Pri novem je ob nakupu srecen lastnik, pa tudi prodajalec. Pri rabljenem pa še tretji: mehanik. A se spoh kdo vpraša kaj bomo s temi el vozili, ko bodo enkrat stara 8 ali 10 let? Ko opeša baterija je vozilo… ...prikaži večo ekonomska totalka. A jih bodo razgrajevali "kurili" naši bakreni?
Tesla tri leta stara 50 tisoč prevoženih za ceno 25 000 €. Zanima me, zakaj bi kdo sploh prodajal takšen avto, če gre po besedah lastnikov za vozila, ki se ne kvarijo in so oh in sploh. Mogoče imajo takšni… ...prikaži veči lastniki preveč denarja, da lahko vsako tretje leto izgubijo 30 000 € 🤭
Saj veste, da obstajajo kupci, ki avte pogosto menjajo, ne glede na kvaliteto? Da jim standard to omogoča? Kupec električnega avta hoče avto čim prej amortizirati - torej prišpara pri bencinu in nafti - in zato ohranjanje vrednosti ni enak… ...prikaži več faktor kot pri kupcih klasik, ki poleg cene avta letno zagonijo še dva jurja za fosilna goriva.
Fejst, kako ga bo amortiziral, če naredi cca 15 tisoč na leto pri tem pa na vrednosti avta izgubi cca 30 tisoč€ v treh letih. Tu ni nobene racionalne računice. Jaz naredim v enem letu med 40 in 50 tisoč,… ...prikaži več pa še tu ne vem, če se bi mi splačalo
Tesla tri leta stara 50 tisoč prevoženih za ceno 25 000 €. Zanima me, zakaj bi kdo sploh prodajal takšen avto, če gre po besedah lastnikov za vozila, ki se ne kvarijo in so oh in sploh. Mogoče imajo takšni… ...prikaži več i lastniki preveč denarja, da lahko vsako tretje leto izgubijo 30 000 € 🤭
zadnjič je bil en posnetek ( pazi od gasilcev ) kako zagori litijska baterija , nekaj takega kot je v običajnem mobilcu. ja pa rug posnetek, kako enemu pri telovadbi v fitnesu pade utež na mobilca in ta vparih sekundah… ...prikaži več zagori kot raketa. kupim EV, samo takrat , ko mi zraven brezplačno postavijo garažo v obliki bazena z rezervorjem vode, stran od hiše, z avtomatiko, da ob izbruhu ognja potopijo tisto kripo. tolk o vednosti. aja, kaj so ugotovil kranski poštarji zakaj je EV moped pogoru ?
Briga me za ta jajca. Avto mora bit čim bolj basic, da se lahko čim manj stvari pokvari. Več kot je notri razne elektronske navlake, vec stvari gre lahko v kurac. Kako je danes z elektroniko pa vemo. Delano je… ...prikaži več za par let, potem crkne in lahko fuknes v smeti, ker se ne splača popravljat. In točno to se bo zgodilo s temi tesli in drugim električnim sranjem. Namesto onesnaževanja s co2, nox, pm in ne-vem-čim-še, bomo imeli gore smeti.
Včeraj je bil članek, da v Angliji beležijo enormno povečanje števila požarov električnih vozil, tako da hvala ne. Ne zaradi članka ampak zato, ker sem prepričan, da bo med vsemi tehnikami povprečnemu lastniku še nekaj časa najbolj optimalna hibridna opcija.… ...prikaži več Za primerjavo tole, pri bajti sta Corolla hybrid 2.0 184 KM in Octavia 1.5e (MH) 150 KM. Dolgoročno povprečje Corolla 4.9l, Octavia 5.7l. Po fuzbalersko pa, mesto 2:0 za Corollo, avtocesta 1:0 za Octavio, primestna 1:1, odvisno od pogojev...
Pri novem je ob nakupu srecen lastnik, pa tudi prodajalec. Pri rabljenem pa še tretji: mehanik. A se spoh kdo vpraša kaj bomo s temi el vozili, ko bodo enkrat stara 8 ali 10 let? Ko opeša baterija je vozilo… ...prikaži večo ekonomska totalka. A jih bodo razgrajevali "kurili" naši bakreni?
https://www.youtube.com/watch?v=y3MkwTBsPqA
Te baterije, ko gorijo so bolj strupene kot bakreni kabli
Tesla tri leta stara 50 tisoč prevoženih za ceno 25 000 €. Zanima me, zakaj bi kdo sploh prodajal takšen avto, če gre po besedah lastnikov za vozila, ki se ne kvarijo in so oh in sploh. Mogoče imajo takšni… ...prikaži veči lastniki preveč denarja, da lahko vsako tretje leto izgubijo 30 000 € 🤭
Saj veste, da obstajajo kupci, ki avte pogosto menjajo, ne glede na kvaliteto? Da jim standard to omogoča? Kupec električnega avta hoče avto čim prej amortizirati - torej prišpara pri bencinu in nafti - in zato ohranjanje vrednosti ni enak… ...prikaži več faktor kot pri kupcih klasik, ki poleg cene avta letno zagonijo še dva jurja za fosilna goriva.
Fejst, kako ga bo amortiziral, če naredi cca 15 tisoč na leto pri tem pa na vrednosti avta izgubi cca 30 tisoč€ v treh letih. Tu ni nobene racionalne računice. Jaz naredim v enem letu med 40 in 50 tisoč,… ...prikaži več pa še tu ne vem, če se bi mi splačalo
V dobrem letu bodo izgubile še polovico cene...Tam pri 15 000 pa bo to dokaj realna cena.. Tesla bodo torej Tesle morda kupovali prezgodaj :)
Hiter pogled na druge portale s prodajo avtov pokaže da je v SLO cena rabljenih za 20-50% višja kot drugje v EU..... pa z davki in homologacijami
Tesla tri leta stara 50 tisoč prevoženih za ceno 25 000 €. Zanima me, zakaj bi kdo sploh prodajal takšen avto, če gre po besedah lastnikov za vozila, ki se ne kvarijo in so oh in sploh. Mogoče imajo takšni… ...prikaži več i lastniki preveč denarja, da lahko vsako tretje leto izgubijo 30 000 € 🤭
Kdo za hudiča bo kupil rabljeno teslo,bo res teslo
Saj to je cilj električnih avtov, oskubit narod pri nakupu in pri polnjenju
Ker kupec bencinarja pa z nakupom bencina prišpara in ga pri ceni 70-80 evrov na tank nihče ne kupi? Polnjenje električarja doma stane drobec tega.
zadnjič je bil en posnetek ( pazi od gasilcev ) kako zagori litijska baterija , nekaj takega kot je v običajnem mobilcu. ja pa rug posnetek, kako enemu pri telovadbi v fitnesu pade utež na mobilca in ta vparih sekundah… ...prikaži več zagori kot raketa. kupim EV, samo takrat , ko mi zraven brezplačno postavijo garažo v obliki bazena z rezervorjem vode, stran od hiše, z avtomatiko, da ob izbruhu ognja potopijo tisto kripo. tolk o vednosti. aja, kaj so ugotovil kranski poštarji zakaj je EV moped pogoru ?
Briga me za ta jajca. Avto mora bit čim bolj basic, da se lahko čim manj stvari pokvari. Več kot je notri razne elektronske navlake, vec stvari gre lahko v kurac. Kako je danes z elektroniko pa vemo. Delano je… ...prikaži več za par let, potem crkne in lahko fuknes v smeti, ker se ne splača popravljat. In točno to se bo zgodilo s temi tesli in drugim električnim sranjem. Namesto onesnaževanja s co2, nox, pm in ne-vem-čim-še, bomo imeli gore smeti.
Sem se vozil s teslo. Razen pospeška je to rajngla.
Včeraj je bil članek, da v Angliji beležijo enormno povečanje števila požarov električnih vozil, tako da hvala ne. Ne zaradi članka ampak zato, ker sem prepričan, da bo med vsemi tehnikami povprečnemu lastniku še nekaj časa najbolj optimalna hibridna opcija.… ...prikaži več Za primerjavo tole, pri bajti sta Corolla hybrid 2.0 184 KM in Octavia 1.5e (MH) 150 KM. Dolgoročno povprečje Corolla 4.9l, Octavia 5.7l. Po fuzbalersko pa, mesto 2:0 za Corollo, avtocesta 1:0 za Octavio, primestna 1:1, odvisno od pogojev...