Nove jeklene ograje na avtocestah so tako zanič, da se povešajo od lastne teže, kaj šele ob trku. Atesti niso vredni nič, ker so narejeni v idealnih primerih, katerih ob nesreči ponavadi ni.
Glede nabto,da dandanes obstajajo rac.programi s simulacijami mocno dvomim,da ga DARS nima. Nesreco se na njih da simulirat,torej se da ugotoviti,kako je prislo do nesrece. Nekaj podatkov je spremenljivk. Te se pac spreminja v programu in se pride do precej… ...prikaži več tocnih spoznjanj. Ampak ...
Vse tole pošljite družini umrlega, da se s tožbo spravi na Dars za par milijonov. 10 let boste rabili, da boste zamenjali varovalne elemente s testiranimi. Vmes pa jih bo umrlo še bog ve koliko. Gnili ste do plafona. Namesto,… ...prikaži več da bi menjavali omenjene ograje, boste v začetku prihodnjega leta raje čepeli na izvozih in kasirali voznike brez veljavne vinjete.
Dejansko je vprašljiva dejanska zasnova avtocestnega križišča na tem delu....malo preveč ostri zavoji proti vzhodni obvoznici in kontra definitivno....tako kot višnjegorski klanec ne bo nikoli ustrezal. Konkretni hribi pa dejansko kar ostri zavoji ne sodijo niti na hitre ceste, poleg… ...prikaži več tega pa je tukaj še viaduktna ureditev..,.in je podlaga mnogo bolj nekonstantna temperaturno...hitre spremembe, kar uglavnem oprijemu ne koristi. Pa tudi kondenzacijsko seveda...pač tej odseki sami po sebi govorijo
Nove jeklene ograje na avtocestah so tako zanič, da se povešajo od lastne teže, kaj šele ob trku. Atesti niso vredni nič, ker so narejeni v idealnih primerih, katerih ob nesreči ponavadi ni.
Kaj predlagaš?
Jaz predlagam omejitev hitrosti na 60 km/h.
Predlagam, da se napravijo testi pri regularnih institucijah in ne tam, kjer so bila narejena sedaj.
Glede nabto,da dandanes obstajajo rac.programi s simulacijami mocno dvomim,da ga DARS nima. Nesreco se na njih da simulirat,torej se da ugotoviti,kako je prislo do nesrece. Nekaj podatkov je spremenljivk. Te se pac spreminja v programu in se pride do precej… ...prikaži več tocnih spoznjanj. Ampak ...
Moje tipkanje "Glede na to ..."
Vse tole pošljite družini umrlega, da se s tožbo spravi na Dars za par milijonov. 10 let boste rabili, da boste zamenjali varovalne elemente s testiranimi. Vmes pa jih bo umrlo še bog ve koliko. Gnili ste do plafona. Namesto,… ...prikaži več da bi menjavali omenjene ograje, boste v začetku prihodnjega leta raje čepeli na izvozih in kasirali voznike brez veljavne vinjete.
Heavy,popolnoma prav imaš ,tudi meni ni jasno zakaj dopuščajo te nadležne objave. Pa že imajo kaj od tega,drugače ne morem razmišljat.
Ni res, hitrost se je zmanjšala zaradi firbcev!
Mogoče bi bilo pametno uporabiti kaj podobnega https://youtu.be/vWkSHNWbfTM
Kot je kriv... Kot je vedno nekdo drug, samo dejansko odgovorni NE !!
Dejansko je vprašljiva dejanska zasnova avtocestnega križišča na tem delu....malo preveč ostri zavoji proti vzhodni obvoznici in kontra definitivno....tako kot višnjegorski klanec ne bo nikoli ustrezal. Konkretni hribi pa dejansko kar ostri zavoji ne sodijo niti na hitre ceste, poleg… ...prikaži več tega pa je tukaj še viaduktna ureditev..,.in je podlaga mnogo bolj nekonstantna temperaturno...hitre spremembe, kar uglavnem oprijemu ne koristi. Pa tudi kondenzacijsko seveda...pač tej odseki sami po sebi govorijo