Pri novem je ob nakupu srecen lastnik, pa tudi prodajalec. Pri rabljenem pa še tretji: mehanik. A se spoh kdo vpraša kaj bomo s temi el vozili, ko bodo enkrat stara 8 ali 10 let? Ko opeša baterija je vozilo… ...prikaži večo ekonomska totalka. A jih bodo razgrajevali "kurili" naši bakreni?
Tesla tri leta stara 50 tisoč prevoženih za ceno 25 000 €. Zanima me, zakaj bi kdo sploh prodajal takšen avto, če gre po besedah lastnikov za vozila, ki se ne kvarijo in so oh in sploh. Mogoče imajo takšni… ...prikaži veči lastniki preveč denarja, da lahko vsako tretje leto izgubijo 30 000 € 🤭
Saj veste, da obstajajo kupci, ki avte pogosto menjajo, ne glede na kvaliteto? Da jim standard to omogoča? Kupec električnega avta hoče avto čim prej amortizirati - torej prišpara pri bencinu in nafti - in zato ohranjanje vrednosti ni enak… ...prikaži več faktor kot pri kupcih klasik, ki poleg cene avta letno zagonijo še dva jurja za fosilna goriva.
Fejst, kako ga bo amortiziral, če naredi cca 15 tisoč na leto pri tem pa na vrednosti avta izgubi cca 30 tisoč€ v treh letih. Tu ni nobene racionalne računice. Jaz naredim v enem letu med 40 in 50 tisoč,… ...prikaži več pa še tu ne vem, če se bi mi splačalo
Nekdo, ki ne dela veliko kilometrov in nima neomejenega budžeta, bo imel avto pač dlje časa, a ne? Pa verjetno izbral cenejšo varianto, Kdor se lahko preserava, bo pa menjal. Pozabljate, da veliko teh Tesel prodajajo tudi podjetja. In vsako… ...prikaži več novo tehnologijo prvi kupci preplačajo. Tesla se vam zdi draga, kaj pa BMW-ji, Mercedesi, Audiji? Slabši e-avti za enako ali višjo ceno. Koliko je to vredno danes?
Fejst, končno si zadel žebljico na glavico. Tak avto si lahko privošči tak, ki mu je preseravanje primarno in seveda tu odpade ekonomska in kmečka logika . Do sedaj sem mislil, da ljudje kupujejo električne avtomobile zaradi okoljske ozaveščenosti saj… ...prikaži več so nas hoteli tako prepričati kupci e-avtomobilov. Torej je nabava e-avtomobilov zgolj modna muha in avto prestavlja statusni simbol za "okoljske" (pre)seratorje.
Ne vem, od kod ideja, da ljudje kupujejo e-avte zaradi okolja. :)))) Kupiš ga, če presodiš, da se ti splača. Seveda pa tudi e-avti niso imuni na modne muhe in statusne simbole, enako kot klasični niso. V čem je razlika?… ...prikaži več BMW je lahko statusni simbolk, Tesla pa ne sme biti?
Od kod ideja, da se e- avtomobili kupujejo zaradi okolja 🤣🤣🤣🤣, ker nam to odpovedujejo vlada, nevladne organizacije, EU, Greta in ...... Zeleni prehod in takšne blodnje.... tudi sam si s tem priznal, da je zanka drugje ne pa v varovanju okolja.
Tesla tri leta stara 50 tisoč prevoženih za ceno 25 000 €. Zanima me, zakaj bi kdo sploh prodajal takšen avto, če gre po besedah lastnikov za vozila, ki se ne kvarijo in so oh in sploh. Mogoče imajo takšni… ...prikaži več i lastniki preveč denarja, da lahko vsako tretje leto izgubijo 30 000 € 🤭
zadnjič je bil en posnetek ( pazi od gasilcev ) kako zagori litijska baterija , nekaj takega kot je v običajnem mobilcu. ja pa rug posnetek, kako enemu pri telovadbi v fitnesu pade utež na mobilca in ta vparih sekundah… ...prikaži več zagori kot raketa. kupim EV, samo takrat , ko mi zraven brezplačno postavijo garažo v obliki bazena z rezervorjem vode, stran od hiše, z avtomatiko, da ob izbruhu ognja potopijo tisto kripo. tolk o vednosti. aja, kaj so ugotovil kranski poštarji zakaj je EV moped pogoru ?
Briga me za ta jajca. Avto mora bit čim bolj basic, da se lahko čim manj stvari pokvari. Več kot je notri razne elektronske navlake, vec stvari gre lahko v kurac. Kako je danes z elektroniko pa vemo. Delano je… ...prikaži več za par let, potem crkne in lahko fuknes v smeti, ker se ne splača popravljat. In točno to se bo zgodilo s temi tesli in drugim električnim sranjem. Namesto onesnaževanja s co2, nox, pm in ne-vem-čim-še, bomo imeli gore smeti.
Včeraj je bil članek, da v Angliji beležijo enormno povečanje števila požarov električnih vozil, tako da hvala ne. Ne zaradi članka ampak zato, ker sem prepričan, da bo med vsemi tehnikami povprečnemu lastniku še nekaj časa najbolj optimalna hibridna opcija.… ...prikaži več Za primerjavo tole, pri bajti sta Corolla hybrid 2.0 184 KM in Octavia 1.5e (MH) 150 KM. Dolgoročno povprečje Corolla 4.9l, Octavia 5.7l. Po fuzbalersko pa, mesto 2:0 za Corollo, avtocesta 1:0 za Octavio, primestna 1:1, odvisno od pogojev...
@Jernej65, Corolla je samopolnilni hibrid (HEV), kjer bencinskemu motorju pomaga menjalnik, ki je ob enem motor-generator, ki s pomočjo rekuperacije polni litij-ionsko hibridno baterijo, ta pa ima svoj hladilni sistem. Na samo elektriko lahko prepelješ cca. 4-5 kilometrov. Octavia je… ...prikaži veče mehki hibrid (MHEV), kjer j48-voltna baterija, ki služi le kot pomoč pri speljevanju, pospeševanju. Kadar motor zavira, se pod določenimi pogoji (ne vedno), lahko celo par 10-100m pelješ brez porabe goriva...
... in nisem še slišal, da bi se pri teh tehnologijah že kdaj baterija zaradi morebitne preobremenitve sama od sebe vžgala. Predvsem pa tu ne rabiš polnilnice za polnjenje!
Poznam to zadevo. Tudi tu je baterija v velikosti od 1 do 2 kW, ki se tudi lahko vžge. In če se ti to zgodi v garaži, ne boš pogasil. Hočem samo povedati, da se z vžigi el. avtov pretirava.… ...prikaži več V končni fazi je vsak telefon vžigalnik.
Drži in dopuščam možnost, da se pri novih znamkah hibridov, ki rastejo kot gobe po dežju, predvsem Kitajskih, tudi to kdaj zgodi!? Ampak nisem še slišal, da bi prišlo do samovžiga baterije pri katerem od Toyotinih, Hondinih, Suzukijevih ali katerih… ...prikaži več evropskih znamk samopolnilnih hibridov (HEV), ki uporabljajo identično ali zelo podobno tehnologijo, dočim za povsem električna vozila postaja domala že dnevna stalnica, da se še zlasti poleti, zdaj tu, zdaj tam, električni avto nepojasnjeno vžge...
Švedska ima registriranih skoraj 4.500.000 osebnih vozil, od tega je cca. 35.000 električnih. Po podatkih MSB imajo letno povprečje 16 požarov na električnih vozilih, kar je cca 0,4%... Na Švedskem povprečno letno zagori 3400 vseh vozil! Članek iz 2023 pa… ...prikaži večpa pravi, da je na Švedskem 20x večja verjetnost, da zagori vozilo z motorjem z notranjim zgorevanjem kot električno!? Zavajanje, kajti avtor upošteva nominalno primerjavo! Če preračunamo na pamet pa vidimo, da gre za manj kot 0,1% teh vozil!
Ne bom se spuščal v podrobnosti, vsak si pač najde to kar sam hoče. Internet lahko zadovolji potrebe in prepričanje vsakogar. Vsak se naj sam odloča. Mene bolj moti to, da nekdo na dolgo in široko širi svoje prepričanje in… ...prikaži več verovanje, kot edino pravilno.
Ne vem kaj bi rad povedal, ker na internetu sam nisem ničesar posebej iskal! Vse sem našel na linkih, ki si jih dodal za dokazilo statistike, da je več požarov klasičnih vozil. Seveda številčno, koliko je enih ali drugih to… ...prikaži več drži in je tudi logično, ampak obregnil sem se ob članek, kjer avtor piše, da je 20x več požarov pri klasičnih vozilih kot električnih!? Spet, v absolutni številki ja, ko pa preračunaš procentualno na število vozil pa pride rezultat na 1000 cca. 4 elektro, 1 klasični pogon!
Tudi jaz zasledim ogromno nedoslednosti v različnih člankih. Že od nekdaj sem ljubitelj sodobnih, dobrih avtomobilov in sem kar dobro seznanjen z razvojem le teh skozi leta. Si lastim sodoben, evropski električni avto, imam sončno elektrarno in ga filam doma.… ...prikaži več Lahko rečem samo to, da se na klasični avto ne bom več vrnil pa ljudje pišejo kar hočejo. Je pa res, da trenutno še ni primeren za vse, ni pa daleč čas ko bo. Meni popolnoma ustreza.
To velja zato, ker bi drugače uvažali tehnološko zastarele električne avtomobile," je takrat napovedal Pečjak in dodal, da bo mogoče teslo model 3, letnik 2020 in tudi 2021 dobiti za ceno pod 25 tisočakov – z največ 50 tisoč kilometri.… ...prikaži več "Če odštejete še 3.000 evrov subvencije bo cena primerljiva z novim bencinskim avtom nižjega srednjega razreda... In potem imamo zraven "za reklamo" Tesla 3 letnik 2018 in 164.000 kilometrov za 28.000 evrov, he, he...
Slovenci se res smešni v svoji zaplankanosti. :) Kot da so Tesle od včeraj, ker ste vi šele včeraj izvedeli zanje. Prve Tesle so že presegle 10 let, veliko starih Tesel je še vedno na cesti s prvo baterijo.
zadnjič sem nekje ujel članek, da je nekdo kupil staro Teslo, z okvarjeno baterijo. težava je bila, da mu firma ni hotela prodat druge baterije, pa si je tipTeslo predelal na bencin. in vse skupaj posnel in sedaj je na… ...prikaži več netu slaven, ker se vozi naokoli z teslo z bencinskim pogonom. ergo, mogoče kera laufa, sam je poanta v tem -- da firma e noče prodajat baterije, ker bi raje cel avto.
fejstdogaja, jest sem se v nogo ustrelil, ti se pa boš v glavo ( no ja mogoče je to strel v prazno ) z nakupo tesle. jest predvidevam nekako takole nekoč smo dobili poceni salonitno-azbestne strešnike. potem so nam pa… ...prikaži več zaračunal -ohoho zaračunal- odstranitev in uničenje. tolk da te spomnim samo z enim primerom. ma me neki zbada v kolenu- pa ne od kugle- bo ziher tud tako s baterijam.
No, lep primer si dal. Ti kar imej svoje salonitke še naprej, svet gre pa dalje. Pa klasičen telefon namesto pametnega, po katerih ste enako pljuvali. Ampak si ga na koncu vseeno zamenjal, a ne? No, tudi bencinarja in dizelaša… ...prikaži več boš, samo prej boš malo brcal in tulil, pa se delal pametnega. Nič novega.
eh ja, kolk ste pametni. no azbestne kritine so hudičev drago stale , ko jih je bilo treba odstranit s strehe- potem so jih pa na koncu ti deratizatorji zmleli pod gosenicami buldožerjev, ko so pokasiral. še dons imel klasičen… ...prikaži več telefon, če bi kje obstajal gsm in 3g, pa ga (šmrc) ni več. tud mogoče bi rajš imel w95, kot pa pa w10, pa bi mi vmes ne bi bilo treba kupit 10 pc-jev. in da veš čeke bi imel rajš kot pa plastiko. pa kaj čem, ko ste butlni tolk zagreti za traparije .
Nas, ki živimo v stanovanju ne gane električna evforija in niti ne mislimo na čustvene valove, ki so zajeli "zelene" navdušence. Pamet v glavo, ker tudi plinskega štedilnika ne damo.
Lepo, da evrčki brenčijo, tudi sam večkrat pomaham črpalkam, ko grem mimo. Namreč 1x na mesec na hitro dotočim gorivo, ter občudujem Tesle, kako v znak varčevanja niti žarometov ne aktivirajo. 😁
No, ko bodo prva tesla kupovala nove akumulatorje, pa spet javite, kako gre teslam. Sicer pa smo največja tesla ostali, ki mirno subvencioniramo to norost, povrh pa še ploskamo.
Pri novem je ob nakupu srecen lastnik, pa tudi prodajalec. Pri rabljenem pa še tretji: mehanik. A se spoh kdo vpraša kaj bomo s temi el vozili, ko bodo enkrat stara 8 ali 10 let? Ko opeša baterija je vozilo… ...prikaži večo ekonomska totalka. A jih bodo razgrajevali "kurili" naši bakreni?
https://www.youtube.com/watch?v=y3MkwTBsPqA
Te baterije, ko gorijo so bolj strupene kot bakreni kabli
Tesla tri leta stara 50 tisoč prevoženih za ceno 25 000 €. Zanima me, zakaj bi kdo sploh prodajal takšen avto, če gre po besedah lastnikov za vozila, ki se ne kvarijo in so oh in sploh. Mogoče imajo takšni… ...prikaži veči lastniki preveč denarja, da lahko vsako tretje leto izgubijo 30 000 € 🤭
Saj veste, da obstajajo kupci, ki avte pogosto menjajo, ne glede na kvaliteto? Da jim standard to omogoča? Kupec električnega avta hoče avto čim prej amortizirati - torej prišpara pri bencinu in nafti - in zato ohranjanje vrednosti ni enak… ...prikaži več faktor kot pri kupcih klasik, ki poleg cene avta letno zagonijo še dva jurja za fosilna goriva.
Fejst, kako ga bo amortiziral, če naredi cca 15 tisoč na leto pri tem pa na vrednosti avta izgubi cca 30 tisoč€ v treh letih. Tu ni nobene racionalne računice. Jaz naredim v enem letu med 40 in 50 tisoč,… ...prikaži več pa še tu ne vem, če se bi mi splačalo
Nekdo, ki ne dela veliko kilometrov in nima neomejenega budžeta, bo imel avto pač dlje časa, a ne? Pa verjetno izbral cenejšo varianto, Kdor se lahko preserava, bo pa menjal. Pozabljate, da veliko teh Tesel prodajajo tudi podjetja. In vsako… ...prikaži več novo tehnologijo prvi kupci preplačajo. Tesla se vam zdi draga, kaj pa BMW-ji, Mercedesi, Audiji? Slabši e-avti za enako ali višjo ceno. Koliko je to vredno danes?
Fejst, končno si zadel žebljico na glavico. Tak avto si lahko privošči tak, ki mu je preseravanje primarno in seveda tu odpade ekonomska in kmečka logika . Do sedaj sem mislil, da ljudje kupujejo električne avtomobile zaradi okoljske ozaveščenosti saj… ...prikaži več so nas hoteli tako prepričati kupci e-avtomobilov. Torej je nabava e-avtomobilov zgolj modna muha in avto prestavlja statusni simbol za "okoljske" (pre)seratorje.
Ne vem, od kod ideja, da ljudje kupujejo e-avte zaradi okolja. :)))) Kupiš ga, če presodiš, da se ti splača. Seveda pa tudi e-avti niso imuni na modne muhe in statusne simbole, enako kot klasični niso. V čem je razlika?… ...prikaži več BMW je lahko statusni simbolk, Tesla pa ne sme biti?
Navadna Tesla ni več statusni simbol, sedaj je to Cybertruck...Kadirov ga ima za na fronto, kar je dobra reklama...:DD
Od kod ideja, da se e- avtomobili kupujejo zaradi okolja 🤣🤣🤣🤣, ker nam to odpovedujejo vlada, nevladne organizacije, EU, Greta in ...... Zeleni prehod in takšne blodnje.... tudi sam si s tem priznal, da je zanka drugje ne pa v varovanju okolja.
Kdo za hudiča bo kupil rabljeno teslo,bo res teslo
Saj to je cilj električnih avtov, oskubit narod pri nakupu in pri polnjenju
Ker kupec bencinarja pa z nakupom bencina prišpara in ga pri ceni 70-80 evrov na tank nihče ne kupi? Polnjenje električarja doma stane drobec tega.
Hiter pogled na druge portale s prodajo avtov pokaže da je v SLO cena rabljenih za 20-50% višja kot drugje v EU..... pa z davki in homologacijami
V dobrem letu bodo izgubile še polovico cene...Tam pri 15 000 pa bo to dokaj realna cena.. Tesla bodo torej Tesle morda kupovali prezgodaj :)
Tesla tri leta stara 50 tisoč prevoženih za ceno 25 000 €. Zanima me, zakaj bi kdo sploh prodajal takšen avto, če gre po besedah lastnikov za vozila, ki se ne kvarijo in so oh in sploh. Mogoče imajo takšni… ...prikaži več i lastniki preveč denarja, da lahko vsako tretje leto izgubijo 30 000 € 🤭
zadnjič je bil en posnetek ( pazi od gasilcev ) kako zagori litijska baterija , nekaj takega kot je v običajnem mobilcu. ja pa rug posnetek, kako enemu pri telovadbi v fitnesu pade utež na mobilca in ta vparih sekundah… ...prikaži več zagori kot raketa. kupim EV, samo takrat , ko mi zraven brezplačno postavijo garažo v obliki bazena z rezervorjem vode, stran od hiše, z avtomatiko, da ob izbruhu ognja potopijo tisto kripo. tolk o vednosti. aja, kaj so ugotovil kranski poštarji zakaj je EV moped pogoru ?
Briga me za ta jajca. Avto mora bit čim bolj basic, da se lahko čim manj stvari pokvari. Več kot je notri razne elektronske navlake, vec stvari gre lahko v kurac. Kako je danes z elektroniko pa vemo. Delano je… ...prikaži več za par let, potem crkne in lahko fuknes v smeti, ker se ne splača popravljat. In točno to se bo zgodilo s temi tesli in drugim električnim sranjem. Namesto onesnaževanja s co2, nox, pm in ne-vem-čim-še, bomo imeli gore smeti.
Sem se vozil s teslo. Razen pospeška je to rajngla.
Včeraj je bil članek, da v Angliji beležijo enormno povečanje števila požarov električnih vozil, tako da hvala ne. Ne zaradi članka ampak zato, ker sem prepričan, da bo med vsemi tehnikami povprečnemu lastniku še nekaj časa najbolj optimalna hibridna opcija.… ...prikaži več Za primerjavo tole, pri bajti sta Corolla hybrid 2.0 184 KM in Octavia 1.5e (MH) 150 KM. Dolgoročno povprečje Corolla 4.9l, Octavia 5.7l. Po fuzbalersko pa, mesto 2:0 za Corollo, avtocesta 1:0 za Octavio, primestna 1:1, odvisno od pogojev...
A hibrid pa nima baterije. Je ravno dovolj velika za isti požar, kot pri električnih. Potem tudi hibrid odpade.
@Jernej65, Corolla je samopolnilni hibrid (HEV), kjer bencinskemu motorju pomaga menjalnik, ki je ob enem motor-generator, ki s pomočjo rekuperacije polni litij-ionsko hibridno baterijo, ta pa ima svoj hladilni sistem. Na samo elektriko lahko prepelješ cca. 4-5 kilometrov. Octavia je… ...prikaži veče mehki hibrid (MHEV), kjer j48-voltna baterija, ki služi le kot pomoč pri speljevanju, pospeševanju. Kadar motor zavira, se pod določenimi pogoji (ne vedno), lahko celo par 10-100m pelješ brez porabe goriva...
... in nisem še slišal, da bi se pri teh tehnologijah že kdaj baterija zaradi morebitne preobremenitve sama od sebe vžgala. Predvsem pa tu ne rabiš polnilnice za polnjenje!
Poznam to zadevo. Tudi tu je baterija v velikosti od 1 do 2 kW, ki se tudi lahko vžge. In če se ti to zgodi v garaži, ne boš pogasil. Hočem samo povedati, da se z vžigi el. avtov pretirava.… ...prikaži več V končni fazi je vsak telefon vžigalnik.
Drži in dopuščam možnost, da se pri novih znamkah hibridov, ki rastejo kot gobe po dežju, predvsem Kitajskih, tudi to kdaj zgodi!? Ampak nisem še slišal, da bi prišlo do samovžiga baterije pri katerem od Toyotinih, Hondinih, Suzukijevih ali katerih… ...prikaži več evropskih znamk samopolnilnih hibridov (HEV), ki uporabljajo identično ali zelo podobno tehnologijo, dočim za povsem električna vozila postaja domala že dnevna stalnica, da se še zlasti poleti, zdaj tu, zdaj tam, električni avto nepojasnjeno vžge...
Statistično je več požarov pri klasičnih avtih, vendar se o tem ne poroča. Je pa res, da so požari el. avtov veliko hujši in odmevnejši.
Statistično? No nisem še zasledil statistike, ki bi to vodila, če si jo ti, dodaj povezavo!?
Je kar nekaj objav na to temo. Par primerov. https://www.motortrend.com/features/you-are-wrong-about-ev-fires/
https://www.fleetnews.co.uk/news/tusker-fleet-data-reveals-the-truth-about-ev-fires
https://theconversation.com/electric-vehicle-fires-are-very-rare-the-risk-for-petrol-and-diesel-vehicles-is-at-least-20-times-higher-213468
Švedska ima registriranih skoraj 4.500.000 osebnih vozil, od tega je cca. 35.000 električnih. Po podatkih MSB imajo letno povprečje 16 požarov na električnih vozilih, kar je cca 0,4%... Na Švedskem povprečno letno zagori 3400 vseh vozil! Članek iz 2023 pa… ...prikaži večpa pravi, da je na Švedskem 20x večja verjetnost, da zagori vozilo z motorjem z notranjim zgorevanjem kot električno!? Zavajanje, kajti avtor upošteva nominalno primerjavo! Če preračunamo na pamet pa vidimo, da gre za manj kot 0,1% teh vozil!
Ne bom se spuščal v podrobnosti, vsak si pač najde to kar sam hoče. Internet lahko zadovolji potrebe in prepričanje vsakogar. Vsak se naj sam odloča. Mene bolj moti to, da nekdo na dolgo in široko širi svoje prepričanje in… ...prikaži več verovanje, kot edino pravilno.
Ne vem kaj bi rad povedal, ker na internetu sam nisem ničesar posebej iskal! Vse sem našel na linkih, ki si jih dodal za dokazilo statistike, da je več požarov klasičnih vozil. Seveda številčno, koliko je enih ali drugih to… ...prikaži več drži in je tudi logično, ampak obregnil sem se ob članek, kjer avtor piše, da je 20x več požarov pri klasičnih vozilih kot električnih!? Spet, v absolutni številki ja, ko pa preračunaš procentualno na število vozil pa pride rezultat na 1000 cca. 4 elektro, 1 klasični pogon!
Tudi jaz zasledim ogromno nedoslednosti v različnih člankih. Že od nekdaj sem ljubitelj sodobnih, dobrih avtomobilov in sem kar dobro seznanjen z razvojem le teh skozi leta. Si lastim sodoben, evropski električni avto, imam sončno elektrarno in ga filam doma.… ...prikaži več Lahko rečem samo to, da se na klasični avto ne bom več vrnil pa ljudje pišejo kar hočejo. Je pa res, da trenutno še ni primeren za vse, ni pa daleč čas ko bo. Meni popolnoma ustreza.
Tesla je igrača za velike otroke,ko se jo naveliča pa v smeti
To velja zato, ker bi drugače uvažali tehnološko zastarele električne avtomobile," je takrat napovedal Pečjak in dodal, da bo mogoče teslo model 3, letnik 2020 in tudi 2021 dobiti za ceno pod 25 tisočakov – z največ 50 tisoč kilometri.… ...prikaži več "Če odštejete še 3.000 evrov subvencije bo cena primerljiva z novim bencinskim avtom nižjega srednjega razreda... In potem imamo zraven "za reklamo" Tesla 3 letnik 2018 in 164.000 kilometrov za 28.000 evrov, he, he...
Slovenci se res smešni v svoji zaplankanosti. :) Kot da so Tesle od včeraj, ker ste vi šele včeraj izvedeli zanje. Prve Tesle so že presegle 10 let, veliko starih Tesel je še vedno na cesti s prvo baterijo.
zadnjič sem nekje ujel članek, da je nekdo kupil staro Teslo, z okvarjeno baterijo. težava je bila, da mu firma ni hotela prodat druge baterije, pa si je tipTeslo predelal na bencin. in vse skupaj posnel in sedaj je na… ...prikaži več netu slaven, ker se vozi naokoli z teslo z bencinskim pogonom. ergo, mogoče kera laufa, sam je poanta v tem -- da firma e noče prodajat baterije, ker bi raje cel avto.
Ta tip je slaven zato, ker je edini, ki je to naredil. Zato si se malo ustrelil v nogo z argumentom.
fejstdogaja, jest sem se v nogo ustrelil, ti se pa boš v glavo ( no ja mogoče je to strel v prazno ) z nakupo tesle. jest predvidevam nekako takole nekoč smo dobili poceni salonitno-azbestne strešnike. potem so nam pa… ...prikaži več zaračunal -ohoho zaračunal- odstranitev in uničenje. tolk da te spomnim samo z enim primerom. ma me neki zbada v kolenu- pa ne od kugle- bo ziher tud tako s baterijam.
No, lep primer si dal. Ti kar imej svoje salonitke še naprej, svet gre pa dalje. Pa klasičen telefon namesto pametnega, po katerih ste enako pljuvali. Ampak si ga na koncu vseeno zamenjal, a ne? No, tudi bencinarja in dizelaša… ...prikaži več boš, samo prej boš malo brcal in tulil, pa se delal pametnega. Nič novega.
eh ja, kolk ste pametni. no azbestne kritine so hudičev drago stale , ko jih je bilo treba odstranit s strehe- potem so jih pa na koncu ti deratizatorji zmleli pod gosenicami buldožerjev, ko so pokasiral. še dons imel klasičen… ...prikaži več telefon, če bi kje obstajal gsm in 3g, pa ga (šmrc) ni več. tud mogoče bi rajš imel w95, kot pa pa w10, pa bi mi vmes ne bi bilo treba kupit 10 pc-jev. in da veš čeke bi imel rajš kot pa plastiko. pa kaj čem, ko ste butlni tolk zagreti za traparije .
Meni minimalizem ni všeč, ker je premalo funkcionalen!
Nas, ki živimo v stanovanju ne gane električna evforija in niti ne mislimo na čustvene valove, ki so zajeli "zelene" navdušence. Pamet v glavo, ker tudi plinskega štedilnika ne damo.
Noben čustven val, samo prihranek v žepu. Evrčki cingljajo v žepu vsakič, ko se peljem mimo pumpe. :)
Lepo, da evrčki brenčijo, tudi sam večkrat pomaham črpalkam, ko grem mimo. Namreč 1x na mesec na hitro dotočim gorivo, ter občudujem Tesle, kako v znak varčevanja niti žarometov ne aktivirajo. 😁
No, ko bodo prva tesla kupovala nove akumulatorje, pa spet javite, kako gre teslam. Sicer pa smo največja tesla ostali, ki mirno subvencioniramo to norost, povrh pa še ploskamo.