10 krat več rakotvornih stvari v izpuhu tudi če imajo vse filtre ni dost dober razlog? Prav, pa naj ljudj še naprej umirajo, da bo država, ja, DRŽAVA, ne ti, prišparala tist drobiž na 100 km.
Evropi dizla celo primanjkuje, tako da ga s tankarji vozijo iz ZDA, v obratno smer pa bencin, kar je že samo po sebi bolano in noro, da je še zmeraj cenejši kot bencin. Seveda ne bi bil, če ne bi… ...prikaži več imel nižje trošarine. Res bi rad vedel en pameten razlog za to.
Saj ne skoraj nikjer na svetu razen v Evropi. Evropa pa ni niti 10% sveta. V Evropi se dizel vzpodbuja zaradi zaščite domačih proizvajalcev. Nikomur drugemu na svetu se ne splača razvijat dizlov samo zaradi Evrope, tako da to… ...prikaži več delajo zelo neradi, brez njih pa tu niso konkurenčni. 10-15 let nazaj so se recimo tudi zelo bali Kitajcev, ti pa res nimajo šans, če ne kupijo dizla v Evropi, potem pa niti ne morejo bit več dosti cenejši.Zdaj so se izenačli, tako da zdaj se bojo spomnili kaj drugega. Vse samo da se ovira konkurenco. Ali je pa samo naključje, da imamo v Evropi najdražje in najbolj kvarljive avte?
Načrpana nafta ima količnik 100 . Od tega dobimo z frakcijami tako na oko 30% dizla, 50% bencina in 20% mazuta. KDO in KAJ naj bi po Potočniku moral porabiti 30% dizla , ki je v tej situaciji in nasploh… ...prikaži večh STRANSKI produkt destilacije , če želimo iz nafte dobiti bencin ? Kemik pa glih ni tale Potočnik ! Tale članek je največja traparija, kar sem jih kdaj prečital !
Dizel ni narejena zmes , ampak destilacija , ki v današnjih časih precej bolje frakcira črno zlato , kot nekoč. Drugo je manjša poraba in boljše izgorevanje dizla. Verjetno je procent avto dizlov precej večji kot nekoč in se te… ...prikaži veče dve stvari izenaćita , tako da je ućinek 0 , samo kakšen bi pa bil , z takim številom dizlov , če e bi naredili tega. Jaz imam svoj nos in mi ni treba takšne statistike niti gledat. Nekoč nisi mogel imeti odprtega okna , kam šele da si vozil normalno za dizlom. Danes sploh ne veš da si za dizlom , razen v Srbiji , Bosni , Hrvaški , napisal njih , ker moraš tam dizla spustiti naprej na 100m , če hočeš , da ni ne pokvari air condišna v tvoji kabini !
Žal jim je, ker prodajo manj goriva= manj davkov = manj za guncanje afen evroposlancev = luknja v njihovi zapravljivi miselnosti.....
Se opravičujem za svojo nevednost ampak, če je to res 10x bolj rakotvorno, kako potem to tolerirajo oziroma dopuščajo?
Pa poglejmo:- 30% manj porabijo-15% večja kalorična vrednostMeni se zdi 30 % tehtnejši argument. Prosim za pojasnilo, ker mi se ta račun ne izide.
Se opravičujem za svojo nevednost ampak, če je to res 10x bolj rakotvorno, kako potem to tolerirajo oziroma dopuščajo?
Skratka, dizel je prepoceni, bo treba dvignit cene a ne politiki?
Koncno! To mi nikoli ni bilo jasno po kaksni logiki in zakaj EU favorizira diesel
Matr vola, ne jim dajat idej...
ne da se mi brat tega članka k je doug
A dejte no! Če samo pogledamo izpušne cevi se vidi da imajo povečini sodobni dizli vsi čiste cevi, dočim sodobni turbo bencinarji pa vse črne od saj!!
10 krat več rakotvornih stvari v izpuhu tudi če imajo vse filtre ni dost dober razlog? Prav, pa naj ljudj še naprej umirajo, da bo država, ja, DRŽAVA, ne ti, prišparala tist drobiž na 100 km.
Se opravičujem za svojo nevednost ampak, če je to res 10x bolj rakotvorno, kako potem to tolerirajo oziroma dopuščajo?
Se opravičujem za svojo nevednost ampak, če je to res 10x bolj rakotvorno, kako potem to tolerirajo oziroma dopuščajo?
Se opravičujem za svojo nevednost ampak, če je to res 10x bolj rakotvorno, kako potem to tolerirajo oziroma dopuščajo?
Se opravičujem za svojo nevednost ampak, če je to res 10x bolj rakotvorno, kako potem to tolerirajo oziroma dopuščajo?
Evropi dizla celo primanjkuje, tako da ga s tankarji vozijo iz ZDA, v obratno smer pa bencin, kar je že samo po sebi bolano in noro, da je še zmeraj cenejši kot bencin. Seveda ne bi bil, če ne bi… ...prikaži več imel nižje trošarine. Res bi rad vedel en pameten razlog za to.
Saj ne skoraj nikjer na svetu razen v Evropi. Evropa pa ni niti 10% sveta. V Evropi se dizel vzpodbuja zaradi zaščite domačih proizvajalcev. Nikomur drugemu na svetu se ne splača razvijat dizlov samo zaradi Evrope, tako da to… ...prikaži več delajo zelo neradi, brez njih pa tu niso konkurenčni. 10-15 let nazaj so se recimo tudi zelo bali Kitajcev, ti pa res nimajo šans, če ne kupijo dizla v Evropi, potem pa niti ne morejo bit več dosti cenejši.Zdaj so se izenačli, tako da zdaj se bojo spomnili kaj drugega. Vse samo da se ovira konkurenco. Ali je pa samo naključje, da imamo v Evropi najdražje in najbolj kvarljive avte?
Načrpana nafta ima količnik 100 . Od tega dobimo z frakcijami tako na oko 30% dizla, 50% bencina in 20% mazuta. KDO in KAJ naj bi po Potočniku moral porabiti 30% dizla , ki je v tej situaciji in nasploh… ...prikaži večh STRANSKI produkt destilacije , če želimo iz nafte dobiti bencin ? Kemik pa glih ni tale Potočnik ! Tale članek je največja traparija, kar sem jih kdaj prečital !
Dizel ni narejena zmes , ampak destilacija , ki v današnjih časih precej bolje frakcira črno zlato , kot nekoč. Drugo je manjša poraba in boljše izgorevanje dizla. Verjetno je procent avto dizlov precej večji kot nekoč in se te… ...prikaži veče dve stvari izenaćita , tako da je ućinek 0 , samo kakšen bi pa bil , z takim številom dizlov , če e bi naredili tega. Jaz imam svoj nos in mi ni treba takšne statistike niti gledat. Nekoč nisi mogel imeti odprtega okna , kam šele da si vozil normalno za dizlom. Danes sploh ne veš da si za dizlom , razen v Srbiji , Bosni , Hrvaški , napisal njih , ker moraš tam dizla spustiti naprej na 100m , če hočeš , da ni ne pokvari air condišna v tvoji kabini !