Torej se tam naučiš, kolikšno razdaljo boš prevozil, odkar zagledaš neko situacijo in dokler se ne ustaviš? Tisto na snegu je fajn in razmeroma varno, ni pa dovolj dobro. Če pa te obvezne tečaje delajo po kmečko, pa vprašaj ministra… ...prikaži več za promet, zakaj se nisi nilč naučil, in da hočeš ta denar nazaj (od ministra seveda).
Me zanima a bodo pri alpinzmu tudi takšne nebuloze, kot so pri motorjih. Nesreče zarari prehitre vožnje se ne dogajajo neizkušnim voznikom ampka tistim, ki podcenjujejo nevarnosti prometa. ne vem, kaj se dela cirkus, če gredo ljudje tvegat življenje in… ...prikaži večin jim pač ne uspe. Mnogim uspe. Do naslednje sezone.Fant, ki se je zaletel z reševalnim motorjem in je preživel, ker je vstal zato, ker so ga to naučili na tečaju varne vožnje je še ena od zgodbic, kako zapakirati neustrezeno uvedbo motojrev za reševasnje na Reševlani postaji LJubljana, ki jo je po tek, ko je dilala tako motor, kpl opremo, denar za plače, spremembo zakoondaje, ko je bil jase 4 leten sistem dela v mariboru dobila RPLJ.Fant je imel zeleno luč na semarofju....v križišče je s polno hitorstjo pripeljal predno se je izpraznilo. IN pred nesrečo je imel izpit za motor 4 leta ali pet in kliko prakse?Sisitem dela RPLJ je bil najoboljši načij, da se doseže prepoved uproabe motorje za reševanje. 9 let pred tem je
Zopet samo da bo nekdo služil. Ta varna vožnja je popolnoma brez vezna in se tam ne naučiš popolnoma ničesar. Vsaj za avto je tako. Ne vem če sem kdaj zapravil čas za kaj bolj neumnega kot to. Pri avtu… ...prikaži več se stokrat več naučiš, če greš pozimi na neko zasneženo parkirišče, kot pa da hodiš na to varno vožnjo. Pa še denarnica ti je bolj hvaležna.
eni fantje imajo res smisel za biznis. Ko sem bil na Vranskem in sem videl, kaj počnejo, kar nisem mogel verjeti, česa vsega je sposobnih nekaj mandeljcev, ki se nahajajo v AVP, AMZS, pa kakšen z MP in nekaj dobro… ...prikaži več medijsko utrjenih "strokovnjakov"....Bilo bi enako, ko bi kar v vrsto postavili mladce in mladenke in od vsakega pokasirali, kolikor so pač "uzakonili"
Zdi se malce zavajajoč članek, morda zaradi nepoznavanja ali nerazumevanja vsebine.1. Močno dvomim, da gre predlog v smer A1 in A kategorije, ampak kvečjemu za A2 in A kategorijo.2. Pripravljalec ZVoz je ministrstvo za infrastrukturo. AMZS, AVP in… ...prikaži več drugi lahko zgolj predlagajo takšno spremembo.3. Bolj se postavlja vprašanje, kaj in kako učijo v avtošolah (ker avtošole imajo zelo razdelan program za te kategorije)4. Pa bo res program prinesel vse kar želimo, ali gre bolj za to, da se nekaj naredi in "potolaži" javnost zaradi povečanega števila žrtev med motoristi in hkrati zagotovi poligonom prihodek? Interes lastniki poligonov nedvomno imajo.
Dejstvo je, da se zahteve, določene v zakonu le kopičijo in to na stroške državljanov. Ali res kvantiteta pomeni tudi kvaliteto? Pa sam sicer menim, da je vadba na poligonu z ustreznimi inštruktorji definitivno koristna. Morda pa bi lahko razmislili… ...prikaži več o možnosti, da zmanjšajo usposabljanje praktičnega dela v avtošolah za cca 5 ur in naj bo na poligonih to redno usposabljanje še pred pridobitvijo vozniškega dovoljenja. Tako se stroški kandidatu ne bi povečali. Očitno bi s tem in tako tudi izboljšali usposabljanje.Zanimiva bi pa v tem primeru bila reakcija avtošol...
"- Ne znajo manevrirati pri nižjih hitrostih."Žalostno da so nekateri motoristi tako nesposobni.
In kdo to plača
še kakšen psihotest dodajte zraven
Lobiji delajo in vlečejo vodo na svoj mlin.
Če taki tečaji varne vožnje pomagajo, jih z veseljem plačam od iz mojega dela dohodnine :-).
Torej se tam naučiš, kolikšno razdaljo boš prevozil, odkar zagledaš neko situacijo in dokler se ne ustaviš? Tisto na snegu je fajn in razmeroma varno, ni pa dovolj dobro. Če pa te obvezne tečaje delajo po kmečko, pa vprašaj ministra… ...prikaži več za promet, zakaj se nisi nilč naučil, in da hočeš ta denar nazaj (od ministra seveda).
...zdaj pa jim očitno to ni dovolj in hočejo denar še od motoristov...
Lepo, da berete komentarje:)
Me zanima a bodo pri alpinzmu tudi takšne nebuloze, kot so pri motorjih. Nesreče zarari prehitre vožnje se ne dogajajo neizkušnim voznikom ampka tistim, ki podcenjujejo nevarnosti prometa. ne vem, kaj se dela cirkus, če gredo ljudje tvegat življenje in… ...prikaži večin jim pač ne uspe. Mnogim uspe. Do naslednje sezone.Fant, ki se je zaletel z reševalnim motorjem in je preživel, ker je vstal zato, ker so ga to naučili na tečaju varne vožnje je še ena od zgodbic, kako zapakirati neustrezeno uvedbo motojrev za reševasnje na Reševlani postaji LJubljana, ki jo je po tek, ko je dilala tako motor, kpl opremo, denar za plače, spremembo zakoondaje, ko je bil jase 4 leten sistem dela v mariboru dobila RPLJ.Fant je imel zeleno luč na semarofju....v križišče je s polno hitorstjo pripeljal predno se je izpraznilo. IN pred nesrečo je imel izpit za motor 4 leta ali pet in kliko prakse?Sisitem dela RPLJ je bil najoboljši načij, da se doseže prepoved uproabe motorje za reševanje. 9 let pred tem je
Motoriste bi blo treba tepst!In to vsakič preden sedejo na motor.
Zopet samo da bo nekdo služil. Ta varna vožnja je popolnoma brez vezna in se tam ne naučiš popolnoma ničesar. Vsaj za avto je tako. Ne vem če sem kdaj zapravil čas za kaj bolj neumnega kot to. Pri avtu… ...prikaži več se stokrat več naučiš, če greš pozimi na neko zasneženo parkirišče, kot pa da hodiš na to varno vožnjo. Pa še denarnica ti je bolj hvaležna.
eni fantje imajo res smisel za biznis. Ko sem bil na Vranskem in sem videl, kaj počnejo, kar nisem mogel verjeti, česa vsega je sposobnih nekaj mandeljcev, ki se nahajajo v AVP, AMZS, pa kakšen z MP in nekaj dobro… ...prikaži več medijsko utrjenih "strokovnjakov"....Bilo bi enako, ko bi kar v vrsto postavili mladce in mladenke in od vsakega pokasirali, kolikor so pač "uzakonili"
Zdi se malce zavajajoč članek, morda zaradi nepoznavanja ali nerazumevanja vsebine.1. Močno dvomim, da gre predlog v smer A1 in A kategorije, ampak kvečjemu za A2 in A kategorijo.2. Pripravljalec ZVoz je ministrstvo za infrastrukturo. AMZS, AVP in… ...prikaži več drugi lahko zgolj predlagajo takšno spremembo.3. Bolj se postavlja vprašanje, kaj in kako učijo v avtošolah (ker avtošole imajo zelo razdelan program za te kategorije)4. Pa bo res program prinesel vse kar želimo, ali gre bolj za to, da se nekaj naredi in "potolaži" javnost zaradi povečanega števila žrtev med motoristi in hkrati zagotovi poligonom prihodek? Interes lastniki poligonov nedvomno imajo.
Dejstvo je, da se zahteve, določene v zakonu le kopičijo in to na stroške državljanov. Ali res kvantiteta pomeni tudi kvaliteto? Pa sam sicer menim, da je vadba na poligonu z ustreznimi inštruktorji definitivno koristna. Morda pa bi lahko razmislili… ...prikaži več o možnosti, da zmanjšajo usposabljanje praktičnega dela v avtošolah za cca 5 ur in naj bo na poligonih to redno usposabljanje še pred pridobitvijo vozniškega dovoljenja. Tako se stroški kandidatu ne bi povečali. Očitno bi s tem in tako tudi izboljšali usposabljanje.Zanimiva bi pa v tem primeru bila reakcija avtošol...