Če želi MOL vzeti parkirna mesta v garaži stanovanjske soseske, kjer živim, naj nase prevzame tudi stroške s temi parkirišči - upravljanje, elektrika, vzdrževanje vhodne rampe,...
Pa še en čisto tehnični problem je, ki se je pokazal na Prulah in še kje. To, da znamo pri nas hitro narediti gradbeno jamo in ogroziti statiko sosednjih stavb. Ker denarja zmanjka ostane gradbena jama desetletja, občino pa briga… ...prikaži več za to. In briga jo tudi, ko ljudje izgubijo vse prihranke vlozene v nakup nepremicnine, ker zavarovalnice ne krije taksnih slamparij in stanovalcem ostane le tozba izvajalca, ki pa kako prirocno v Sloveniji brez tezav zapre in ponikne. Raje zrihtajte moderen in cist carsharing in ga reklamirajte s stroskovnimi izracuni. Ko bodo ljudje dojeli, da jim vsako leto propada 4 tisoc € vec kot je potrebno, bodo morda premislili. V muenchnu mnoge druzine sploh nimajo avta, ker ga ne rabijo. je pa res, da javni prevoz štima. Tudi do letalisca.
Podzemna parkirišča na javni površini, pri čemer župan pozablja da je javna površina od vseh in ne samo od občine. Občina pa je dolžna da z javno površino upravljja v dobro ljudi ki ob dotični javni površini živijo. Ta manever,… ...prikaži več da se javna površina uniči v korist zasebnega investitorja, je namenjena zgolj pobiranju še več denarja od prebivalcev. Da stvari lepše izpadejo se v kontekst vključijo zelene površine in otroci... o kako prikladno. V Dravljah in Kosezah pa še veliko drugih lokacijah po Ljubljani imajo tak izpad od turizma in kvalitete življenja da se človeku kar oko zarosi.To so spalna naselja in obrobje mesta, kjer ljudje preživijo tisti del dneva ko so v stanju prehranjevana in hibernacije, turist ali obiskovalec pa jih obišče samo če mu navigacija zataji. Vlaganje denarja v lepoto, ki jo na koncu monopolno drži v rokah investitor, ki občini obljubi največji kos zrezka.. no .. to je LJ
Če želi MOL vzeti parkirna mesta v garaži stanovanjske soseske, kjer živim, naj nase prevzame tudi stroške s temi parkirišči - upravljanje, elektrika, vzdrževanje vhodne rampe,...
Spet se mora nekemu podjetju zrihtat delo ker si ga očitno sam ne najde.
Pa še en čisto tehnični problem je, ki se je pokazal na Prulah in še kje. To, da znamo pri nas hitro narediti gradbeno jamo in ogroziti statiko sosednjih stavb. Ker denarja zmanjka ostane gradbena jama desetletja, občino pa briga… ...prikaži več za to. In briga jo tudi, ko ljudje izgubijo vse prihranke vlozene v nakup nepremicnine, ker zavarovalnice ne krije taksnih slamparij in stanovalcem ostane le tozba izvajalca, ki pa kako prirocno v Sloveniji brez tezav zapre in ponikne. Raje zrihtajte moderen in cist carsharing in ga reklamirajte s stroskovnimi izracuni. Ko bodo ljudje dojeli, da jim vsako leto propada 4 tisoc € vec kot je potrebno, bodo morda premislili. V muenchnu mnoge druzine sploh nimajo avta, ker ga ne rabijo. je pa res, da javni prevoz štima. Tudi do letalisca.
Podzemna parkirišča na javni površini, pri čemer župan pozablja da je javna površina od vseh in ne samo od občine. Občina pa je dolžna da z javno površino upravljja v dobro ljudi ki ob dotični javni površini živijo. Ta manever,… ...prikaži več da se javna površina uniči v korist zasebnega investitorja, je namenjena zgolj pobiranju še več denarja od prebivalcev. Da stvari lepše izpadejo se v kontekst vključijo zelene površine in otroci... o kako prikladno. V Dravljah in Kosezah pa še veliko drugih lokacijah po Ljubljani imajo tak izpad od turizma in kvalitete življenja da se človeku kar oko zarosi.To so spalna naselja in obrobje mesta, kjer ljudje preživijo tisti del dneva ko so v stanju prehranjevana in hibernacije, turist ali obiskovalec pa jih obišče samo če mu navigacija zataji. Vlaganje denarja v lepoto, ki jo na koncu monopolno drži v rokah investitor, ki občini obljubi največji kos zrezka.. no .. to je LJ
Ja, gradbena mafija bi nam rada drago prodajala garaže. Če ljudje ne vidijo potrebe, jo je najprej treba ustvarit z mestnimi odloki.