Komu drugemu to govori ... imam prvi model Kia Ceed-a, po cca. 7 (SEDMIH!) letih se je komaj pojavil prvi čriček, feeling za vožnjo je top kot pri novem, troši pod 7l pri mestni vožnji, pred par dnevi je bil… ...prikaži več na dvigalu, ker sem udaril v eno grčo, vse izgleda kot pri novem, nobene vidne rje nikjer, žarnica mi gre v povprečju ena na leto, .... in stane bistveno manj kot npr. en Golf, da o Mercedesih niti ne govorimo.
Niste resni. Predlani pripeljem 40 let starega Oltcita na servis, pa mi reče serviser, da je njegova delovna ura več vredna kot ta jajca. Pol sm klical okoliške cigane, če ga vzamejo za rezervne dele, pa se mi več noben ne javi.
Kaj pa ti pomaga statistika, ko pa moraš, ko se ti avto pokvari, pa naj bo nemški ali kakšen drug, odpreti denarnico in skeširati popravilo. Po mojem je edina prava rešitev, da se izogneš tovrstnim bankrotom, da si kupiš avto… ...prikaži več s čim daljšo garancijo, potem naj ga pa drugi popravljajo in naj proizvajalec plačujejo morebitna popravila. Po tej plati je definitivno bolje, da kupiš recimo tri leta staro Kijo, ki ima še štiri leta garancije, kot pa tri leta starega nemca, ki nima več garancije in ima morda boljšo statistiko nepokvarljivosti.
Ja, ampak kia ti bo po 5 letih razpadla/prerjevela, švaba pa ni nujno, da se bo pokvaril, sploh, če si ga redno vzdrževal. Pooblaščen servis te bo enako udaril po žepu ne glede na proizvajalca.
Komu drugemu to govori ... imam prvi model Kia Ceed-a, po cca. 7 (SEDMIH!) letih se je komaj pojavil prvi čriček, feeling za vožnjo je top kot pri novem, troši pod 7l pri mestni vožnji, pred par dnevi je bil… ...prikaži več na dvigalu, ker sem udaril v eno grčo, vse izgleda kot pri novem, nobene vidne rje nikjer, žarnica mi gre v povprečju ena na leto, .... in stane bistveno manj kot npr. en Golf, da o Mercedesih niti ne govorimo.
Niste resni. Predlani pripeljem 40 let starega Oltcita na servis, pa mi reče serviser, da je njegova delovna ura več vredna kot ta jajca. Pol sm klical okoliške cigane, če ga vzamejo za rezervne dele, pa se mi več noben ne javi.
če bi kupil mazdo, ne bi niti žarnice menjaval 1x na leto ;)
Kaj pa ti pomaga statistika, ko pa moraš, ko se ti avto pokvari, pa naj bo nemški ali kakšen drug, odpreti denarnico in skeširati popravilo. Po mojem je edina prava rešitev, da se izogneš tovrstnim bankrotom, da si kupiš avto… ...prikaži več s čim daljšo garancijo, potem naj ga pa drugi popravljajo in naj proizvajalec plačujejo morebitna popravila. Po tej plati je definitivno bolje, da kupiš recimo tri leta staro Kijo, ki ima še štiri leta garancije, kot pa tri leta starega nemca, ki nima več garancije in ima morda boljšo statistiko nepokvarljivosti.
Ja, ampak kia ti bo po 5 letih razpadla/prerjevela, švaba pa ni nujno, da se bo pokvaril, sploh, če si ga redno vzdrževal. Pooblaščen servis te bo enako udaril po žepu ne glede na proizvajalca.