Ne more se začetnik učiti osnove varne vožnje , če še 100 % ne obvlada samega prometa, vožnje v njemu in samega vozila. Varna vožnja je kot nadgradnja in se le tako lahko osvoji kot dodatno znanje , za svojo… ...prikaži večo varnost. To je isto k da bi šel delat magisterij , pa nimaš faxa.
Zato je najbolje, da greš takoj ko narediš izpit v prvem snegu na kak prazen prostor in nato sprobuješ kako se avto obnaša. Pač se malo igraš z avtom (zaviranje, odnašanje zadka...) in ne rabiš it na tečaj varne vožnje… ...prikaži več kjer ti samo poberejo ogromno denarja. No novinarki niso, ker je bila za to celo plačana, za druge pa to stane ogromno denarja. Je pa res težava v tem sprobavanju avta na praznem prostoru, ker je pač to policiji lahek zaslužek, pa čeprav nikogar ne ogrožaš. Pa tudi glede sedenja v avtu. Tako kot učijo na varni vožnji ne moreš pripeljati iz Ljubljane do Portoroža, če ti pa uspe te pa potem čisto vse boli. Tako kot oni učijo moraš biti skoraj prilepljen na armaturko, pa še sedeti moraš zelo visoko, kar pa je zelo neudobno.
Kaj smo brihtni.... Mogoče pa še ne veš, zakaj je potrebno tako sedet. Kaj naredi človek najprej, ko leti proti oviti. Avtomatsko stegne roke. V takem položaju se pa ne da obračat volana! Zato je položaj takšen, kot ga imajo… ...prikaži več dirkači na dirkah tudi najbolj varen. V kritični situaciji lahko normalno obračaš volan, ker imaš roke pokrčene! Probaj enkrat.... pa boš videl, kakšna je razlika....
Edino pravilen nasvet za vse in največ bodo odnesli z tako zasneženega prostora za svojo varnost. Samo , kaj ko 90 % šoferjev misli , da se takšne stvari gredo dirkači in to ni za njih , ker so oni… ...prikaži veči resni in normalni šoferji . Ja potem pa ko jih zanese zaradi česarkoli- led listje blato nafta olje sneg - dvignejo roke z volana in tišijo bremze do udarca v karkoli že nese njihov avto !
Ne more se začetnik učiti osnove varne vožnje , če še 100 % ne obvlada samega prometa, vožnje v njemu in samega vozila. Varna vožnja je kot nadgradnja in se le tako lahko osvoji kot dodatno znanje , za svojo… ...prikaži večo varnost. To je isto k da bi šel delat magisterij , pa nimaš faxa.
Zato je najbolje, da greš takoj ko narediš izpit v prvem snegu na kak prazen prostor in nato sprobuješ kako se avto obnaša. Pač se malo igraš z avtom (zaviranje, odnašanje zadka...) in ne rabiš it na tečaj varne vožnje… ...prikaži več kjer ti samo poberejo ogromno denarja. No novinarki niso, ker je bila za to celo plačana, za druge pa to stane ogromno denarja. Je pa res težava v tem sprobavanju avta na praznem prostoru, ker je pač to policiji lahek zaslužek, pa čeprav nikogar ne ogrožaš. Pa tudi glede sedenja v avtu. Tako kot učijo na varni vožnji ne moreš pripeljati iz Ljubljane do Portoroža, če ti pa uspe te pa potem čisto vse boli. Tako kot oni učijo moraš biti skoraj prilepljen na armaturko, pa še sedeti moraš zelo visoko, kar pa je zelo neudobno.
Kaj smo brihtni.... Mogoče pa še ne veš, zakaj je potrebno tako sedet. Kaj naredi človek najprej, ko leti proti oviti. Avtomatsko stegne roke. V takem položaju se pa ne da obračat volana! Zato je položaj takšen, kot ga imajo… ...prikaži več dirkači na dirkah tudi najbolj varen. V kritični situaciji lahko normalno obračaš volan, ker imaš roke pokrčene! Probaj enkrat.... pa boš videl, kakšna je razlika....
Edino pravilen nasvet za vse in največ bodo odnesli z tako zasneženega prostora za svojo varnost. Samo , kaj ko 90 % šoferjev misli , da se takšne stvari gredo dirkači in to ni za njih , ker so oni… ...prikaži veči resni in normalni šoferji . Ja potem pa ko jih zanese zaradi česarkoli- led listje blato nafta olje sneg - dvignejo roke z volana in tišijo bremze do udarca v karkoli že nese njihov avto !