Bob je bil legenda, ko je prišel na trg. Bil sem zadovoljen uporabnik in sem slab klicni center in počasno reševanje težav vzel v zakup; pač, nizkocenovni ponudnik. Ko nisi imel težav je bil super.Pol sem pa pri Hoferju… ...prikaži več spregledal, da temu ni nujno tako. Nizke cene in vrhunska storitev. Imel sem začetne težave (oziroma so jih imeli pri Hotu), ampak so rešitve hitre in klicni center zelo prijazen. Dosti boljša uporabniška izkušnja.Imam pa tasta še pri Bobu. Bom zvečer objavil eno kodo, če bo kdo potreboval.
Zanimivo kako imamo ljudje različne izkušnje. Sam imam probleme s HoT od samega začetka. Na iphonu mi namreč ne dela MMS. Na servisnem centru pa so mi odgovorili da je to znana napaka z Applovimi telefoni in telefoni z dvojno… ...prikaži več sim kartico. Bi bilo to fino objaviti na spletni strani ampak je očitno preslaba reklama.Da ne omenim njihove FAQ strani, ki je obupna.
Tako Hot kot Bob imata MMS posebej plačljive.Sicer je bob super...paket brezplačno sam zamenjaš, pa tudi adijo jim lahko kadarkoli rečeš.Največ težav sem imela (internet) s Tušem oz.zdaj Telemachom.Odzivnost na težave je taka, da bi zdaj lahko uporabljali še lanski koledar.
@Hi5 / 10.06.2017, 11:49Sam sem se začel izogibat Lidlu, ker ima občutek,da te tudi tu znajo krepko olupiti. Čeprav je poceni, je pa Lidlova kakovost. Pri meni pomeni to naslednje, da ko nekaj tehničnega kupim, grem še to… ...prikaži več ponavadi enkrat kupit ali pa zadeve potem ne morem uporabljati, ker je preslaba (da ne omenjam tistih 20% reklamacij v prvem letu redne uporabe). Kar se tiče tekstila, je ta precej slab. Tu pa tam je kaka zadeva ok, večino pa razmeroma hitro razpade. Solata mi je razpadla v sok, ki je smrdel po samih kemikalijah, medtem, ko domača bolj ali manj zgnije. Po pekovskem pecivu pa sem imel kamne v želodcu. In to je potem kakovost?
A ni da HoT sploh nima MMS-ov? Pač nima te storitve. Nič takega kar bi človek tako zelo rabil. Tako da sumim, da so ti preko telefona omenili, da je napaka na iPhonu :)Sej vem da boli, ko… ...prikaži več pade promet A1 in Telekomu na račun HoT.a. Takšne in drugačne kritike so bile aktualne že pred desetletjem, ko so si diskonti začeli utirati pot na trg. Pred tem smo Mercatorjem, Sparom in Tušem plačevali vsak obisk v njihovih gnilih trgovinah po 50€. Potem pa pridejo diskonti in ti ponudijo normalen izdelek po 3x nižji ceni in enostavno rečeš F.O. vsem ostalim, ker so te lupili vsa ta leta. No, sedaj je čas za mobilno telefonijo. Tako da F.O. A1 in Telekom, welcome HoT in Bob. No, pa čakam še ponudnika TV programov, da bom odhebal ta POP TV in ostalo kar se mi ne plačuje 50 ali več E na mesec.
HoT ima MMS vendar plačljive. Tukaj si lahko prebereš njihov odgovor:Spoštovani gospod Pivk,zahvaljujemo se vam za izkazano zaupanje in hkrati opravičujemo za nastale nevšečnosti.Težavo, ki jo opisujete poznamo in naši tehniki, skupja z… ...prikaži več A1 in Applom že delajo na vzpostavitvi rešitve, vendar vam ne moremo dokončno potrditi, kdaj bo to delovalo. Če želite, vas lahko obvestimo, ko bo sistem deloval brezhibno.In ja omenili so mi preko telefona ko sem čakal in čakal na sms za nastavitev podatkovne povezave in na koncu mi je nekdo to povedal da pač ne bo šlo saj imajo težave kot omenjeno zgoraj. In če misliš da delam za kakšno večjo telekomunikacijsko podjetje se motiš. Prej sem bi uporabnik Tušmobila in sem jih menjal zaradi nekih težav (niso priznali napake na njihovi opremi), nato sem šel na BOB vendar sem menjal zaradi boljše ponudbe s strani HoT. Sedaj bom šel nazaj na BOB saj MMS uporabljam redno iz službenih razlo
Bob je bil legenda, ko je prišel na trg. Bil sem zadovoljen uporabnik in sem slab klicni center in počasno reševanje težav vzel v zakup; pač, nizkocenovni ponudnik. Ko nisi imel težav je bil super.Pol sem pa pri Hoferju… ...prikaži več spregledal, da temu ni nujno tako. Nizke cene in vrhunska storitev. Imel sem začetne težave (oziroma so jih imeli pri Hotu), ampak so rešitve hitre in klicni center zelo prijazen. Dosti boljša uporabniška izkušnja.Imam pa tasta še pri Bobu. Bom zvečer objavil eno kodo, če bo kdo potreboval.
Zanimivo kako imamo ljudje različne izkušnje. Sam imam probleme s HoT od samega začetka. Na iphonu mi namreč ne dela MMS. Na servisnem centru pa so mi odgovorili da je to znana napaka z Applovimi telefoni in telefoni z dvojno… ...prikaži več sim kartico. Bi bilo to fino objaviti na spletni strani ampak je očitno preslaba reklama.Da ne omenim njihove FAQ strani, ki je obupna.
Pozabil na kodo! Bom objavil, ko se vrnem do tasta...
Tako Hot kot Bob imata MMS posebej plačljive.Sicer je bob super...paket brezplačno sam zamenjaš, pa tudi adijo jim lahko kadarkoli rečeš.Največ težav sem imela (internet) s Tušem oz.zdaj Telemachom.Odzivnost na težave je taka, da bi zdaj lahko uporabljali še lanski koledar.
@Hi5 / 10.06.2017, 11:49Sam sem se začel izogibat Lidlu, ker ima občutek,da te tudi tu znajo krepko olupiti. Čeprav je poceni, je pa Lidlova kakovost. Pri meni pomeni to naslednje, da ko nekaj tehničnega kupim, grem še to… ...prikaži več ponavadi enkrat kupit ali pa zadeve potem ne morem uporabljati, ker je preslaba (da ne omenjam tistih 20% reklamacij v prvem letu redne uporabe). Kar se tiče tekstila, je ta precej slab. Tu pa tam je kaka zadeva ok, večino pa razmeroma hitro razpade. Solata mi je razpadla v sok, ki je smrdel po samih kemikalijah, medtem, ko domača bolj ali manj zgnije. Po pekovskem pecivu pa sem imel kamne v želodcu. In to je potem kakovost?
A ni da HoT sploh nima MMS-ov? Pač nima te storitve. Nič takega kar bi človek tako zelo rabil. Tako da sumim, da so ti preko telefona omenili, da je napaka na iPhonu :)Sej vem da boli, ko… ...prikaži več pade promet A1 in Telekomu na račun HoT.a. Takšne in drugačne kritike so bile aktualne že pred desetletjem, ko so si diskonti začeli utirati pot na trg. Pred tem smo Mercatorjem, Sparom in Tušem plačevali vsak obisk v njihovih gnilih trgovinah po 50€. Potem pa pridejo diskonti in ti ponudijo normalen izdelek po 3x nižji ceni in enostavno rečeš F.O. vsem ostalim, ker so te lupili vsa ta leta. No, sedaj je čas za mobilno telefonijo. Tako da F.O. A1 in Telekom, welcome HoT in Bob. No, pa čakam še ponudnika TV programov, da bom odhebal ta POP TV in ostalo kar se mi ne plačuje 50 ali več E na mesec.
HoT ima MMS vendar plačljive. Tukaj si lahko prebereš njihov odgovor:Spoštovani gospod Pivk,zahvaljujemo se vam za izkazano zaupanje in hkrati opravičujemo za nastale nevšečnosti.Težavo, ki jo opisujete poznamo in naši tehniki, skupja z… ...prikaži več A1 in Applom že delajo na vzpostavitvi rešitve, vendar vam ne moremo dokončno potrditi, kdaj bo to delovalo. Če želite, vas lahko obvestimo, ko bo sistem deloval brezhibno.In ja omenili so mi preko telefona ko sem čakal in čakal na sms za nastavitev podatkovne povezave in na koncu mi je nekdo to povedal da pač ne bo šlo saj imajo težave kot omenjeno zgoraj. In če misliš da delam za kakšno večjo telekomunikacijsko podjetje se motiš. Prej sem bi uporabnik Tušmobila in sem jih menjal zaradi nekih težav (niso priznali napake na njihovi opremi), nato sem šel na BOB vendar sem menjal zaradi boljše ponudbe s strani HoT. Sedaj bom šel nazaj na BOB saj MMS uporabljam redno iz službenih razlo