Ja in? Aja, tega nisi pričakoval? Trenutno se lahko voziš na elektriko za 1,5 L nafte na 100 km. Cena same el. energije bo morala narasti za 3x, da se bo izenačila s trenutno ceno nafte, s tem da sploh… ...prikaži več nisem upošteval, da se nafta tudi draži.
Jah omenjaš dejstva, ki so jasna vsakemu z osnovnim znanjem ekonomije (ki pa bi morala biti danes že osnova funkcionalne pismenosti) in se zraven čudiš.
Saj tudi dvotarifnega števca ne boš več rabil v parih letih, ker ne bo več dveh tarif. Danes so na tleh EU že ponudniki elektrike, ki ti le to prodajajo po borznem principu just-in-time. Torej na minutni ravni zanjo plačaš… ...prikaži več toliko, kolikšna je njena trenutna cena na borzi. Potem si pa lahko sam optimiziraš kako oziroma kdaj jo boš porabljal.
Kaj vas kitajci jejejo,oni imajo pač zastonj delovno silo,in si lahko privoščijo poceni avtomobile.Imajo tudi zastonj premog,ki ga kopljejo iz 2000 rudnikov.tega seveda skurijo,in mi se sekiramo za ekologijo.Ofce
@blayo - Verjetno avto. Ampak cene vseh avtomobilov gredo kvecjemu gor, ne glede na to kaj jih poganja. Vsako leto poslusamo izjave o "revolucionarnih baterijah, ki bodo pocenile elektricna vozila" in ne vem kaj se... ce pa pogledas cenike, pa… ...prikaži veča tega nikjer ne opazis.
Tako je, kar sem tudi omenil v replikah na par drugih komentarjev. Cena katerega koli avta se ne more več bistveno poceniti. Revolucionarne baterije so že tukaj, zdaj je treba samo še optimizirati njihov proizvodni proces (tako kot se je… ...prikaži več optimiziral proizvodni proces avtomobilov med 1900 in 1930) pa bomo z EV na istem kot smo bili pri ICE avtomobilih leta 1930.
Cene ne bodo padle dokler se bodo prodajali motorji z notranjim izgorevanjem in še takrat bo to počasen proces, saj bo celoten srednji in spodnji razred prebivalcev, najprej izrabil vse obstoječe avte. Kdo pa ima 11000€ več za novega ali… ...prikaži več pa bo prevzel riziko nakupa rabljenega z vprašljivo baterijo? Razen seveda, če bodo birokrati upoštevali nasvet nemškega strokovnjaka in nenormalno podražili goriva...takrat pa mogoče uspejo povečati prodajo EV.
Cena same izdelave EV ne more biti višja od cene same izdelave ICE. Je pa v končno ceno vedno vštet še razvoj (sem štejemo tudi razvoj in optimizacijo procesov). Ko danes govorimo o EV, v kontekstu razvoja, takorekoč še vedno… ...prikaži več govorimo o prototipih. Prototipi so bili pa vedno dražji. Enako velja za razmerje v ceni med ICE avtomobilom in konjsko opremo leta 1900. ICE avtomobili so bili tisti čas občutno dražji.
Ne, natočim toliko kot pač gre notri. V baterijo gre pač manj ampak še vedno zadosti da pridem kamor hočem. A si ti taksist al kaj? Ker tudi za taksiste se danes EV praktično že splača, ker itak več ali… ...prikaži več manj stojijo. Od Ljubljane do Splita se pa enkrat vmes za 20 minut ustaviš in je to to.
Revež zgleda toliko delaš, da nimaš časa niti za malico med katero bi lahko mirno filal. Pa tudi med branjem in komentiranje tu gor (za to ti zgleda ne manjka cajta) bi lahko filal. Fila se pa samo, ne rabiš nič delat zraven.
blayo govori zase. moje podjetje uvaža rezervne dele in se skoraj vsak dan vozim belgija in nazaj. Sm imela teslo in sem jo tudi prodala ker je nezanesljiva, non stop na kablu in pozimi ne moreš računati da se boš… ...prikaži več grel in prišel domou z enim polnjenjem.
Če ti je vožnja biznis, je to druga stvar. Ti z vožnjo recimo da služiš, večina ostalih pa samo izgublja. Drugače pa skoraj vsak dan Belgija in nazaj, to je med 13 do 15 ur v eno smer (po omejitvah).… ...prikaži več V tem času ne moreš nič delat razen mogoče to, da opraviš kak telefonski pogovor. Kdaj torej spiš in kdaj delaš? Poleg tega moraš narediti res hudo dodano vrednost, da se ti splača toliko cajta preživeti na cesti.
Da je cena električnih avtomobilov tako visoka ni kriva v glavnem cena baterije. Na Kitajskem je vw ID. 3 na voljo za borih 18000 evrov. Evropski kupec torej krije kitajskega kupca, kjer vw prodaja svoje električne avte z izgubo. Druga… ...prikaži več požrešnost avtomobilske industrije so visoke plače zaposlenih vključno s 13.in 14. plačo ter nagradami za uspešnost vsakega zaposlenega, ki se gibljejo že blizu 10.000 € vsako leto, potem so tukaj še dividende delničarjev,...
Mah pojma nimaš. Avto se na Kitajskem prodaja za toliko, ker je že tam, trenutno pa potrošnja pri Kitajcih stagnira oziroma je močno padla, zato se prodaja pod ceno. Enako je bilo par let nazaj v EU... e-Golfa si dobil… ...prikaži večl približno za enak denar, ker so šli konec leta močno pod ceno saj bi sicer plačali enormen okoljski davek. Par 10.000 ljudi je tako dobilo EV po smešni ceni, njim se je pa to še vedno izplačalo.
Ni problem samo cena EV, problem sta tudi dostopnost do polnjenja in doseg. Tudi če VW kdaj uspe trgu ponuditi EV za 25 tisoč EUR, sem prepričan, da ga ne bo mogoče napolniti v manj kot 5 minutah in potem… ...prikaži več narediti 600+ km do naslednjega polnjenja.
??? A ti delaš 1000+ km dnevno brez postankov? In ne, VW novega avta pa naj bo to EV ali ICE ne bo č dolgo ponujal za 25k EUR. EV se bo še malenkost pocenil, ICE pa malenkost podražil. Tako… ...prikaži več cena enih kot drugih se bo začela pri 30k EUR.
Povej raje, če sem napisal kar, kar ne drži? Če ne zastopiš in nisi zmožen na ta primer aplicirati analognih primerov iz zgodovine, potem ti pač ni pomoči in iščeš zaroto vedno in povsod.
Menim, da se nam ni bati tega, da bi EU delničarji v avtomobilski industriji dopustili, da ne bi oni imeli ekstra dobiček, mi pa ekstra strošek. Morda eden bolj realnih člankov ...''https://insajder.com/gospodarstvo/kitajska-preiskava-evropske-komisije-o-elektricnih-avtomobilih-cisti-protekcionizem''... kje smo tukaj Slovenci? V sredini, reveži s… ...prikaži več ceno goriv, elektrike subvencionirajo ''reveže'' ki si lahko privoščijo nov avto za 35 jurjev ali več. To pa je kolikšen % ''slovenskih revežev''?
Občutno pocenili? V sanjah!
Pocenili se kaj dosti ne bodo več, bodo pa cenovno kmalu na nivoju ICE avtov.
Cena elektrike pa v nebo.
Ja in? Aja, tega nisi pričakoval? Trenutno se lahko voziš na elektriko za 1,5 L nafte na 100 km. Cena same el. energije bo morala narasti za 3x, da se bo izenačila s trenutno ceno nafte, s tem da sploh… ...prikaži več nisem upošteval, da se nafta tudi draži.
Blayo le kaj bi jaz brez tebe. Bil bi butl.
Jah omenjaš dejstva, ki so jasna vsakemu z osnovnim znanjem ekonomije (ki pa bi morala biti danes že osnova funkcionalne pismenosti) in se zraven čudiš.
Saj tudi dvotarifnega števca ne boš več rabil v parih letih, ker ne bo več dveh tarif. Danes so na tleh EU že ponudniki elektrike, ki ti le to prodajajo po borznem principu just-in-time. Torej na minutni ravni zanjo plačaš… ...prikaži več toliko, kolikšna je njena trenutna cena na borzi. Potem si pa lahko sam optimiziraš kako oziroma kdaj jo boš porabljal.
Kaj vas kitajci jejejo,oni imajo pač zastonj delovno silo,in si lahko privoščijo poceni avtomobile.Imajo tudi zastonj premog,ki ga kopljejo iz 2000 rudnikov.tega seveda skurijo,in mi se sekiramo za ekologijo.Ofce
Kje ti živiš? Že dolgo nimajo več zastonj delovne sile.
Strokovnjaki občutne pocenitve napovedujejo odkar obstajajo električna vozila.
Daj mi ti bizgec povej, ali je bil leta 1900 dražji konj s kočijo ali avto?
@blayo - Verjetno avto. Ampak cene vseh avtomobilov gredo kvecjemu gor, ne glede na to kaj jih poganja. Vsako leto poslusamo izjave o "revolucionarnih baterijah, ki bodo pocenile elektricna vozila" in ne vem kaj se... ce pa pogledas cenike, pa… ...prikaži veča tega nikjer ne opazis.
Tako je, kar sem tudi omenil v replikah na par drugih komentarjev. Cena katerega koli avta se ne more več bistveno poceniti. Revolucionarne baterije so že tukaj, zdaj je treba samo še optimizirati njihov proizvodni proces (tako kot se je… ...prikaži več optimiziral proizvodni proces avtomobilov med 1900 in 1930) pa bomo z EV na istem kot smo bili pri ICE avtomobilih leta 1930.
Pocenitve ne bo, ker med e. proizvajalci vlada kartelni dogovor.
Ne, to ne. Pocenitve ne bo, ker se vse draži, vključno z ICE avtomobili. Bo pa EV cenovno kmalu na nivoju EV.
Cene ne bodo padle dokler se bodo prodajali motorji z notranjim izgorevanjem in še takrat bo to počasen proces, saj bo celoten srednji in spodnji razred prebivalcev, najprej izrabil vse obstoječe avte. Kdo pa ima 11000€ več za novega ali… ...prikaži več pa bo prevzel riziko nakupa rabljenega z vprašljivo baterijo? Razen seveda, če bodo birokrati upoštevali nasvet nemškega strokovnjaka in nenormalno podražili goriva...takrat pa mogoče uspejo povečati prodajo EV.
Cena same izdelave EV ne more biti višja od cene same izdelave ICE. Je pa v končno ceno vedno vštet še razvoj (sem štejemo tudi razvoj in optimizacijo procesov). Ko danes govorimo o EV, v kontekstu razvoja, takorekoč še vedno… ...prikaži več govorimo o prototipih. Prototipi so bili pa vedno dražji. Enako velja za razmerje v ceni med ICE avtomobilom in konjsko opremo leta 1900. ICE avtomobili so bili tisti čas občutno dražji.
Nvi so preveč dragi, imajo omejen doseg, rabljeni so še vedno predragi in imajo iztrošene baterije..... ne hvala.
Kako omejen doseg? Kam se pa ti dnevno voziš?
blayo, kej ti točiš par litrov bencina vsak dan? Kolko prevozim je odvisno od stranke.
Ne, natočim toliko kot pač gre notri. V baterijo gre pač manj ampak še vedno zadosti da pridem kamor hočem. A si ti taksist al kaj? Ker tudi za taksiste se danes EV praktično že splača, ker itak več ali… ...prikaži več manj stojijo. Od Ljubljane do Splita se pa enkrat vmes za 20 minut ustaviš in je to to.
Revež zgleda toliko delaš, da nimaš časa niti za malico med katero bi lahko mirno filal. Pa tudi med branjem in komentiranje tu gor (za to ti zgleda ne manjka cajta) bi lahko filal. Fila se pa samo, ne rabiš nič delat zraven.
blayo govori zase. moje podjetje uvaža rezervne dele in se skoraj vsak dan vozim belgija in nazaj. Sm imela teslo in sem jo tudi prodala ker je nezanesljiva, non stop na kablu in pozimi ne moreš računati da se boš… ...prikaži več grel in prišel domou z enim polnjenjem.
Če ti je vožnja biznis, je to druga stvar. Ti z vožnjo recimo da služiš, večina ostalih pa samo izgublja. Drugače pa skoraj vsak dan Belgija in nazaj, to je med 13 do 15 ur v eno smer (po omejitvah).… ...prikaži več V tem času ne moreš nič delat razen mogoče to, da opraviš kak telefonski pogovor. Kdaj torej spiš in kdaj delaš? Poleg tega moraš narediti res hudo dodano vrednost, da se ti splača toliko cajta preživeti na cesti.
Predvsem pa, kako najdeš cajt za komentiranje tukaj?
Kitajci že ne bodo solili pamet Nemcem, pravi Ursula von der Leyen.
Kje to pravi?
Da je cena električnih avtomobilov tako visoka ni kriva v glavnem cena baterije. Na Kitajskem je vw ID. 3 na voljo za borih 18000 evrov. Evropski kupec torej krije kitajskega kupca, kjer vw prodaja svoje električne avte z izgubo. Druga… ...prikaži več požrešnost avtomobilske industrije so visoke plače zaposlenih vključno s 13.in 14. plačo ter nagradami za uspešnost vsakega zaposlenega, ki se gibljejo že blizu 10.000 € vsako leto, potem so tukaj še dividende delničarjev,...
Mah pojma nimaš. Avto se na Kitajskem prodaja za toliko, ker je že tam, trenutno pa potrošnja pri Kitajcih stagnira oziroma je močno padla, zato se prodaja pod ceno. Enako je bilo par let nazaj v EU... e-Golfa si dobil… ...prikaži večl približno za enak denar, ker so šli konec leta močno pod ceno saj bi sicer plačali enormen okoljski davek. Par 10.000 ljudi je tako dobilo EV po smešni ceni, njim se je pa to še vedno izplačalo.
ne maram zastonj tega sranja
A si kdaj že vozil EV? Kočijaži leta a1900 so podobno kot ti vpili za avte. Konj je zakon.
Ni problem samo cena EV, problem sta tudi dostopnost do polnjenja in doseg. Tudi če VW kdaj uspe trgu ponuditi EV za 25 tisoč EUR, sem prepričan, da ga ne bo mogoče napolniti v manj kot 5 minutah in potem… ...prikaži več narediti 600+ km do naslednjega polnjenja.
??? A ti delaš 1000+ km dnevno brez postankov? In ne, VW novega avta pa naj bo to EV ali ICE ne bo č dolgo ponujal za 25k EUR. EV se bo še malenkost pocenil, ICE pa malenkost podražil. Tako… ...prikaži več cena enih kot drugih se bo začela pri 30k EUR.
blayo, tako si pameten, da ti že škodi...
Povej raje, če sem napisal kar, kar ne drži? Če ne zastopiš in nisi zmožen na ta primer aplicirati analognih primerov iz zgodovine, potem ti pač ni pomoči in iščeš zaroto vedno in povsod.
Menim, da se nam ni bati tega, da bi EU delničarji v avtomobilski industriji dopustili, da ne bi oni imeli ekstra dobiček, mi pa ekstra strošek. Morda eden bolj realnih člankov ...''https://insajder.com/gospodarstvo/kitajska-preiskava-evropske-komisije-o-elektricnih-avtomobilih-cisti-protekcionizem''... kje smo tukaj Slovenci? V sredini, reveži s… ...prikaži več ceno goriv, elektrike subvencionirajo ''reveže'' ki si lahko privoščijo nov avto za 35 jurjev ali več. To pa je kolikšen % ''slovenskih revežev''?
Delničar je kdor to hoče. Namesto bluzenja tu gor prodaj delnice VW ki vztrajno padajo ter nabavi od Tesle, ki letos praktično samo rastejo.