Sanjaš ti kot mnogi tebi podobni, ki iz nekih ugodnih foteljev z možnostjo kakega znanstvenega naziva, na račun slovenskih davkoplačevalcev širite iluzije in neresnice. TOPLO ti PRIPOROČAM ogled testov na You Tube, nemškem ADACU, Motorvisionu ali drugih EU bolj razgledanih… ...prikaži večh in za to tematiko bolj posvečenih medijih. Pa ja menda ne misliš, da se bom iz Kopra ustavil na Vrhniki za pol ure(???KJE???() dopolnil baterije in se odpeljal v Maribor in tam za povratek napolnil baterije (KJE???). Ne bluzi, zadeva je preveč meglena, da bi bila uresničljiva oz pila vodo. ZA ZAČETEK BI TEBI, BARJU in LJUBLJANČANOM PREDLAGAL, DA SE TISTIH PAR KILOMETROV V SLUŽBO ODPELJEJETE Z ELEKTRIČNIM, ne pa s terenci tipa Mercedes ML, BMW 5 ipd.
Zakaj bi bili naivni ? Izbrati že obstojeći model manjšega avtomobila , ga preurediti na akomulatorje in vse to razbremeniti davkov in dodati še kakšne subvencije v obliki neplaćevanja cestnine in uporabe cest. Če bi vse to spravili v ceno… ...prikaži več novega okoli 15.000 18.000 € bi stvar hipno zaživela.
"Gre za floskule; na dolgi rok takšni načrti izpadejo naivni. "Če bi bili načrti, potem to niso več floskule. Res pa je, da Omrzel razen floskul drugega še ni predstavil. In verjetno tudi nikoli ne bo.
"Električno omrežje, ki ga imamo, zagotovo ne bi preneslo obremenitve, ki bi nastala," opozarja avtomobilistični strokovnjak Niko Mihelič.Avtomobilistični strokovnjak nima o tem kaj govoriti. Vprašajte strokovnjaka za energetiko.
Ma dajte se zresnit...... Električni avto polnim 95% ponoči. Ponoči je omežje (in elektrarne) obremenjeno skoraj nič. Lahko pa izračunamo - milijon avtov x 5kWh (dnevna poraba za povprečnih EU 33km - na manjšem avtu je polovica tega)... Ponoči 90%..… ...prikaži več. glede na dnevno obremenitev - neznatno..... Ej so eni pametni :-))))))
očan naftni lobi in katastrofalna politika države sta glavna razloga, da avtomobilom na električni pogon še ni uspel številčnejši preboj na trg, pravi Miro Zorič, Če bi bilo res......Vzrok je v premajhnem dometu teh avtomobilov, saj… ...prikaži več se ne moreš mirno peljati iz Kr. Gore do Kopra in nazaj, ali Maribora do Kopra in nazaj recimo. Drug problem je cena in tretji polninice......Miro Zorič zbudi se.
graff tud ti malo sanjaš....Opel ampera k je dobro dostopna na tržišču ima domet 200 km. Ni glih za relacijo koper maribor, ampak če se vmes vstaviš se akumulator napolni do 80% v pol ure, kar je pa tudi priporočljivo… ...prikaži več da se ustaviš za postanek na taki relaciji...Poleg tega Teslovi motorji pa že imajo domet do 400 km in to z nad 300 konjskih moči...Cena elektro avtovje trenutno draga, ker tako kakor je v članku omenjeno, lobirajo raznorazne skupine in politični veljaki...kar se tiče pa polnilnic pa prvič jih ni problem postavit če bi bil interes, samo par priključkov dajo, drugič pa mislim da ti ni problem imet en podaljšek v avtu pa zihr nekje najdeš eno vtičnico za pol ure!?!
Povečano povpraševanje bi seveda podražilo elektriko, ki je v Sloveniji še vedno dovolj poceni, da je neracionalno uporabljamo. Tako podjetja kot doma. Ne le neučinkoviti aparati pač pa celo za gretje. Tako da kar nekaj rezerv je. Razen tega električni… ...prikaži večični avtomobili pri majhnih hitrostih zelo malo trošijo, tudi tehnologija se bo še izboljševala. Še ne vemo, kako bodo elektirčni avtomobili v bližnji prihodnosti spremenili način potovanja na večje razdalje (kombinacija z hitrimi vlaki na večje razdalje? - recimo na morje) itd. Strokovnjak za benzinske motorje lahko le pokomentira današnje stanje elektrokonkurence, številko pomnoži z nekajstotisoč in ugotovi, da je seveda prevelika. A, če bi res imeli stotisoče električnih avtomobilov, bi po vseh mestih bile na vseh parkiriščih vtičnice, kar bi dodatno naredilo akumulatorje in električne avtomobile nasploh lažje in učinkovitejše. Koliko točno? Najbrž ni tako enostavno napovedati. :-)
Leto in pol se peljem z elektriko. Električni je super za drugi avto v družini in v SLO ima po podatkih statističnega zavoda 226.000 družin dva ali več avtomobilov.je je težava? Če zamenjamo samo te avte za električne imamo prihranek… ...prikaži več za uprabnike (nabavni stroški, vudrževanje, gorivo, zavarovanje, cestnina), za državo (uvoz naftnih derivatov) in za okolje. Naftni lobi in lobi proizvajalcev pa širi demagogijo in nepoznavalci (beri neuporabniki) to ponavljajo. Deluje kot Gebels.... sto krat ponovljena neresnica...... V družini in družbi imamo veliko uporabnikov električnih vozil, ker so spoznali resnico, in nobeden ne bi še nazaj na nafto.... kaj je zdaj resnica?
ČE bi stopili skupaj, bi ga imeli jutri na cesti z dometom 1000km (pač razvijejo še malo baterije), hitro polnenje ni rešitev, ker jih imho uničuje. Ampak na ta način noben posameznik bajno ne obogati in bo razvoj zato trajal… ...prikaži več še dolgo. To da bi bencinski agregat med vožnjo polnil elektromotor je pa vic dneva... Spodaj nekdo sprašue kje polniti el. avto: pač ne boš šel po avtocesti, 3fazni priključek (da bo polnenje hitrejše) ima pa vsaka hiša. Pečjak pri nas predeluje avte že vrsto let, baje uspešno. Sosedi Hrvati imajo tudi firmo Rimac, ki se bori. Samo baterije še malo "izboljšajo", ostalo že deluje bp.
Spoštujem dolgoletnega strokovnjaka g. Miheliča, vendar če pogledate graf porabe električne energije (spodaj desno) samo na področju http://www.elektro-ljubljana.si je vsako noč višek energije, ki ga lahko porabimo za polnjenje električnih vozil; pri pametnem omrežju se lahko celo obratno taista akumulirana… ...prikaži več energija po potrebi vrača nazaj v omrežje... Na področju Slovenije je v tem trenutku že blizu 130 javnih polnilnih mest, prav tako na področju sosednje Avstrije. Novi Nissan Leaf ima že doseg 200+ km, kar zadostuje za večino potreb voženj po naši mali Sloveniji, s 6,6kW polnilcem je napolnjen (če je popolnoma prazen!) v 4h, na hitri polnilni postaji (Chademo) pa od 0-80% v 30 minutah. Si lahko vzamete čas za kavico? ;)
Sanjaš ti kot mnogi tebi podobni, ki iz nekih ugodnih foteljev z možnostjo kakega znanstvenega naziva, na račun slovenskih davkoplačevalcev širite iluzije in neresnice. TOPLO ti PRIPOROČAM ogled testov na You Tube, nemškem ADACU, Motorvisionu ali drugih EU bolj razgledanih… ...prikaži večh in za to tematiko bolj posvečenih medijih. Pa ja menda ne misliš, da se bom iz Kopra ustavil na Vrhniki za pol ure(???KJE???() dopolnil baterije in se odpeljal v Maribor in tam za povratek napolnil baterije (KJE???). Ne bluzi, zadeva je preveč meglena, da bi bila uresničljiva oz pila vodo. ZA ZAČETEK BI TEBI, BARJU in LJUBLJANČANOM PREDLAGAL, DA SE TISTIH PAR KILOMETROV V SLUŽBO ODPELJEJETE Z ELEKTRIČNIM, ne pa s terenci tipa Mercedes ML, BMW 5 ipd.
Zakaj bi bili naivni ? Izbrati že obstojeći model manjšega avtomobila , ga preurediti na akomulatorje in vse to razbremeniti davkov in dodati še kakšne subvencije v obliki neplaćevanja cestnine in uporabe cest. Če bi vse to spravili v ceno… ...prikaži več novega okoli 15.000 18.000 € bi stvar hipno zaživela.
"Gre za floskule; na dolgi rok takšni načrti izpadejo naivni. "Če bi bili načrti, potem to niso več floskule. Res pa je, da Omrzel razen floskul drugega še ni predstavil. In verjetno tudi nikoli ne bo.
"Električno omrežje, ki ga imamo, zagotovo ne bi preneslo obremenitve, ki bi nastala," opozarja avtomobilistični strokovnjak Niko Mihelič.Avtomobilistični strokovnjak nima o tem kaj govoriti. Vprašajte strokovnjaka za energetiko.
Omerzelov načrt je genialen. Slovenija bi zaslovela kot zelena država.
Ma dajte se zresnit...... Električni avto polnim 95% ponoči. Ponoči je omežje (in elektrarne) obremenjeno skoraj nič. Lahko pa izračunamo - milijon avtov x 5kWh (dnevna poraba za povprečnih EU 33km - na manjšem avtu je polovica tega)... Ponoči 90%..… ...prikaži več. glede na dnevno obremenitev - neznatno..... Ej so eni pametni :-))))))
očan naftni lobi in katastrofalna politika države sta glavna razloga, da avtomobilom na električni pogon še ni uspel številčnejši preboj na trg, pravi Miro Zorič, Če bi bilo res......Vzrok je v premajhnem dometu teh avtomobilov, saj… ...prikaži več se ne moreš mirno peljati iz Kr. Gore do Kopra in nazaj, ali Maribora do Kopra in nazaj recimo. Drug problem je cena in tretji polninice......Miro Zorič zbudi se.
graff tud ti malo sanjaš....Opel ampera k je dobro dostopna na tržišču ima domet 200 km. Ni glih za relacijo koper maribor, ampak če se vmes vstaviš se akumulator napolni do 80% v pol ure, kar je pa tudi priporočljivo… ...prikaži več da se ustaviš za postanek na taki relaciji...Poleg tega Teslovi motorji pa že imajo domet do 400 km in to z nad 300 konjskih moči...Cena elektro avtovje trenutno draga, ker tako kakor je v članku omenjeno, lobirajo raznorazne skupine in politični veljaki...kar se tiče pa polnilnic pa prvič jih ni problem postavit če bi bil interes, samo par priključkov dajo, drugič pa mislim da ti ni problem imet en podaljšek v avtu pa zihr nekje najdeš eno vtičnico za pol ure!?!
Povečano povpraševanje bi seveda podražilo elektriko, ki je v Sloveniji še vedno dovolj poceni, da je neracionalno uporabljamo. Tako podjetja kot doma. Ne le neučinkoviti aparati pač pa celo za gretje. Tako da kar nekaj rezerv je. Razen tega električni… ...prikaži večični avtomobili pri majhnih hitrostih zelo malo trošijo, tudi tehnologija se bo še izboljševala. Še ne vemo, kako bodo elektirčni avtomobili v bližnji prihodnosti spremenili način potovanja na večje razdalje (kombinacija z hitrimi vlaki na večje razdalje? - recimo na morje) itd. Strokovnjak za benzinske motorje lahko le pokomentira današnje stanje elektrokonkurence, številko pomnoži z nekajstotisoč in ugotovi, da je seveda prevelika. A, če bi res imeli stotisoče električnih avtomobilov, bi po vseh mestih bile na vseh parkiriščih vtičnice, kar bi dodatno naredilo akumulatorje in električne avtomobile nasploh lažje in učinkovitejše. Koliko točno? Najbrž ni tako enostavno napovedati. :-)
Leto in pol se peljem z elektriko. Električni je super za drugi avto v družini in v SLO ima po podatkih statističnega zavoda 226.000 družin dva ali več avtomobilov.je je težava? Če zamenjamo samo te avte za električne imamo prihranek… ...prikaži več za uprabnike (nabavni stroški, vudrževanje, gorivo, zavarovanje, cestnina), za državo (uvoz naftnih derivatov) in za okolje. Naftni lobi in lobi proizvajalcev pa širi demagogijo in nepoznavalci (beri neuporabniki) to ponavljajo. Deluje kot Gebels.... sto krat ponovljena neresnica...... V družini in družbi imamo veliko uporabnikov električnih vozil, ker so spoznali resnico, in nobeden ne bi še nazaj na nafto.... kaj je zdaj resnica?
ČE bi stopili skupaj, bi ga imeli jutri na cesti z dometom 1000km (pač razvijejo še malo baterije), hitro polnenje ni rešitev, ker jih imho uničuje. Ampak na ta način noben posameznik bajno ne obogati in bo razvoj zato trajal… ...prikaži več še dolgo. To da bi bencinski agregat med vožnjo polnil elektromotor je pa vic dneva... Spodaj nekdo sprašue kje polniti el. avto: pač ne boš šel po avtocesti, 3fazni priključek (da bo polnenje hitrejše) ima pa vsaka hiša. Pečjak pri nas predeluje avte že vrsto let, baje uspešno. Sosedi Hrvati imajo tudi firmo Rimac, ki se bori. Samo baterije še malo "izboljšajo", ostalo že deluje bp.
Spoštujem dolgoletnega strokovnjaka g. Miheliča, vendar če pogledate graf porabe električne energije (spodaj desno) samo na področju http://www.elektro-ljubljana.si je vsako noč višek energije, ki ga lahko porabimo za polnjenje električnih vozil; pri pametnem omrežju se lahko celo obratno taista akumulirana… ...prikaži več energija po potrebi vrača nazaj v omrežje... Na področju Slovenije je v tem trenutku že blizu 130 javnih polnilnih mest, prav tako na področju sosednje Avstrije. Novi Nissan Leaf ima že doseg 200+ km, kar zadostuje za večino potreb voženj po naši mali Sloveniji, s 6,6kW polnilcem je napolnjen (če je popolnoma prazen!) v 4h, na hitri polnilni postaji (Chademo) pa od 0-80% v 30 minutah. Si lahko vzamete čas za kavico? ;)