar sem napisal je uraden podatek na SŽ, da pa pri vas vozi čez 100 km` je pa samo na enem delu proge, ki je dolg vsega ene 30km, ostalo so pa hitrosti katastrofalne!!
Bobnar ali ti res to kar na pamet z napisom "uradni podatki". Daj ti to kakšen link Iz lastnih izkušenj vem da obstajajo vsaj trije odseki, kjer vlak pospeši solidno prek 100kmh. Ne enem od teh odsekov je vlak peljal… ...prikaži večl čez 200kmh. Tak da vse skupaj postavi na glavo. Jamrati je lahko.
Pa še to. Hitrosti so solidne. Ne tako hitre, kot bi si želeli. Ampak katastrofa pa so različne trase, ki ne omogočajo večjih hitrosti. Ter seveda so speljane okrog riti v žep. Smiselna rešitev bi bila gradnja nove hitre proge… ...prikaži več za določene odseke po drugi bolj optimalni trasi. S tem pa se ne bodo strinjali ekonomisteki.
Slovenske tirnice so prestare in preslabe za tak voz,jaz se ziher ne bi šel peljat s tem vlakom smrti
Kaj misliš, da TGV potuje s povprečjem 250kmh? Mislim no. Na momente se cijazi z 80. Bo pač cijazil od LJ-Sežana. Vmes bo mogoče celo presegel 150 kmh, potem pa preko meje po italijanskih standardih naprej.
Pri nas pa smo se komaj «gomuljk » rešili po 60 letih. Stadler kompozicije pa so zgolj za oglaševanje SŽ kot muzeja na prostem . Lahko se samo čudimo kje živimo..
Še zadnje afriške države so nas že prehitele, gazele tečejo hitreje...
Če bi bil novinar vsaj N od novinarja, bi napisal kje (če sploh kje) imamo odsek proge, kjer gre vlak lahko 150 km/h. Vam pa zagotavljam, da v celi Sloveniji ni niti 1 km proge, kjer bi vlak lahko šel… ...prikaži več čez 200 km/h...tako da takle beden članek in še bolj beden naslov...pač na nivoju novinarja...
FDV pač!
Nej rejs. 201 kmh med testiranji pred 15 leti. Ampak kaj, ko pa je vlada leva in pač mora krast denar, namesto naredit soliden transportni sistem.
Pendolino, tilting vlak je res pred leti peljal okoli 180 km/h, morda je šel na ravnem odseku 201km/h za 10 sekund, ampak brez potnikov in obremenitev, prazna kompozicija, da niso zleteli ven...enostavno Slovenija nima nikjer take proge, in za tem… ...prikaži več stojim. Preveč načrtov DRI-ja sem videl, za čisto vse odseke v Sloveniji plus idejne zasnove...ni take proge.
ja, z vlakom od Benetk do meje, naprej pa s konjem... najbrž se kobila kliče Frecciarossa... v LJ imata Mes in Kotar štalo za nafutrat, AP Ljubljana se kliče, pol pa še dva dni do Šentilja... od tam maš pa… ...prikaži večš pa še kašno urco z OBahn do Dunaja...
To je tako,kot če bi se vozil s ferarijem po makadamu
To ti je isto, kot če bi dirko F1 vozili skupaj s tovornjaki....