Avto
12829 ogledov

Na teh odsekih boste v gneči lahko vozili po odstavnem pasu

Komentarjev 14
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • Ppiikkaa 09:59 06.december 2017.

    Namesto, da bi zgradili dodaten pas, so raje zgradili previsoke protihrupne ograje. Česar koli se loti država Slovenija je slabo, celo zelo slabo. S to uredbo povzročajo kaos na cesti, vse za davkoplačevalski denar. V bistvu se malo hecajo...

    • Kojak 10:50 06.december 2017.

      Za te ograje so prejeli evropske subvencije, pač jih bodo premaknili. Jaz sem se v tej državi že navadil na butalščine.

  • Avatar olor
    olor 08:40 06.december 2017.

    Nastal bo problem, ko bodo za dodatni pas napoti protihrupne ograje. In zopet bomo podirali in na novo postavljali. Na ta problem bi lahko naši vrli možje na DRSU mislili že davno prej. Bo kdo odgovarjal?

  • Boris 11:56 06.december 2017.

    Hehe, zaračunati nujno obnovo, ki bi bila itak izvedena. Narišemo še prekinjene črte in kak semafor, cena x 2. Prijetno, a ne ?

  • igorgeus 14:13 06.december 2017.

    Kaj pa če bi se enkrat za spremembo lotili vzrokov namesto posledic? Bi koga to presenetilo?

    • Boštjan Bratina 00:27 07.december 2017.

      Rešitev je enostavna - ker so gneče največ v času jutranjih in popoldanskih konic največje je takrat potrebno omejiti tranzit. kako to narediš? Še bolj enoatavno, zjutraj med 6:30 in 8:30 povišaš ceno cestnin tranzitu za 100%. Enako narediš popoldne ...prikaži več in imaš boljšo porazdelitev prometa ša še tak ukrep te stane minimalno za uvedbo. Ampak tolk daleč na našem prometnem ministrstvu pač veleumi tipa Žlender ne zmorejo, ker samo razmišlja kje bi radarje postavljal in kasiral.

    • igorgeus 13:13 07.december 2017.

      Ali pa začneš z decentralizacijo, da se pol Slovenije ne rabi vozit v Lj v službo, tovornjake pa spakiraš na vlake.

  • Laznivi 08:52 06.december 2017.

    Hehe 2 metersko kozjo stezo bodo spremenili v vozni pas za kamione ki so siroki 2.8 metra ....butalci v dezeli butalski

  • Janez_53 09:11 06.december 2017.

    Lažnivi, a veš da brez veze bluziš s temi izmišljenimi merami? Resnični problem bo nastal nekje drugje - namreč kje se bo v primeru nesreče formiral reševalni pas, ki je bil sedaj predviden tako, da se vozila na voznem pasu ...prikaži več pomaknejo skrajno desno na odstavni pas, vozila na prehitevalnem pasu pa skrajno levo. Sedaj te možnosti namreč ne bo več, ker bo vse zatrpano z vozili, ponesrečenci pa bodo zaradi tega umirali na cesti.

    • Laznivi 12:09 06.december 2017.

      No objasni predpisane mere voznih paov ki se ustrezajo standardu AC. Cakam da zbluzis mere. Realne in teoreticne.

    • Janez_53 20:23 06.december 2017.

      Največja dovoljena širina tovornega vozila je 2,60 m, ne 2,80 m kot bluziš ti, Lažnivi.

    • Janez_53 20:38 06.december 2017.

      Širina voznega pasu na AC (za hitrosti do 130 km/h) je 3,75 m. Širina odstavnega pasu na AC je 2,50 m plus 0,50 m robnega pasu (od polne bele črte do roba cestišča). Toliko o bluzenju Lažnivega.

    • Laznivi 12:40 07.december 2017.

      No torej koliko tovornjaku ostane na vsaki strani ???? Tovornjak sirok 2.60 vozni pas 2.50....si sposoben izracunat ? Bo slo ? Tako si bister kot tile ki so pokradil 60 miliard za izgradnjo teh nicvrednih kozjih stez.

    • Laznivi 16:43 07.december 2017.

      Pa vzemi meter ce ves kaj to je pa na en parking in izmeri sirino tovornjaka na ogledalih in zacuda ti bo pokazalo 2.8 metra....cudno a ne ?

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.